Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Økten endte med at jeg måtte dra hjem ettersom fokuset havnet en litt annen plass etter denne hendelsen :facepalm:

Måtte du gi opp økta fordi noen klappa til deg på rumpa? Lol.

Var i London for noen år siden, tar taxi tilbake til flyplassen og taxisjåføren spør om vi besøkte Buckingham palace. Pappsen slår av med en spøk "Diana is dead, not much too see at the palace anymore" - den falt ikke i god jord hos taxisjåføren gitt. Det var 20 skikkelig awkward minutter til flyplassen skal jeg si dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt "this is awkward moment" skjedde ikke noen annen plass enn på treningssenteret. Lykkelig uvitende og midt i en hard bein-økt (svett og jævlig med andre ord!), forekom plutselig den rareste og kleineste hendelsen jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg bøyer meg ned for å løfte opp en hantel, og plutselig kjenner jeg et hardt KLASK mot rumpen min. I en febrilsk tilstand (jeg skvatt litt ettersom jeg hørte på musikk) snur jeg meg og ser på denne gutten som stod der som et minst like stort spørsmålstegn som meg. Jeg kjente han ikke og han kjente ikke meg.. Han sa ikke et ord med tårer i øynene, gutten ble rød som en tomat og løp ut av treningssentret, mens jeg falt om av latterkrampe. Økten endte med at jeg måtte dra hjem ettersom fokuset havnet en litt annen plass etter denne hendelsen :facepalm:

Den awkward følelsen når jeg skjønner at det der kunne ha vært meg i den historien:o

Heldigvis for meg fortsetter min historie med at jeg fikk en real dose forfriskende gloser og at jeg perser i knebøy så flau jeg var..

Kunne ha vært deg though, og da hadde dette toppet som et av mine awkward øyeblikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første historien min er fra da jeg var ca. 9 år. Jeg var på Platekompaniet med min mor og vi skulle kjøpe noen filmer. Jeg fikk lov til å velge en film og hun skulle velge en film. Jeg gikk selvsagt bort til den mest fargerike filmen jeg kunne finne. Og det var Austin Powers - Spionen som Spermet meg. Min mor leste ikke hva slags film det var fordi hun regnet med at det var en barnefilm. Da vi kom bort til kassen ble jeg selvsagt veldig nysgjerrig på hva spermet betyr, noe jeg ikke var flau over å spørre om høyt i køen. Min mor prøvde å forklare det vekk med, "André, ikke nå" og "Vent litt". Men som den nysgjerrige 9 åringen jeg var, insisterte jeg på å få vite svaret. - Det ble lenge til jeg fikk bli med på platekompaniet igjen.

En annen awkward hendelse var etter jeg hadde sett South Park - The Movie.

Jeg var veldig glad i tegneserier, men ikke så veldig god i Engelsk. Jeg var vel rundt 8-9 år denne gangen også. Men nå var det på skolen, i klassens time. Når læreren spør, er det noen som lurer på noe, rekker jeg opp hånda og spør høyt og tydelig, "Cathrine, hva er en klitoris?" Og selvsagt insisterer jeg på at hun skal svare.

Til slutt kan jeg fortelle om en litt "nyere" historie. Jeg var på en fin restaurant med en dame jeg holdt på med. Nå snakker vi dress, slips, reservasjon og en dyr meny. Det var live klassisk musikk som ble spilt for stemningens skyld. Alle gjestene var meget begeistret over den flotte musikken, og det var helt muse stille når de spilte. Jeg måtte dessverre veldig på toalettet og skyndte meg ut mellom en av sangene. Problemet var at for å komme til toalettet måtte jeg forbi en veldig ren glassdør, som jeg selvsagt ikke så. Akkurat når det var på det mest stille i hele restauranten, små-jogger jeg rett inn i glasset så det smeller høyt og tydelig i hele restauranten, og ikke nok med det, selvsagt begynner jeg å blø neseblod i tillegg.

Jeg tok meg god tid på badet, i håp om at det var glemt da jeg kom tilbake, men etter blikkene å dømme var det nok ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta av vekt etter militærpress med stang, og hang den på stanga til en som lå og benket. Skjønte ikke engang at han ville ha den av når han hintet tydelig til at jeg skulle ta den av så han kunne fullføre settet sitt med lik vekt på begge sider. Løftefjern...

La meg legge til at dagen etter nevnte hendelse skulle Tamadeus sladre på awkward momentet mitt til en annen bro på trening, uten å vite at offeret mitt stod rett bak ham. Fikk det samme blikket som da jeg ikke skjønte at jeg skulle ta av vekten dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ta av vekt etter militærpress med stang, og hang den på stanga til en som lå og benket. Skjønte ikke engang at han ville ha den av når han hintet tydelig til at jeg skulle ta den av så han kunne fullføre settet sitt med lik vekt på begge sider. Løftefjern...

