Gå til innhold

Din største treningsflause?


Sara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi se :

1. Buksa revna i ræva i en djup knebøy.

2. Dreiv å tok Tricep-extensions i den tiden jeg dreiv å trente med høy volum ( 5*12 per øvelse ) - dette var ikke standardmanualer, men slike man kjøper på g-spot hvor man skrur på vektene. Needless to say, ENDENE på disse vektene er jævlig skarpe. Jeg tar ca 10 reps før høyrearmen min bare gir etter og deiser ned i skallen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Flause 1. Trente overheadpress med 35kg, var på siste settet og henda var glatte av svette. På vei ned glapp jeg stanga og den deisa ned i racket.

Flause 2 Skulle ta en 10kg vekt fra stanga og glapp den så den landa rett på tære. Hadde ikke sko på, alle bare så bort på meg og jeg latet som ingen ting. Til jeg merket noe vått i sokken, stor tåa var blå og vond en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kopierer det jeg skrev i et annet innlegg:

En dag jeg kom litt tidlig til spinningen gikk jeg med joggebukse oppå spinningbuksa slik at jeg kunne trene litt styrke først. Da jeg kom til spinningsalen gadd jeg jo selvsagt ikke å gå i garderoben for å ta av meg buksa, og tok den dermed av i spinningsalen. Men det var først da jeg var ferdigdusja etter treningen og skulle kle på meg at jeg fant ut at jeg ikke hadde noe joggebukse å ta på.:whistling:Dermed måtte jeg ta tak i en stakkars dame og spørre om hun kunne hente den for meg. Var vel ikke akkurat særlig høy i hatten da, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flause 1: Skulle legge på skiver på benkpress stanga, denne stangen var bare 12,5kg. Så når jeg la på 10kg på den ene siden så fløy hele stanga av den benken :confused:

Flause 2: Dette skjedde når jeg var ganske ny på trening, jeg skulle prøve meg på slynge trening. satte begge bena mine inn i slungene. Gikk opp på to armer og begynte å svinge med bena. Endte med i en halveis salto og et stort BANG, og en del latter i trenings salen:blush: Tok LANG tid før jeg prøvde meg på det igjen. :!:

aaahahaha, hvorfor ble ikke dette filmet? :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en i min spede trenings-barndom (er vel 8 år siden):

Jogger på tredemølla med en venninne, og skravler i vei, når hele a-laget til Ham-Kam kom inn i salen. Vannflaska mi er tom, og jeg setter tredemølla på pause mens jeg vrikker meg ut i garderoben for å fylle på. Må jo se deilig ut for fotball-gutta vettu, så jeg sjekker sminken og håret før jeg returnerer. Tilbake i salen fortsetter samtalen med venninna (litt ekstra høyt, og med mye fnising), og jeg tråkker opp på tredemølla mens jeg ler av noe veldig morsomt hun sa. (Veldig obs på å se sjarmerende ut og kaster litt på håret.) To sekunder senere ligger jeg gråtende slengt oppi en sykkel som står rett bak mølla mi, mens hele Ham-Kam ler.. :oops:

Viste seg at pause-funksjonen bare stopper mølla i 3 min, før den setter igang i samme tempo som før (8 km/t). Grunnet fnising og hårkasting, så jeg ikke at den hadde starta igjen.. Har aldri ønsket meg et hull i gulvet så masse.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en i min spede trenings-barndom (er vel 8 år siden):

Jogger på tredemølla med en venninne, og skravler i vei, når hele a-laget til Ham-Kam kom inn i salen. Vannflaska mi er tom, og jeg setter tredemølla på pause mens jeg vrikker meg ut i garderoben for å fylle på. Må jo se deilig ut for fotball-gutta vettu, så jeg sjekker sminken og håret før jeg returnerer. Tilbake i salen fortsetter samtalen med venninna (litt ekstra høyt, og med mye fnising), og jeg tråkker opp på tredemølla mens jeg ler av noe veldig morsomt hun sa. (Veldig obs på å se sjarmerende ut og kaster litt på håret.) To sekunder senere ligger jeg gråtende slengt oppi en sykkel som står rett bak mølla mi, mens hele Ham-Kam ler.. :oops:

Viste seg at pause-funksjonen bare stopper mølla i 3 min, før den setter igang i samme tempo som før (8 km/t). Grunnet fnising og hårkasting, så jeg ikke at den hadde starta igjen.. Har aldri ønsket meg et hull i gulvet så masse.. :oops:

Hahaha, uff! Dette må være dagens latter for min del :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en i min spede trenings-barndom (er vel 8 år siden):

Jogger på tredemølla med en venninne, og skravler i vei, når hele a-laget til Ham-Kam kom inn i salen. Vannflaska mi er tom, og jeg setter tredemølla på pause mens jeg vrikker meg ut i garderoben for å fylle på. Må jo se deilig ut for fotball-gutta vettu, så jeg sjekker sminken og håret før jeg returnerer. Tilbake i salen fortsetter samtalen med venninna (litt ekstra høyt, og med mye fnising), og jeg tråkker opp på tredemølla mens jeg ler av noe veldig morsomt hun sa. (Veldig obs på å se sjarmerende ut og kaster litt på håret.) To sekunder senere ligger jeg gråtende slengt oppi en sykkel som står rett bak mølla mi, mens hele Ham-Kam ler.. :oops:

Viste seg at pause-funksjonen bare stopper mølla i 3 min, før den setter igang i samme tempo som før (8 km/t). Grunnet fnising og hårkasting, så jeg ikke at den hadde starta igjen.. Har aldri ønsket meg et hull i gulvet så masse.. :oops:

