Gå til innhold

Stavanger Open 2013 - Årets show!


A_Ladsten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

aha! :) så debutanter konkurrerer mot erfarne AF'ere?

Det er ikke "normalt" og kjøre debutant klasser noe flere tror :) noen arrangører velger å gjøre dette en sjelden gang, og det er jo bare fint nå som rekruteringen er så høy i fitness klassene spesielt! Men nå har vi jo sett at debutantene er på høyde med de erfarne og til og med stikker av med seieren i den ene klassen etter den andre så da kan man jo stille seg spørsmålet om det i det hele tatt er GØY å stille i en debutant klasse når man ka hevde seg i toppen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "normalt" og kjøre debutant klasser noe flere tror :) noen arrangører velger å gjøre dette en sjelden gang, og det er jo bare fint nå som rekruteringen er så høy i fitness klassene spesielt! Men nå har vi jo sett at debutantene er på høyde med de erfarne og til og med stikker av med seieren i den ene klassen etter den andre så da kan man jo stille seg spørsmålet om det i det hele tatt er GØY å stille i en debutant klasse når man ka hevde seg i toppen? :)

kort og godt: ja :)

Jeg har sett flere tilfeller at det kan skje. Og sant som du sier, hvorfor ikke kjøre sams siden noen debutanter er på høyde med de beste :)

Jeg trodde det var normalt med en debutant-klasse uansett, men det blir moro og se hvordan man ligger ann med de råeste da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

en smakebit fra fremsiden og baksiden av programbladet! :)

Forhånds salget på internett er nå utsolgt til finalen! Det er ca 160 billetter til salgs i døren på selve dagen.

Det er fortsatt noen få billetter igjen til forbedømmingen :)

http://www.stavanger-open.com/

http://www.billettportalen.no/sport/15059/stavanger-open/

post-3401-14440955158666_thumb.png

post-3401-14440955157766_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia. Er det bare meg eller kommer det til å være flere som "går alene" på stevnet på lørdag? Jeg har kjøpt to billetter men det viste seg fort at mine venninner overhodet ikke var interessert i å bli med på showet. Jeg forstår ikke hvorfor, gleder meg masse til å se de jeg har fulgt med på under oppkjøringen. Men måtte jo vært mye gøyere å gå sammen med mange og heie frem de beste:)

Sikkert noen som kommer til å gå alene, ja. Ikke alle som vil være med å se på flotte kropper, påsmørt med skokrem og silikonpatter og slikt.:D Kan du skjønne det?:)

Vi er en gjeng på 10stk(2 har meldt avbud) som skal der. Søker du én/ei å gå med kanskje? Så litt sånn ut utifra innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida jeg har noen dager igjen til å overtale noen til å bli med meg, men ser at innlegget mitt virket slik. Jeg ville bare sjekke om jeg kom til å bli den eneste alene der dersom jeg ikke får med meg noen. Men men det blir nok bra show uansett :) Jeg gleder meg til flotte kropper, skokrem, bling bling og alt som hører med:)

Skjønner! Du får nok med deg noen skal du se.;) Det blir knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...