Gå til innhold

Stavanger Open 2013 - Årets show!


A_Ladsten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser på bilder som er lagt ut nå. Seriøst. Bikini....seriøst. Hva faen. Det er jo en hel haug jenter der som neppe har treningsbakgrunn som strekker seg bakover fra 2013?! For all del, det er pene jenter som helt sikkert er snille og jeg kritiserer dem ikke personlig. Men burde det ikke være en idé å legge litt mer føringer på kriteriene som kreves for påmelding?

Jeg synes det der blir flaut på vegne av sporten.

Tenkte akkurat det samme når jeg bladde gjennom bildene fra showet.

Gjelder forsåvidt for en del menn også.

Trodde terskelen for å konkurrere var en del høyere, men det er jo bare å lese på mange blogger her på forumet for å se hvor mange som planlegger å stille i fitness.

Allemanssporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en annen ganske stor faktor som spiller inn, tiden man bruker på å bygge muskler. De som stiller i bodyfitness vil jeg si er godt trente, disse har som oftest også brukt mye lenger tid på trening enn et par år (og ja noen av dem har helt sikkert ikke helt rent mel i posen heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte eg skulle hoppe innom denne tråden for å skryte av bror min som debuterte i bodybuilding på årets show. han stilte i open klasse då det ikkje er junior-klasse i stavanger open. og sidan ein ikkje kan debutere i NM så måtte han stille i denne konkurransen for å kvalifisere seg til NM. det vart desverre ikkje finale denne gong, men klassen var tøff. håpar på solid resultat i Oslo! :)

1240398_10151869170942279_74409939_n.jpg

995172_10151869063827279_174943883_n.jpg

1236496_10151869063862279_187734475_n.jpg

DSC_0153.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenkte eg skulle hoppe innom denne tråden for å skryte av bror min som debuterte i bodybuilding på årets show. han stilte i open klasse då det ikkje er junior-klasse i stavanger open. og sidan ein ikkje kan debutere i NM så måtte han stille i denne konkurransen for å kvalifisere seg til NM. det vart desverre ikkje finale denne gong, men klassen var tøff. håpar på solid resultat i Oslo! :)

1240398_10151869170942279_74409939_n.jpg

995172_10151869063827279_174943883_n.jpg

1236496_10151869063862279_187734475_n.jpg

DSC_0153.jpg

fin fysikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte eg skulle hoppe innom denne tråden for å skryte av bror min som debuterte i bodybuilding på årets show. han stilte i open klasse då det ikkje er junior-klasse i stavanger open. og sidan ein ikkje kan debutere i NM så måtte han stille i denne konkurransen for å kvalifisere seg til NM. det vart desverre ikkje finale denne gong, men klassen var tøff. håpar på solid resultat i Oslo! :)

1240398_10151869170942279_74409939_n.jpg

Broren din så veldig bra ut Nixon :)

Mye å bygge videre på der.

Hvor gammel er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begir deg ut på en farlig vei nå.

Hva med alle fotballspillerene de siste 5 årene som har falt om på banen, med hjertestans. Du tenker doping med en gang? Og ikke minst Dale Oen hvor obuksjonen viste null av det du hinter til.

Det er alt for mye som kan spille inn for at man kan dra den linjen der

Nei, men jeg tenker at svømmere eller fotballspillere ikke promoterer et ordtak som heter "xxxxx or die trying" At det å være på grensen til å tyne seg til døde er ikke bra uansett, doping eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg er glad dommerne dømte "riktig" i bikiniklassen under stevnet. Slik at jenter som går med tanker om å stille ser at de kommer lengst med mest mulig masse. Håper dette bare var begynnelsen og at de dømmer på samme grunnlag i NM. Anne Lene skilte seg virkelig ut fra de andre jentene syns jeg:)

Helt enig! Tenkte akkurat det samme selv da jeg så finale-streamen :) Eneste er hun Eileen som var fryktelig tynn. Men siden hun var var sjukt pen og flink til å presentere seg selv så gir jo den gode plasseringen mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Tenkte akkurat det samme selv da jeg så finale-streamen :) Eneste er hun Eileen som var fryktelig tynn. Men siden hun var var sjukt pen og flink til å presentere seg selv så gir jo den gode plasseringen mening :)

Fryktelig tynn er én måte å si det på. Jeg lurer mer på hvor mye hun der egentlig kan ha trent. Hun har ikke kjørt mye sidehev iallefall, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryktelig tynn er én måte å si det på. Jeg lurer mer på hvor mye hun der egentlig kan ha trent. Hun har ikke kjørt mye sidehev iallefall, det er sikkert.

Lange, slanke, feminine muskler med aerobic! (y)

Til hennes forsvar og av egen erfaring: Å bygge skuldre på en lang og smalt bygget jentekropp er et h'&%¤e o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg tenker at svømmere eller fotballspillere ikke promoterer et ordtak som heter "xxxxx or die trying" At det å være på grensen til å tyne seg til døde er ikke bra uansett, doping eller ei.

Ikke et uvanlig ordtak. 50cent rapper om get rich or die trying til millioner av kids bla. :p Saksøk han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et uvanlig ordtak. 50cent rapper om get rich or die trying til millioner av kids bla. :p Saksøk han!

Det er vel ganske få som anser 50 Cent som noe topp forbilde også. Gangster rap har vel heller ikke dyttet et idrett- og sunnhetsalibi i front av seg, så lenge jeg har kjent til det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kroppsbygging dyttet et sunnhetsalibi foran seg mener du?

Nå vet ikke jeg om du er ironisk eller ikke igjen.

Fitness har utvilsomt gjort det, og det får man med seg så lenge man har vært i nærheten av en hvilken som helst fitnessblogg. Selvutnevnte kostholds- og sunnhetseksperter og en knallhard argumentasjon om at de er ambassadører for en sunn livsstil™ er vel heller regelen enn unntaket. Og da er slike armbånd som HannePanne nevner uheldige, det er jeg helt enig med henne i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...