:rofl::rofl::rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd jeg sikkert kunne tatt helt over. Men jeg får nøye meg med å fortelle om første gang jeg skulle ta knebøy. Den som hadde vært der før meg hadde ikke ryddet etter seg, men lesset på med vektskiver som jeg selvfølgelig måtte fjerne. Så jeg begynte å ta av vektskiver på den ene siden, uten å tenke videre over det. Det som skjer er selvfølgelig at det ble altfor tungt på den andre siden, så stanga tipper og braker ned i gulvet. Det bråkte noe helt sinnsykt og folk kom løpende for å se hva som hadde skjedd. Jeg holdt virkelig på å dø av skam, og vurderte sterkt å aldri trene noensinne igjen.

Godt høre at det ikke bare er meg, men var heldigvis alene på gymmen akkurat da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en i min spede trenings-barndom (er vel 8 år siden):

Jogger på tredemølla med en venninne, og skravler i vei, når hele a-laget til Ham-Kam kom inn i salen. Vannflaska mi er tom, og jeg setter tredemølla på pause mens jeg vrikker meg ut i garderoben for å fylle på. Må jo se deilig ut for fotball-gutta vettu, så jeg sjekker sminken og håret før jeg returnerer. Tilbake i salen fortsetter samtalen med venninna (litt ekstra høyt, og med mye fnising), og jeg tråkker opp på tredemølla mens jeg ler av noe veldig morsomt hun sa. (Veldig obs på å se sjarmerende ut og kaster litt på håret.) To sekunder senere ligger jeg gråtende slengt oppi en sykkel som står rett bak mølla mi, mens hele Ham-Kam ler.. :oops:

Viste seg at pause-funksjonen bare stopper mølla i 3 min, før den setter igang i samme tempo som før (8 km/t). Grunnet fnising og hårkasting, så jeg ikke at den hadde starta igjen.. Har aldri ønsket meg et hull i gulvet så masse.. :oops:

Hahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en nå nylig , og det var seff en dagen derpå-økt,....med Figuz tilstede...jeg skulle benke på noen fjærvekter, Figuz my man spotta meg. Tilfeldigvis hadde jeg droppa sperrene utapå vektene, trenger jooo ikke de tenkte jeg. :whistling:

tok et par repper, nærma meg de siste....og på den siste reppen kom jeg visst bare halveis, meeen jeg sa til Figuz: jeg haaarn! Så han holdt seg unna. Jeg hadde nemmelig trua på superkreftene! Meeeeen så sklei vektene av på den ene sia og knuste shakern min med vann som sto på bakken:cry::rofl:booooooooom!

Note:!: : husk sperrer, ta imot hjelp og bli MYE sterkere i benk gutt:wub::whistling:

Haha, good times Jon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... var på trening alene en gang... Og skulle da maxe i benk.. som sagt.. Alene... Endte med stanga på brystet.. og med full musikk i ørene måtte rope på side"mennene", de fikk jo vekta av, men sa ikke et ord. Mens jeg prøvde å spøke det hele vekk.. haha. Jeg forsvant fort. Og tar aldri mer enn jeg vet jeg klarer uten å spørre om hjelp FØRST:unsure:

Jenta som skulle leke tøff med litt for tunge vekter :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er fra dagene med håndball - vi var på treningsleir i Danmark, og de fleste hadde med familie. Ei av de eldre jentene hadde med den veldig kjekke broren sin, som ofte var med oss både på trening og fritidsaktiviteter. En av dagene skulle vi bade, og det ble litt konkurranse om hvem som turte hoppe fra stupetårnet. Jeg er vel ikke akkurat noen badenymfe, men med denne broren tilstede måtte jeg sjølsagt tøffe meg alt jeg kunne, og klatret opp på 5-metern. I klassisk magaplaskstil hvor jeg holdt meg for nesa, og kneip igjen øynene i redsel, hoppet jeg utfor! Jeg var stolt som en hane da jeg klatret meg opp på bassengkanten og spankulerte bort til der hvor de andre satt. Det store smilet visnet fort da en av jentene diskret gjorde meg oppmerksom på at bikinitoppen hadde sklidd nesten ned til navlen :eek: Herreguuud, jeg trodde jeg skulle dø! Måtte jo bare dra den raskt opp igjen og late som ingenting, men ja, jeg har ikke hoppet fra noen 5-meter igjen. Tipper jeg var rundt 11-12 år da dette skjedde, men husker fortsatt hvor gruelig flaut det var :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på med en fra håndballdagene selv jeg.. Skulle ha spensttrening og skudd fra 90 graders vinkel på mål når de andre hadde back/midt trening (er ving), vi skulle starte,hoppe på en stol så ut fra vinkelen for å skyte. Presterte å sette stolen med ryggen forann meg å ikke på siden(noe som er den logiske løsningen). Needless to say så tok jeg sats, hoppa opp på stolen, hang bena fast i stolryggen å falt langflat på banen. Gjorde utrolig vondt, men måtte nesten le med når laget sto rundt å flira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøre maksløft i markløft for en stund tilbake og da jeg dro løftet, eksplosivt som f slo stanga rett i ... ja du vet! ikke spør hvordan jeg klarte det og om det gjorde vondt,..likevel, smerten var kortvarig da jeg var storfornøyd etter å ha slått ny pers! Som de sier: Pain is temporary, but glory is forever! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...