Gå til innhold

Tråden for sære matvaner!


Lily

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg utvikler stadig nye oppheng på diett. Nå om dagen syns jeg det er utrolig digg med magerkesam og sukkerfri ketsjup! Mikses og spise, eller til å dyppe kyllingfilet i..

Ellers så har jeg en periode nå hvor jeg syns at maten skal være godt stekt. GODT STEKT. Bortsett fra Biff, den kan jeg nesten drite i å steke. Hadde det vært skikkelig sært om jeg spiste biffen helt rå? Og er det mulig uten å bli sjuk?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tyttebærsyltetøy til fiskepudding i hvit saus

*Må spise grøten/cc med barneskje (altså mellomting mellom ss og ts). Er også kresen på hvilken skål jeg bruker til grøten.

*Liker å stå ved kjøkkenbenken og spise en og en liten cottageklump, gjerne med maisgaffel...:blush:

*Is med popcorn - yummi!

*Spiser jeg mandler etter pastiller o.l, MÅ jeg spise de deformerte og de som er litt annerledes først

*Kan spise cottage cheese til absolutt ALT

*Må plukke ut frukt selv. Bananen må være akkurat passe gul, ikke en anelse grønt eller brunt i sikte. Bananen er spesielt viktig. Og epler. Liker dessuten å kutte frukten i biter før jeg spiser den.

Lurer egentlig på hva som er særhet og hva som er tvangstanker her, når jeg ser hva jeg skriver :p Men har det bra med dette, jeg altså :wacky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull spises på samme måte som hos deg, men hos meg spares de med bobler til sist, evt om vi er flere som spiser, så kaprer jeg de først, for de med bobler er best!

Vi kan ikke dele potetgullpose :cautious: Men shhh... ikke spre ordet, da kommer alle til å ta dem med bobler først! :rolleyes:

og da blir det like stress å dele som Twist-sjokolader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm... plukker ut alle biter av tørket frukt fra nøtt- og fruktblandinger, spiser disse først.

Dernest cashewnøttene, så alle hele peanøtter og så de halve peanøttene og eventuelle andre nøtter i blandingen...

Skjer nesten alltid - grunnet en stor forkjærlighet for tørka frukt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... plukker ut alle biter av tørket frukt fra nøtt- og fruktblandinger, spiser disse først.

Dernest cashewnøttene, så alle hele peanøtter og så de halve peanøttene og eventuelle andre nøtter i blandingen...

Skjer nesten alltid - grunnet en stor forkjærlighet for tørka frukt:p

Da hadde jeg kjøpt en blanding uten alle nøttene ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooog kalde fiskekaker :D
ikke så sært at du ikke deler det med andre ihvertfall. jeg spiser nesten all mat kald, ferdigstekt. Fiskeburger, kyllingfilet og roastbiff for det meste. Liker ikke å bruke tid på matlaging utover å skjære de nødvendige grønnsakene og liker heldigvis kald mat. Varmer opp maten når den har kommet i magesekken ved å drikke te.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...