Gå til innhold

Din største treningsflause?


Sara

Anbefalte innlegg

Det finnes så utrolig mange flinke, sportye, sterke og stramme mennesker her inne. Men enten du er ny i gamet eller har trent lenge, så tipper jeg at du har gjort et eller annet hysterisk morsomt, kjempeflaut eller bare en liten tabbe?

FORTELL! det er gøyt å le av hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt ikke en manual skikkelig på plass da jeg prata med noen, så ramla den ned og instinktet var å prøve å prøve og dempe fallet med foten så det ikke skulle bråke sånn. Det gjør jeg ikke flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kan jeg jo bare kopiere en liten hendelse fra loggboken min for noen uker siden:

"Det er bare andre gang jeg gjør benkpress utenfor styrketimene i sal, og det var derfor ganske uvant. Siden stangen veier ca.20 kilo, ser det jo ganske pinglete ut med et par små vektskiver på sidene, men jeg kjørte på. Etterhvert var jeg oppe i 33 kg, og det var da jeg helt plutselig ikke fikk stangen opp igjen(!) (Hadde selvfølgelig ikke sikret vektene:eek:), så ble liggende med stangen på brystkassen. Stangen svingte fra side, og de tre små vektskivene jeg hadde plassert på hver side falt av i tur og orden. Til slutt kom det heldigvis en mann bort og hjalp meg". Dette var jo selvfølgelig ikke verdens undergang, men følte virkelig 20 stirrende blikk mot meg! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kan jeg jo bare kopiere en liten hendelse fra loggboken min for noen uker siden:

"Det er bare andre gang jeg gjør benkpress utenfor styrketimene i sal, og det var derfor ganske uvant. Siden stangen veier ca.20 kilo, ser det jo ganske pinglete ut med et par små vektskiver på sidene, men jeg kjørte på. Etterhvert var jeg oppe i 33 kg, og det var da jeg helt plutselig ikke fikk stangen opp igjen(!) (Hadde selvfølgelig ikke sikret vektene:eek:), så ble liggende med stangen på brystkassen. Stangen svingte fra side, og de tre små vektskivene jeg hadde plassert på hver side falt av i tur og orden. Til slutt kom det heldigvis en mann bort og hjalp meg". Dette var jo selvfølgelig ikke verdens undergang, men følte virkelig 20 stirrende blikk mot meg! hehe

Du har i allefall lært at man ikke har på sikkringene når man er alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kan jeg jo bare kopiere en liten hendelse fra loggboken min for noen uker siden:

"Det er bare andre gang jeg gjør benkpress utenfor styrketimene i sal, og det var derfor ganske uvant. Siden stangen veier ca.20 kilo, ser det jo ganske pinglete ut med et par små vektskiver på sidene, men jeg kjørte på. Etterhvert var jeg oppe i 33 kg, og det var da jeg helt plutselig ikke fikk stangen opp igjen(!) (Hadde selvfølgelig ikke sikret vektene:eek:), så ble liggende med stangen på brystkassen. Stangen svingte fra side, og de tre små vektskivene jeg hadde plassert på hver side falt av i tur og orden. Til slutt kom det heldigvis en mann bort og hjalp meg". Dette var jo selvfølgelig ikke verdens undergang, men følte virkelig 20 stirrende blikk mot meg! hehe

Gjorde akkurat det samme som det for et par mnd siden!

Men jeg hadde sikret skivene og jeg var helt alene i senteret... *rulle stangen nedover magen* Glad jeg ikke hadde mer enn rundt 30 kg :p

Har også klart litt for mange ganger å miste vektskiver på gulvet fordi jeg er lat og ikke gidder gå flere runder når jeg rydder :p

Det er like flaut hver gang halve senteret står og stirrer.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde akkurat det samme som det for et par mnd siden!

