Gå til innhold

Barbiebimbos slankehemmelighet


SlayerDad

Anbefalte innlegg

for å bruke min egen kommentar fra facebook:

"Jeg skulle egentlig bare lese kjapt igjennom. Har lest hele posten til MyRevolution nå. Og jeg har vondt langt inn i sjelen.

Hårene på kroppen står, jeg fryser, jeg er uggen. Jeg er fortvilet, jeg er forbanna.

Dette er farlig. At noen i det hele tatt kan få seg til å skrive dette er helt utrolig. Kjenner kvalmen stige. Jeg, en 36 år gammel mann, har mest lyst til å grine over det faktum at dette innlegget og denne bloggen til denne barbiebimboen leses av unge jenter som kanskje er usikre på seg selv, som blir mobbet på grunn av overvekt/normalvekt (og selv da anses som feite), av jenter som desperat vil passe inn, som vil settes pris på, som vil anerkjennes."

Hett tips: IKKE gå inn på bloggen hennes og les NOE av det som står der.

Griner blod her. What has been seen can never be unseen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først leste jeg artikkelen på myrev, og tenkte "flinke, smarte Asle". Så måtte jeg lese innlegget hennes, det gjorde vondt. Så var jeg idiot nok til å lese mer på bloggen hennes, og da gråt jeg også litt blod. At det går an! Svarene hennes i kommentarfeltet hos myrev tar kaka. Makan til jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel en trolleblogg på samme nivå som denne : Kosthold haha :D

Haha, dette er det beste jeg leste på bloggen hennes:

Hvor ofte ser man ikke folk gaffle i seg en kebab? For ofte. Veldig mange spiser faktisk den ekle blandingen som ser ut som oppkast. Men Gud, det er jo bare mat. Eller? Først og fremst så er det veldig usunt, men det er bare den minste bekymringen du bør ha hvis du har spist kebab i ditt liv. DET ER SPERM I DET.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært borti denne jenta før og har lært meg at det ikke nytter å diskutere med henne. Enten blokker hun deg eller bytter blogg, så dermed har hun "vunnet"..

Dette er ikke den første idiotiske saken hun har kommet med og er nok neppe den siste..

Kjapt søk på google

(Cristina W er Bimbo Barbie)

post-16722-14440926480895_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...