Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

For en latterlig tråd! haha. Som jeg har sett tidligere, så bør kvinner feie over sin egen dør før hun dømmer :)

Har faktisk en jobb å gjøre de også. Noen ganger ligger de bare der som en planke og forventer at mannen skal gjøre alt.

Takk for meg!

Man trenger ikke engang å hate, alt kommer full circle før eller siden uansett. Jeg har mer sympati for en jente som er inaktiv seksuelt enn jeg har antipati. Samfunnet, gutter/menn og kanskje spesielt andre jenter/kvinner, er flinke til å dele dommer på seksuell atferd, spesielt når noen har det bedre eller har mer enn en selv.

Det fører unektelig til at mange jenter holder igjen, i frykt for å bli dømt for å mangle selvrespekt eller noe i den dur.

Dog, noen jenter er kjedelig inn til beinet (no pun intended), andre finnes ikke snaue. Som mann kan man som regel forsterke en av disse egenskapene, alt ettersom hvor dømmende man er.

Men, nå handler ikke denne tråden om seksuell atferd, men om penisstørrelse.

Og jeg tenker at, så lenge vanlige kondomer blir for trange så klarer man seg ok. Har jeg blitt fortalt altså. Selv er jeg jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, penisstørrelse kan bety noe, når det kommer til sex. Er sex det viktigste i livet for en kvinne (evt. mann), bør også sexen være god. I mange tilfeller vil (hetro) kvinner ha sex med penis (ergo ikke kun onani osv.), det er på en måte en del av det å være hetro.

I tillegg kommer selvfølgelig reproduksjon inn, hvor man nødvendigvis behøver en penis og vagina.

.. Merka at det ble for generelt og ikke til nøyaktig hva jeg ville frem til.

Skal en penis brukes som en penis kan den ikke være alt for liten (får den ikke inn, og detter ut hele tia er én ting; da fungerer ikke sex rett og slett. Den seksuelle opplevelsen er noe annet, hvis den kun er for "liten til å tilfredsstille", men stor nok til å fungere ellers.), men den kan heller ikke være alt for stor (får den ikke inn der heller, spesielt hvis den er for stor i bredde. Er penis for lang er ikke dette så stort problem, man må kun ta litt hensyn og ikke støte så innmari dypt hvis kvinnen synes det er ubehagelig. En for bred penis kan også være (!) vondt for kvinnen, selv om man er kåt osv., og faktisk "har plass". Ja, det er jo helt utrolig hvor elastisk en vagina er, så i teorien går det an å ha svært stor penis, men det betyr ikke at det er behagelig.)

Mye av vitsen med sex er nytelse, og hvis det ikke er det i det hele tatt, eller hvis det faktisk ikke går (!) pga penisstørrelse, må man benytte andre metoder for seksuell nytelse ;)

Er dette i et forhold vil jeg tenke at "vanlig" sex ikke er så viktig. En ting er at man kan få orgasme på tusen andre måter, og en annen ting er at det er så mye annet viktig i et forhold: kjærlighet og kos først og fremst, at man kommuniserer godt, finner på hyggelige ting sammen osv.

Jeg tror derimot det er et større problem med alt for stor enn for liten, spesielt omkrets. Mulig jeg er jævli "skjør", men det er faktisk ikke behagelig å føle at et kubbelys kommer inn i deg asså (*ehm, ja, ganske nylig erfaring, bare ikke så ille da ;) *)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror derimot det er et større problem med alt for stor enn for liten, spesielt omkrets. Mulig jeg er jævli "skjør", men det er faktisk ikke behagelig å føle at et kubbelys kommer inn i deg asså (*ehm, ja, ganske nylig erfaring, bare ikke så ille da ;) *)

Hva med et telys?

Ellllerr....

newmolds036_10_detail.jpg

(Serr, eksamensforberedelsene mine er på trynet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en latterlig tråd! haha. Som jeg har sett tidligere, så bør kvinner feie over sin egen dør før hun dømmer :)

Har faktisk en jobb å gjøre de også. Noen ganger ligger de bare der som en planke og forventer at mannen skal gjøre alt.

Takk for meg!

Hørt om dette før, tror det kalles "Date Rape Drug". :rolleyes: :-P :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For å være ærlig, så synes jeg størrelse har noe å si. Jeg har tidligere vært borti gjennomsnittlige, men i det siste vært borti en over gjennomsnittet. Kan godt hende det hadde med brukeren å gjøre altså, men den siste var absolutt en "høydare"! Og nei, jeg er ikke vid :p haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO STØRRE - JO BEDRE kvinner skal være mer opptatt av, er 12,3 centimer målt rundt roten av skaftet i erigert tilstand.

Kan du vær så snill å dele opp setningen din slik at den gir mening? Prøvde slik:

Jo større jo bedre!

Kvinner skal være mer opptatt av dette: at 12,3 cm rundt skaftet (eller mer) i erigert tilstand er bra nok.

Er det det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i huleste kommer de 12,3 cm fra? Har du noe hold for at akkurat dette er best? Og unnskyld meg, men jeg måler faktisk ikke størrelsen på de jeg ligger med med målebånd..

I ren vitenskaplig ånd, så bør denne påstanden hennes etterprøves.

Skaff deg målebånd, og noen som er henholdsvis 12.2, 12.3 og 12.4.

(bør også gjøres som en blindtest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det skal jeg ikke si sikkert...

Men jeg ville intuitivt tro at de rent sensoriske egenskapene er tilstede for å merke den forskjellen.

Underleppen kan jo fint skille to punkter som er 1mm fra hverandre, så det vil kunne gi mening at man er i stand til å merke den forskjellen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Two-point_discrimination

Meeeen, om det vil gjøre en verden av forskjell... tja, tvilsomt.

Men det er jo derfor man tester ut ting. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ren vitenskaplig ånd, så bør denne påstanden hennes etterprøves.

Skaff deg målebånd, og noen som er henholdsvis 12.2, 12.3 og 12.4.

(bør også gjøres som en blindtest)

En vil vel, om et slikt eksperiment skulle utprøves, anbefale å begynne med den kandidaten med minst omkrets først, vil jeg tro? På den annen side, så kan en muligens da føle seg noe "mettet" før en kommer (no pun intended) til tredje, og den antatt mest preferable kandidat?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...