Gå til innhold

Hva har du ANGRA mest på at du spiste før trening?


Affi

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, av ren nysjerrighet : Hva er det du har angra mest på at du spiste rett før trening?

For meg var det nåkk styrkeøkta julaften 2012, hadde drefsa i meg både ribbe og pinnekjøtt med alt mulig av saus og tilbehør, kjente jeg måtte roe meg på tungløftene av åpenbare årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I ditt tilfelle tror jeg heller jeg ville angret på at jeg trente på julafta :D

Men en neve nøtter som utartet seg til en hel pose rett før trening er vel kanskje det jeg har angret på. Var ikke behagelig å stramme beltet på knebøyen etter det. Tunge måltider generelt er ikke noe jeg liker før trening og prøver å la det gå minst 2-3 timer etter slike måltider før jeg trener. Et lettfordøyelig måltid en time før er derimot perfekt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mat/drikke, men jeg prøvde tran for første gang sånn like før ei rolig joggeøkt.. Målet var enda en god vane inn i livet...Er nok 20 år siden. Har ikke prøvd tran mer...Det var med sitronsmak, for det smaker ikke tran, sa mamman min...Hva det smakte da, vet ikke jeg,- men var IKKE sitron den smaken jeg fikk i halsen flere gang under den turen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem faen trener på Julaften?

Spise en karrigryte før trening en gang, gulpa halve greia opp i munnen under ett sett med tung markløft. Holdt det inni meg og spytta det halvdiskret i søpla ved maskinene, så folk ikke skulle mistenke han i knebøyracket.

Så hissig! :o før alt du vet va æ helt aleina julaften å tok mæ en tur på trening før å sleppe å gråte mæ ensom i søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julaften, påske, burdag, ferier - uansett hvilke dag det er så kan man vel trene vel :)

Personlig tror jeg det verste jeg har spist før en treningsøkt er vel pepperkaker. Ikke fordi pepperkaker er noe dritt :p men fordi jeg stort sett bare hadde spist pepperkaker den dagen... og dagen før .. og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julefeiren var netopp startet. Skulle egentlig bare en kjapp tur innom tanten min. Max 15min. Dro på trening 2timer senere etter 1porsjon sodd, sikkert flere kilo lammelår, og en halv ostekake til dessert. Skulle egentlig kjøre intervaller da, men det var jo åpenbart at det aldri ville fungere. Så jeg kjørte styrke istedet. Da jeg dro opp stangen i markløft kjente jeg et voldsomt trøkk i magen, og plutselig spøy jeg. Forran alle.

Vel.. Er det ikke det man sier? "You haven't deadliftet heavy enough if you don't throw up after a set". Så skal det også nevnes at jeg kjørte forsiktig på 50kg..

Note til meg selv: Dedication has its price..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...