Gå til innhold

McBains Brolitiske Paradigmeskifte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Jeg er ganske lei av Jens & co, og alternativene er ikke stort bedre. Siden vi alle er i samme båt (need dem gainz) så foreslår jeg å danne et eget brolitisk parti. Med 50 000+ likes på Facebook e

Men helt seriøst folkens, vi er mer enn nok her til å lage vårt eget politiske parti. Foreslår at vi kjører en mainstream linje så vi får masse votes, så bare bryter vi alle valgløftene og kjøper prot

Kan aldri se for meg at sunnmørske markløft skal være noe bra, baseøvelse med fokus på å spare mest mulig energi blir for dumt.

jeg mener vi samtidig må innføre litt nasjonal stolthet i styrketrening.. hvorfor skal alt være øst-europeisk? Foreslår trønderske utfall, sunnmørske markløft, et cetera :) (Legger merke til at med dette opplegget må kvinner betale mer skatt, så foreslår en senking på 5% skatt for hver cm lagt til rundt ræva, eller tilsvarende)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

jeg mener vi samtidig må innføre litt nasjonal stolthet i styrketrening.. hvorfor skal alt være øst-europeisk? Foreslår trønderske utfall, sunnmørske markløft, et cetera :) (Legger merke til at med dette opplegget må kvinner betale mer skatt, så foreslår en senking på 5% skatt for hver cm lagt til rundt ræva, eller tilsvarende)

Damer sparer så mye penger på mat at det jenver seg ut :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha med følgende:

- påbud om proteinrik kost og et gitt minstekrav om fysisk aktivitet på samtlige offentlige instutisjoner.

- skattetrekk for treningsmedlemskap med minimumsoppmøte.

- fritak for toll på varer fra iherb (o.l.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Silikonpupper og bol blir gratis, en trenger kun å betale opp til frikortet. Effedrin og clenbuterol selges reseptfritt på apotek.

Skoleuniform i gym fra og med ungdomsskolen. Better Bodies og Gasp.

Nei nei, brystreduksjoner blir gratis, det er tross alt pecsa vi mirer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...