Men jeg hadde sikret skivene og jeg var helt alene i senteret... *rulle stangen nedover magen* Glad jeg ikke hadde mer enn rundt 30 kg :p

Har også klart litt for mange ganger å miste vektskiver på gulvet fordi jeg er lat og ikke gidder gå flere runder når jeg rydder :p

Det er like flaut hver gang halve senteret står og stirrer.. haha

Hehe, tror det er veldig mange som har gjort benkpresstabben ;) .. også er det dette med at mange liker å stirre, særlig når det kommer en brå lyd eller noe uventet skjer. Så plutselig har man mange nyskjerrige øyne på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år tilbake gjorde jeg noe kjempeklønete (og smertefullt). Jeg stod ved en hammerpress og slapp på 20kg vektskiver. Etter hvert stod det ene låret mitt veldig nærme den stangen vektskivene skulle smettes på. Det endte med at jeg fikk en del av låret i mellom to vektskiver... *au au*... ga fra meg noen lyder etc.. sikkert morsomt for de rundt, men det låret var ikke noe pent syn etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Sykla inn i en bil, mens jeg skrev melding. Det kjipe var at jeg sykla med lagtrøya, så var ingen tvil om hvor jeg hørte til.. Og bilen var nettopp solgt, selger og den nye eiern sto ved siden av og hadde nettopp avslutta handelen. Da kommer jeg, kjører rett inn i sia på bilen og blir liggende å se opp på de to mannfolka, med mobilen i hånda. Visste virkelig ikke hvor jeg skulle gjøre av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en tråd jeg sikkert kunne tatt helt over. Men jeg får nøye meg med å fortelle om første gang jeg skulle ta knebøy. Den som hadde vært der før meg hadde ikke ryddet etter seg, men lesset på med vektskiver som jeg selvfølgelig måtte fjerne. Så jeg begynte å ta av vektskiver på den ene siden, uten å tenke videre over det. Det som skjer er selvfølgelig at det ble altfor tungt på den andre siden, så stanga tipper og braker ned i gulvet. Det bråkte noe helt sinnsykt og folk kom løpende for å se hva som hadde skjedd. Jeg holdt virkelig på å dø av skam, og vurderte sterkt å aldri trene noensinne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd jeg sikkert kunne tatt helt over. Men jeg får nøye meg med å fortelle om første gang jeg skulle ta knebøy. Den som hadde vært der før meg hadde ikke ryddet etter seg, men lesset på med vektskiver som jeg selvfølgelig måtte fjerne. Så jeg begynte å ta av vektskiver på den ene siden, uten å tenke videre over det. Det som skjer er selvfølgelig at det ble altfor tungt på den andre siden, så stanga tipper og braker ned i gulvet. Det bråkte noe helt sinnsykt og folk kom løpende for å se hva som hadde skjedd. Jeg holdt virkelig på å dø av skam, og vurderte sterkt å aldri trene noensinne igjen.

Du er ikke alene med den.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje ikke så veldig flaut, men uansett; i februar:

-FJELDMANN:mad: hadde tatt chins rett før meg, og istedet for å bruke et belte med vekter , holdt han en manual fast med begge føttene.

- jeg skal bare ta et oppvarmingssett i mellom, så jeg gidder ikke flytte manualen.

- Tar 10 perfekte chins, og slipper meg ned

- Venstre fot lander på manualen

- ??????

- Avrevet leddbånd i ankelen, 5 uker med leggskinne, mange måneder med sportsteip og glattbarbert venstrelegg.

thanks bruh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd jeg sikkert kunne tatt helt over. Men jeg får nøye meg med å fortelle om første gang jeg skulle ta knebøy. Den som hadde vært der før meg hadde ikke ryddet etter seg, men lesset på med vektskiver som jeg selvfølgelig måtte fjerne. Så jeg begynte å ta av vektskiver på den ene siden, uten å tenke videre over det. Det som skjer er selvfølgelig at det ble altfor tungt på den andre siden, så stanga tipper og braker ned i gulvet. Det bråkte noe helt sinnsykt og folk kom løpende for å se hva som hadde skjedd. Jeg holdt virkelig på å dø av skam, og vurderte sterkt å aldri trene noensinne igjen.

Just like that, bare at det var en EZ-stang i et "preachercurl-stativ" og at den fika til meg i farten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...