Haha! Jeg gjorde noe lignende en gang. Stjal vektskiver fra en stang i knebøy stativet. Plutselig kommer en kar bort og lurer på hva f jeg driver med.. Jeg blir helt paff for jeg trodde det var ledig. Men han hadde vist bare fylt på vannflaska si eller no.

Han ble oppriktig sur, og jeg ble egentlig bare overasket og flau. Begynte å trene på et annet sats senter i noen uker etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg gjorde noe lignende en gang. Stjal vektskiver fra en stang i knebøy stativet. Plutselig kommer en kar bort og lurer på hva f jeg driver med.. Jeg blir helt paff for jeg trodde det var ledig. Men han hadde vist bare fylt på vannflaska si eller no.

Han ble oppriktig sur, og jeg ble egentlig bare overasket og flau. Begynte å trene på et annet sats senter i noen uker etter det..

Det var faktisk en hyggelig herremann, eller kvinnedame som stjal _en_ vektskive fra beinpressen min mens jeg snakka med venna mine som var 3m unnav beinpressen... det var 400kg på maskina, så de må jo ha fatta at det kanskje var noen som holdt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk en hyggelig herremann, eller kvinnedame som stjal _en_ vektskive fra beinpressen min mens jeg snakka med venna mine som var 3m unnav beinpressen... det var 400kg på maskina, så de må jo ha fatta at det kanskje var noen som holdt på...

Beinpressen topper sansynligvis lista over stativer som ikke blir ryddet etter bruk, så om det ikke er et menneske i umiddelbar nærhet så er det ikke så godt å vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa skulle plukke meg opp på vei hjem fra trening. Jeg var stressa fordi jeg måtte rekke en bursdag. Da jeg så en bil lik min far sin spurtet jeg bort dit. Jeg sklei og smalt hode inn i bildøren. Jeg fortet meg opp igjen og satte meg inn. Jeg begynte å plapre om hvor sinnsykt kaldt og glatt det var før jeg begynte å fortelle om at vi ikke hadde flere tamponger hjemme så vi måtte innom en matbutikk for å kjøpe. Da jeg snudde hodet mitt for å spørre hvorfor han ikke hadde kjørt ser jeg plutselig at det er en mann i 30 årene. Jeg blir dritflau og smyger meg ut av bilen mens jeg beklager meg. Og om ikke det var ille nok, tydeligvis stod dama hans utenfor bilen og lurte på hvorfor han hadde hatt meg i bilen, og faren min satt i sin bil på den andre siden av veien få meter. Jepp.. første måtte jeg forklare meg til mannen om at jeg hadde tatt feil bil, så måtte jeg forklare dama hans hvorfor jeg satte meg inn i bilen hans, så måtte jeg forklare faren min hvorfor jeg kom ut av bilen hans.. Har aldri vært så flau før :cry: Etter det har jeg begynt nå å stirre inn i bilruta for å være 100% sikker på at riktig person sitter i førersetet :whistle:

hahahahaha.. ler så jeg får vondt i magen! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel strengt tatt fadern det her var awkward for, men siden det var jeg som sa det så teller sikkert historien.

Jeg og pappa skulle ta toget hjem fra barnehagen, eller noe sånt, og jeg er da 3-4 år gammel. Forsåvidt greit det, og jeg plaprer jo som et barnehagebarn gjør. En forholdsvis viktig forskjell var at jeg vanligvis snakket med en abnormalt god diksjon.

Uansett, vi sitter på toget og ovenfor oss så er det to "sydhavskonger" som setter seg.

Man kan se i fjeset mitt at her er det litt undring ute og går, men man aner jo ingen fare... helt til;

"Pappa?"

"Ja?"

"Pappa, jeg liker ikke negere!" sagt høyt og tydelig, med autoritet, så hele kupeen hører det. Fadern ser jo selvfølgelig at alle umiddelbart snur seg for å få med seg opptrinnet, og stiller et oppføgningsspørsmål.

"Det var ikke noe hyggelig sagt, hvem er det som har lært deg det?" helt tydelig håpende på at jeg skal si at noen i barnehagen har sagt det. Men nei, da. Nok en gang. Klart og tydelig;

"Ingen. Det sier hodet mitt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat flytta til Oslo og "bondetuppe" som jeg var, så var jeg ikke så veldig vant til å forholde meg til busstider og sånne ting.. (på bygda går/sykler man til alt). For å komme til jobben min var jeg helt avhengig av en buss om bare gikk en gang i halvtimen, så skulle jeg komme presis så MÅTTE jeg nå den...

