Gå til innhold

Øl eller sprit??


GrommiZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drakk kun sprit før, men har endelig begynt å like serdeles mange nye øl typer :D

Fikk teste en hel del på tapp når jeg var i Texas av belgiske og masse annet jeg ikke husker :)

Men er godt med en god vin og i blandt.

Enormt mye godt norsk øl også, ta deg en tur på polet :)

Ægir, Kinn, Lervig, Nøgne Ø

Siden du liker belgisk så kan jeg anbefale Kinn sin Bøvelen og Nøgne Ø sin Tiger Trippel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt mye godt norsk øl også, ta deg en tur på polet :)

Ægir, Kinn, Lervig, Nøgne Ø

Siden du liker belgisk så kan jeg anbefale Kinn sin Bøvelen og Nøgne Ø sin Tiger Trippel :)

Skal ta å handle inn noen en dag :) Kjekt å teste litt annet og :)

Mest blitt litt glad i belgisk siden jeg har en kamerat som har jobba i Duvel så han har frista me den :)

Er vel en av de belgiske jeg har smakt som er best etter min mening.

Men nå er jo jeg veldig fersk innen denne her typen øl så får smake mer og mer så blir jeg nok mer vant til smaken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ta å handle inn noen en dag :) Kjekt å teste litt annet og :)

Mest blitt litt glad i belgisk siden jeg har en kamerat som har jobba i Duvel så han har frista me den :)

Er vel en av de belgiske jeg har smakt som er best etter min mening.

Men nå er jo jeg veldig fersk innen denne her typen øl så får smake mer og mer så blir jeg nok mer vant til smaken :D

Jeg er også veldig glad i belgisk stil, de jeg nevnte er brygget på denne måten :) Dyre, men sterke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i belgisk stil, de jeg nevnte er brygget på denne måten :) Dyre, men sterke...

Du får hva du betaler for haha. Men greit sånn som i statene når de har sykt mange varianter på tap :D

Vis du er i statene er det greit å gå å innom Jard House å smake litt av det de har der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hva du betaler for haha. Men greit sånn som i statene når de har sykt mange varianter på tap :D

Vis du er i statene er det greit å gå å innom Jard House å smake litt av det de har der :)

Er mye fete mikrobryggerier i statene, skal lett innom mange slike en eller annen gang!

Men du som er fra stavanger har jo Kardinalen, et av de beste ølstedene i landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tilfeldigvis fått et gavekort på vinmonopolet. Men jeg aner ikke hva jeg skal bruke det på :p Hvis jeg i det hele tatt liker noe, så må det være søtt... :p Any ideas?

Prøv deg på en cider, mye gode cidere (som ikke er det samme som rusbruscider du finner i butikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa, god tips ;) Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Noen erfaringer å dele ang det?

Lite erfaringer med annet enn Bulmers og Magners, irske spontangjærede cidere. Men det pleier å være en egen seksjon for cider, og de som jobber på polet har peiling og kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i allverden vil du ødelegge så god whisky? :(

Vet du hva, jeg sa det samme første gang en kompis inviterte på dette. Men så viste det seg å være syyyyykt godt..!

Jeg digger laphroig helt bar (til nød med noen dråper vann) , men la oss også være ærlige her, standard 10års laphroig er ikke den dyreste islayen, og man kan koste på seg å eksperimentere med den en gang i blant..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...