Jump to content

Recommended Posts

Fortsetter under...

Sukkerfri sjokolade! masse utvalg i smaker.

Fruktbolle med andre frukter enn du vanligvis hiver i deg. eks mango, granapeple, fersk ananas

Smoothie- fins hundre varianter

Milshake

Chips og masse magerkesam torilladip på hvert flak- ender opp med at du spiser mest dip og blir mett på det!

"ostekake" Kesam, lime, philedelphia lettost, sukrinmelis, sukrin/søtning og litt knust kjeks er namnam!

Litt alkohol skader heller ikke :whistle:Sprit og sukkerfri blandemixer med farris!

Annonse

Guest
Det var litt lite is i den når jeg tok det bildet, her er et med litt mer normal ismengde.

8CA22BEA-4B8A-490C-A283-39ABBFDFD716-2219-0000022055C1D07B.jpg

fap fap :D Hver gang jeg ser det bildet tenker jeg at du bare har rotet i en random fryser i en butikk

Det var litt lite is i den når jeg tok det bildet, her er et med litt mer normal ismengde.

Litt lite?! :eek: Snickers is lenge leve! :love:

Tortilla chips m guecamole dipp(dere vet ka eg mener,selvom eg e analfabetiker! ) og selvfølgelig corona m lime! Då snakker hi helg ;)

Kjøper du ferdig eller lager du selv?:)

Annonse

Kjøper du ferdig eller lager du selv?:)

Dippen lager net selvsagt selv! ;) sjekk innholdet I den du kjøper,du vil få deg en aha opplevelse. Pga de fleste er de nesten bare erter o.l som er innholdet i den !?! Utrolig at de kan kalle produktet guecamole! :o

Smågodt

Sjokolade

Popcorn

Potetgull

Is

Cola

Nachochips

Guaccemole (eller søren hvordan det skrives)

Påskeegg

Godt&Blandet

Bamsemums

Salt sild

Hjemmelaget McFlurry

Ikke alt på en kveld. Men nesten. :)

Dippen lager net selvsagt selv! ;) sjekk innholdet I den du kjøper,du vil få deg en aha opplevelse. Pga de fleste er de nesten bare erter o.l som er innholdet i den !?! Utrolig at de kan kalle produktet guecamole! :eek:

Vettu, jeg blir kvalm bare jeg ser på de boksene..

Jeg gjør det enkelt, så enkelt som det var ment å være; En avokado(om du ikke trenger så mye), chili(ekte eller pulver), hvitløk(ekte eller pulver), salt og pepper etter smak, lime og eventuellt rømme/creme fraiche/yoghurt/syrnet melk etter smak, men ikke for magert produkt, da blir det beskt pga lime'en. Gå bananas med gaffelen, så erru ferdig!:D

Aaand..

Omigooood!!

Jeg lever fortsatt!!:eek: Åsså jeg som fikk i meg lyst brød, fett og sukker i går..:eek: Gått ned 200gr til og med..

Skjønner at de som er i konkurranseforberedelser eller skal mye ned i vekt holder igjen på kostholdet, men dere gjennomsnittlige trimmere, som er de fleste her hadde sikkert økt livskvaliteten sin ved å unne seg noe godt en gang i blant :)

Fredag i går og kvelden besto av:

600 gram biff med en god saus, sopp og stekt søtpotet.

en diger bolle med is og sjokoladesaus

Potetgull og litt dipp foran tv'en.

Skal trene i dag og er sikkert i minst like god form som på forrige trening.

trenger du hjelp til å spise opp litt? slik at du kan fylle på enda mere?? Jeg hjelper gladlig! aaaah, drømme frysern:love:

Gårdagens fredagskos bestod i 2 stk glutenfrie blåbærmuffins, 3 liter pepsimax( jeg bør vel begynne å kutte ned brusdrikkinga...) 2 bokser snus( kutte ned kraftig der og...) og ei flaske alkoholfri cider mes jeg skrudde sammen ikeamøbler:)