Gå til innhold

Rate my knebøy!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mange meninger om hvor dypt du bør gå, personlig synes jeg det er greit å gå ihvertfall litt lenger ned enn paralellt med gulvet. Pleier å gå ned til kneet er det høyeste punket på foten. Beina 45grader utover var veldig mye. 10-20 er mer optimalt har jeg erfart.

Men hva er det du sliter med da? Ikke fornøyd med styrke? Forklar problemet bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest

Dette er et bra utgångspunkt.. Her er det mye å bygge på! Prøv i første omgang å ikke vinkle fullt så mye utove med føttene... rundt 20 grader burde holde, I tillegg vil jeg at du skal trekke pusten dypt inn før du setter deg på hver rep og stramme magen og rygg/lats samtidig.. fokuser skikkelig på å fylle magen med luft! Er ingen grunn til å endre på noe mere enn dette i første omgang... Prøv dette noen ganger... :) lykke til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...