Gå til innhold

Tråden for sære matvaner!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg har skjært opp eplebiter og pærebiter MÅ jeg spise de med en barnegaffel. Hvis ikke rører jeg ikke skålen. Om jeg skal spise annanas må de være hakket opp i trekanter, og skal jeg spise mango må de være skåret i strimler. Ellers så har jeg cottage cheese som tilbehør til alt av mat. Enten det er fisk, kylling, frukt, bær, til og med rødt kjøtt.. Også før jeg skal spise maten på tallerkenen har jeg er veldig behov for å kutte opp alt i små små biter for så å røre rundt til det blir gris, også spiser jeg det. noen andre som også må det eller er det kun meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så mange matvaner som er sær, men jeg er litt sær selvom

- Når jeg drikker lager jeg alltid en "aaah" lyd etterpå.

- Drikker jeg noe varmt samler jeg spytt i munnhulen for å kjøle ned drikken og ikke brenne meg :cautious:

- Spiser det meste med skje. Helst så stor skje som mulig, men jeg aner ikke hvorfor.

- Når jeg spiser tyggis så må jeg dra bitene ut av pakken med tennene.. Noe som er sinsykt flaut når andre vil ha siden pakken blir litt våt :eek:

- Jeg er egentlig ikke kresen i det heletatt, men synet av ketchup, peanuttsmør og banos får meg til å grøsse.

- Jeg liker rosiner helt bar, men får jeg det i mat så får jeg hetta og plukker jeg det ut.

Om jeg ikke får det helt bort så spiser jeg det heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiser jeg både brødskiver og nugatti veldig sjeldent, men når jeg gjør det MÅ det være agurk oppå nugattien! Og brødskive + smør + råd løk i små biter er syykt digg! Og tunifsk må ALLTID spises med eple! Broren min spiser brødskive + kaviar + leverpostei og brødskive + kaviar + salami :eek: DET er ganske sært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-takler ikke ferdigsauser. Det gjelder alt av salatsauser, sauser på flaske som ketsjup osv...

-liker ikke rå smør smak. Til steking er greit, men ikke på brødskive eller smeltet over poteter ol

-åpner jeg en pakke med sjokolade,godteri el spiser jeg det opp. Spiller ingen rolle om jeg blir kvalm, får vondt i magen. Stopper når alt er borte.

-liker ikke brunost :p

-halvstekte pannekaker! Nam :D

-liker å ha maten i skåler/suppetallerkner (det er skjeldent suppe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte ikke spagetti og pannekaker som barn. ALLE barn liker det.

Bestilte biff på restaurant allerede i tidlig barneskole alder.

Lager jeg retter med kjøtt, spiser jeg alltid opp alt kjøtt, uansett mengde. 300g biff når jeg egentlig er mett, NULL problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste for min del må være "Leverpostei- og potetskruer sandwich":

- To skiver med god brød

- Smør på et godt lag med grov leverpostei på begge skivene

- Fordel godt med potetskruer (Type vanlig saltet) på den ene skiva

- Klask den andre skiva på toppen.

Fint skal det være, så del den så i to med en kniv og spis deg innover fra midten ... ;p

Nyt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...