Gå til innhold

Hvilke studier har du søkt til høsten?


Aaandreaaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nevrovitenskapen på uio er god.

Psykoligibiten er jeg mer usikker på.

For min egen del, så er det ennå biologistudiet på UiO.

(jepp, Bergen er bedre på marinbiologi, men UiO er bra på..... alger.)

Med "usikker" mener du at du ikke vet eller har du hørt noe spesielt negativt? Og vet du hvordan nevrovitenskapen på UiO er sammenliknet med UiB og NTNU? Endte opp med å søke på sånn 10 forskjellige ting pga ekstrem ubesluttsomhet, så all info er gull! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å bestemme meg. Så har skrevet opp 10 valg. Men topp 4 er sosialt arbeid, juss og ledelse, økonomi og ledelse, statsvitenskap. Studiesteder er Oslo, Hønefoss og Drammen. Jeg vil helst studere alt.

Søkte du sosialt arbeid/sosionom på HiOA eller DHS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Profesjonsstudiet i psykologi på UiO. Holder allerede på med bachelor i psykologi, men har veldig (!) lyst å komme meg inn på profesjonsstudiet *krysse fingrene for å komme seg inn på vårsemesteret* :D Kunne kommet meg inn om jeg hadde søkt i fjor, så det er litt (veldig, veldig) surt om jeg ikke kommer inn i år .. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jibb ved Numedal Folkehøyskole, Master Rettsvitenskap ved UIO og UIB og Bachelor Rettsvitenskap ved UIS. Fortsatt usikker på om jeg vil gå et år folkehøyskole eller ikke.

Jeg gikk et år fhs, og angrer egentlig litt på det. For meg ble det et år med for lite å gjøre, og irriterte meg alltid over hva jeg kunne ha gjort istedenfor. Nå går jeg rettsvitenskap på UiB, og liker det veldig godt. Angrer på at jeg ikke begynte året før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

slutter på sjøen og begynner (antakeligvis) på forkurs for ingeniørutdanning på høgskolen i Ålesund til høsten :)

gleder meg faktisk til å begynne på skolen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...