Gå til innhold

Din største treningsflause?


Sara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette kunne vært flaut:

Var ute på joggetur rundt et vann der jeg kommer fra. Veldig populært område og man møter alltid andre joggere. Vel, jeg løper og føler meg i storform, humøret er på topp og jeg fortsetter å løpe. Plutselig så glemmer jeg å løfte på beina -> tryner -> ninjaruller og skjønner ikke hva som har skjedd fordi jeg plutselig stod på beina igjen. Så rundt meg, så ingen og løp videre og lo litt for meg selv. Vel ok. Det hadde ikke vært flaut. Det hadde vært awesome! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å gå på bortoverski for tre år siden. Ville komme i bedre form. Eksen min spurte meg da- 5, 10 eller 17 km løypa? Da svarte jeg 17 selvsagt. Rolig og fin tur til å begynne med, men etter 10-12 km ble jeg dyktig sliten. Det flaue var at et eldre ektepar +70 med ryggsekk, og 20 år gamle typ skiklær (god gammel norsk annorakk vice versa!!) som gikk forbi meg. Ikke gikk de fort og de så rart på meg. Fikk faen ikke opp farten, var så sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største flause må være når jeg helt ut av det blå får mensen mens jeg har en spinntime.

Dette merker jeg så klart ikke selv, men en av medlemmene gjør meg oppmerksom på det når jeg går av sykkelen og går meg en runde i salen.

Dette hadde ikke trengt å vært så flaut hvis det bare ikke hadde vært for det faktum at jeg hadde på ei HVIT(ja, hvit bukse var akseptert på trening på den tida) bukse. Ingen tvil om hvca som hadde skjedd!!

Jeg unnskyldte meg, løp i garderoben og skiftet bukse, og kom tilbake til jubelrop og latterkramper fra de ca 50 deltagerne som var på den timen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det håpløst å trene uten linser. Jeg er nærsynt, og om jeg ikke har "øynene på" så er jeg enten overlegen ovenfor folk jeg kjenner (som jeg ikke kjenner igjen fordi jeg ikke ser ansiktet tydelig) eller så hilser jeg på fremmede jeg tror jeg kjenner igjen... Heldigvis har folk folkeskikk nok til å hilse tilbake selv om dem ikke kjenner meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del er det håpløst å trene uten linser. Jeg er nærsynt, og om jeg ikke har "øynene på" så er jeg enten overlegen ovenfor folk jeg kjenner (som jeg ikke kjenner igjen fordi jeg ikke ser ansiktet tydelig) eller så hilser jeg på fremmede jeg tror jeg kjenner igjen... Heldigvis har folk folkeskikk nok til å hilse tilbake selv om dem ikke kjenner meg :p

Hehe! Kan si jeg kjenner meg litt igjen her ja. Har samme problemet. Løsningen min er å gå å stirre i gulvet (føler meg passe idiot da) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det håpløst å trene uten linser. Jeg er nærsynt, og om jeg ikke har "øynene på" så er jeg enten overlegen ovenfor folk jeg kjenner (som jeg ikke kjenner igjen fordi jeg ikke ser ansiktet tydelig) eller så hilser jeg på fremmede jeg tror jeg kjenner igjen... Heldigvis har folk folkeskikk nok til å hilse tilbake selv om dem ikke kjenner meg :p

Er jo bare høflig å hilse til folk, selv om du ikke kjenner de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største flause må være når jeg helt ut av det blå får mensen mens jeg har en spinntime.

Dette merker jeg så klart ikke selv, men en av medlemmene gjør meg oppmerksom på det når jeg går av sykkelen og går meg en runde i salen.

Dette hadde ikke trengt å vært så flaut hvis det bare ikke hadde vært for det faktum at jeg hadde på ei HVIT(ja, hvit bukse var akseptert på trening på den tida) bukse. Ingen tvil om hvca som hadde skjedd!!

Jeg unnskyldte meg, løp i garderoben og skiftet bukse, og kom tilbake til jubelrop og latterkramper fra de ca 50 deltagerne som var på den timen :)

ååå huff! hahaha :D sykt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, i hine hårde dager, skulle jeg ta knebøy og full av optimisme etter to sett tok jeg da stanga på 48 kg.

Tok 2-3 reps og så skulle jeg være tøff og ta dype knebøy. Jeg ramla rett i bakken med ræva først. Noen vil kanskje kalle det gode A2G, og det kunne det jo vært om jeg hadde kommet meg opp igjen, noe jeg ikke gjorde:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke hatt noen flauser, men i dag var jeg farlig nær!

Kom inn på senteret med better bodies buksa mi og en tskjorte fra golds gym california(ser jo sprekt ut) og kjører knebøy. Siste settet visste jeg kom til å bli hardt for korsryggen, så stramma beltet rundt magen..Etter gjennomført sett skulle jeg ta det av meg, pesende som en hval, men jeg fikk det ikke av!! :eek: Varmen steig og klaustrofobien kom snikende(enda jeg ikke har denne fobien) og så kom tanken: Faen. Må jeg virkelig spørre om hjelp til å få av beltet? (Mer panikk)

Pusta et par minutter og gjorde et siste forsøk, så var det av :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...