Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veier 67kg, 170cm, fettprosent på 13,4 og har trent Starting Strenght i 3,5 uker nå 5 uker nå. Klarte i dag 105kgx5 reps over 3 sett relativt greit i dype knebøy (hoftene lavere enn knærne)! Tror jeg kunne klart 100kg, men utrolig artig med fremgang. Synes også jeg er litt stolt av mine 75kgx5 reps over 3 sett i benkpress. Markløft klarte jeg nå endelig 90kgx5 reps 100kgx5 reps over 3 sett.

Denne fremgangen stopper nok opp raskt, men de to siste øktene har virkelig vært de jeg har vært aller mest stolt av gitt den korte tiden jeg tross alt har trent styrke/vekttrening.

Har aldri prøvd 1RM i noen øvelser, synes dessverre ikke det er så viktig, så har ikke peiling på hva jeg egentlig bør være stolt av på 1RM. Er ikke 1 RM det samme som maks vekt 1 gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger nok dessverre fortsatt på samme... :( mye øvelser osv! så fortsatt 40kg og 3-5 reps ish. Men begynt skikkelig med markløft, dro 165kg 1 M.R, stolt :D 4 gangen jeg tar mark, så ganske fornøyd! Og lært dama det, haha! Hu var ødelagt i ryggen i dag!
Er du ikke sliten i ryggen etter en dag med mark, så er det ALT for lite vekt på! Bra du lærer det videre. Ligger du fortsatt på samme kroppsvekt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

All-time favoritten er og blir første gang jeg dro 100kg i mark. Lille jenta + 2 ukjente karer i styrkerommet, meganervøs, og så gikk 2 reps opp uten problemer :D Det var også en av de første gangene jeg trente på treningsstudio (tok lang tid å slippe tryggheten ved hjemmegymmet, hehe). Lenge siden nå, men det er fortsatt like herlig å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...