Denne morgenen våknet jeg akkurat litt for sent som vanlig. Jeg spurter ut døra og løper mot busstoppet. Når jeg er kommet til gangbrua ser jeg at bussen svinger inn i busslomma, så jeg setter inn høygiret og løper alt jeg har. I og med at det ikke står andre passasjerer å venter, svinger bussen ut igjen. Desperat som jeg er, banker jeg i bakenden av bussen, men bussen triller videre. Jeg er nå så sliten at jeg siger på kne ned i veikanten. DA bråstopper bussen halvveis på tverra inn på E6. Busssjåføren kommer løpende ut, helt panisk i øynene.. han tror nemlig han har kjørt på meg når han hørte smellet og etterpå så meg ligge i veikanten... Anpusten forklarer jeg at jeg bare er sliten etter løpinga. Bussjåføren var IKKE blid for å si det mildt.. og DEN walk-of-shame jeg hadde gjennom bussen for å finne en ledig sitteplass... uuuurrrggghhh:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i Japan for tiden. Så for to dager siden møtte jeg og mine venninner tre australiere og vi dro ut ilag. Så klarte selvfølgelig å plapre ut at japanere er "mindre" enn europeere osv. Og på grunn av dette er også kondomene man får kjøpt her, mindre enn de i austrailia. Så han ene ville absolutt prøve det ut, og skulle innom 7-eleven på vei tilbake til bussen. Alle sammen går inn, han begynner å spørre: " condoms?! XXL??!!" Og slik går det i ca 5 min til han har fått det han skal ha (det fins ikke XXL kondomer men hyggelige som japanere er smiler de bare og nikker) jeg fikk latterkrampe inne i 7-eleven, men flaut var det ikke enda. Flaut var det heller ikke når fyren åpnet pakken midt i gaten ig begynte å diskutere størrelsen. Heller ikke når han gav meg en "just in case".

Det som var FLAUT FLAUT FLAUT var når fyren tilbød en kondom til en finere eldre herre som tilfeldigvis gikk forbi oss. Japaneren så på meg og bare gav meg DET blikket mens han ristet på hodet. FLAUT,FLAUT,FLAUT (jeg lurer fortsatt på om jeg kanskje kjenner han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg satt på flyet med hele familien, var sikkert ikke mer enn 10 år eller no sånt... Hadde krøller var søt. blablabla

rett før flyvertinnene begynner med drillen sin, merket jeg at alle ser på meg da jeg endret side i Donald bladet jeg leste på...

Titter opp og alle begynner å le. ALLE.:blush:

Hadde visst lest opp høyt hele 5 sider fra slutten av en særdeles spennende historie.

Har sikkert flere, men mener på de fleste skal være blokkert til de grader.

Ahh kom på enda en. Satte meg inn i baksete på førerprøven, bestod med glans etter jeg fant setet mitt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg og dere andre som mobber meg pga alderen.

[ATTACH]92357[/ATTACH]

Mate.. det er ikke mobbing, det er sjalusi. Jeg fylte 27 i fjor og er offisielt kommet dithen at jeg må putte inn effort bare for å vedlikeholde, og den efforten blir større og større for hvert år som kommer. Dette mens du, din jækla sekk av anabole hormoner, bare kan ete alt du kommer over og knapt nok trenger å se på en hantel for å ha ditt livs fremgang.

Enjoy it, bastard. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mate.. det er ikke mobbing, det er sjalusi. Jeg fylte 27 i fjor og er offisielt kommet dithen at jeg må putte inn effort bare for å vedlikeholde, og den efforten blir større og større for hvert år som kommer. Dette mens du, din jækla sekk av anabole hormoner, bare kan ete alt du kommer over og knapt nok trenger å se på en hantel for å ha ditt livs fremgang.

Enjoy it, bastard. ;)

ye, u mad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk en hyggelig herremann, eller kvinnedame som stjal _en_ vektskive fra beinpressen min mens jeg snakka med venna mine som var 3m unnav beinpressen... det var 400kg på maskina, så de må jo ha fatta at det kanskje var noen som holdt på...

Ja, ser at det er kjipt hvis noen rapper av utstyret du driver med.. Men hvis jeg holder på med noe på trening, så holder jeg meg der til jeg er ferdig!! For det er rett og slett ukult å si ifra til folk at de tar utstyret ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt om omhandler angrepille..... my god.

I dag klarte jeg å revne jeansen.. Jeg skulle knytte skoene og bare KRRSSSSCCJJHHH.. Gjett hvem som stod ute og røykte? Ja, naboen..

Er angrepille så ille da? Vil påstå det er værre å måtte spørre samme apotektekniker om vondt og svie i.. intime områder, som man type noen dager tidligere kjøpte blant annet glidemiddel av. :p

(Edit: Nei, det dreide seg ikke om det hverken du, apotekteknikeren, eller farmasøyten hun rådførte seg med trodde.. vel, jo, det gjorde det.. den ene gangen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...