Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Storyen til Drlegendary vekket kjipe minner, sympatiliker på den :oops:

For noen år siden sovnet jeg på en lengre busstur. Det var stille på bussen, men fult av folk. Plutselig våkner jeg av at jeg slipper en skikkelig brakfis. Med lukt. Og alle rundt meg fikk med seg hvor den kom fra...

*Gjemme seg bak mørke solbriller de to siste timene av bussturen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryst manualer på vektertorget på lørdag. Oppdaget i det jeg hadde lagt meg til og var klar til å begynne at tskjorten hadde sklidd snodig langt opp i det jeg la meg ned. 3 repetisjoner med bar mage før jeg måtte stoppe for å dra ned tskjorten.

Eneste som mangler nå er en "åh var det deeeg?" ...

Ryan-Reynolds-Drooling-Reaction-Gif.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryst manualer på vektertorget på lørdag. Oppdaget i det jeg hadde lagt meg til og var klar til å begynne at tskjorten hadde sklidd snodig langt opp i det jeg la meg ned. 3 repetisjoner med bar mage før jeg måtte stoppe for å dra ned tskjorten.

Eneste som mangler nå er en "åh var det deeeg?" ...

Da har jeg et ansikt (og en mage) å feste til brukernavnet ditt (y)

tulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte kunststykket å fise while doing benpress. Sjelden har den vært så høyt og så stram i lukt, som i dag. Ja, det var folk rundt meg og nei, de hadde ikke på headset. Jeg har nok ikke vært så flau på lenge. Kompisen min som stod i andre enden av rommet hørte den. Uff.

[ATTACH=full]133841[/ATTACH]

Haha :-P!. Vet hvordan det føles. Spiser derfor ikke noe brødmat de dagene jeg tar knebøy :nin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreminhatt - I`m on a fu***** roll...!

Dagens: sykler til jobb, og skifter fort i garderoben. Drar på meg buksa som ligger i skapet fra i går. Går ut av garderoben og gjennom gangen (åpent kontorlandskap), hilser og sier god morgen. Plutselig roper noen bak meg "ehh.... tror du mista noe!" og jeg snur meg for å se en knall rosa stringtruse ligge på golvet...:!!!! Altså lå den inne i det ene buksebenet fra i går (bytta til treningstøy før jeg dro fra jobb i går, i hui å hast) og ramla ut da jeg gikk... omg!!!! Vinterferie, meg og 12 mannfolk på jobb. Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ flau... kommer til å få høre dette i all evighet :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt - I`m on a fu***** roll...!

Dagens: sykler til jobb, og skifter fort i garderoben. Drar på meg buksa som ligger i skapet fra i går. Går ut av garderoben og gjennom gangen (åpent kontorlandskap), hilser og sier god morgen. Plutselig roper noen bak meg "ehh.... tror du mista noe!" og jeg snur meg for å se en knall rosa stringtruse ligge på golvet...:!!!! Altså lå den inne i det ene buksebenet fra i går (bytta til treningstøy før jeg dro fra jobb i går, i hui å hast) og ramla ut da jeg gikk... omg!!!! Vinterferie, meg og 12 mannfolk på jobb. Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ flau... kommer til å få høre dette i all evighet :banghead:

Om dette fortsetter burde du ha din egen tråd :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt - I`m on a fu***** roll...!

Dagens: sykler til jobb, og skifter fort i garderoben. Drar på meg buksa som ligger i skapet fra i går. Går ut av garderoben og gjennom gangen (åpent kontorlandskap), hilser og sier god morgen. Plutselig roper noen bak meg "ehh.... tror du mista noe!" og jeg snur meg for å se en knall rosa stringtruse ligge på golvet...:!!!! Altså lå den inne i det ene buksebenet fra i går (bytta til treningstøy før jeg dro fra jobb i går, i hui å hast) og ramla ut da jeg gikk... omg!!!! Vinterferie, meg og 12 mannfolk på jobb. Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ flau... kommer til å få høre dette i all evighet :banghead:

nice.jpg

Jeg dreit meg ut på jobb idag jeg og, foran en kunde. Men storyen er altfor spesifikk til å legges ut på åpent forum, så jeg nøyer meg med å si at jeg er flau enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra i natt: Var ute på byen og hadde gjemt noe drikke bak utestedet i noen busker (bor i en militær leir så får ikke ha alkohol der), anyways: Da vi skulle dra løp jeg for å hente pikkpakket mitt, mens jeg gikk ut av buskene kjente jeg noe som nappa i håret mitt, så etter å ha gådd ettpar meter snur jeg meg, og der henger faen meg extensionet mitt i buska. Dette var jo rundt stengetid så var nok av folk som fikk det med seg og en god latter! Når jeg tenker på det idag er det jo bare veldig komisk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt med kjæresten hjem for å møte familien min for første gang. Det var ganske trykket stemning helt i fra første øyeblikk egentlig, så da hun gikk på do under middagen så jeg mitt snitt til å spørre hva som var galt.

De begynte med den vanlige "hun er en alle tiders jente" talen, men i årets plottwist avslører de at hun er tremenningen min. Det ble en ganske awkward samtale mellom meg og henne etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt med kjæresten hjem for å møte familien min for første gang. Det var ganske trykket stemning helt i fra første øyeblikk egentlig, så da hun gikk på do under middagen så jeg mitt snitt til å spørre hva som var galt.

De begynte med den vanlige "hun er en alle tiders jente" talen, men i årets plottwist avslører de at hun er tremenningen min. Det ble en ganske awkward samtale mellom meg og henne etterpå.

Oh. My. Gawd. Slike ting gjør at jeg setter pris på at familien min er ganske internasjonal. Liten sjanse for å date slekta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt med kjæresten hjem for å møte familien min for første gang. Det var ganske trykket stemning helt i fra første øyeblikk egentlig, så da hun gikk på do under middagen så jeg mitt snitt til å spørre hva som var galt.

De begynte med den vanlige "hun er en alle tiders jente" talen, men i årets plottwist avslører de at hun er tremenningen min. Det ble en ganske awkward samtale mellom meg og henne etterpå.

Høres nesten ut som Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt med kjæresten hjem for å møte familien min for første gang. Det var ganske trykket stemning helt i fra første øyeblikk egentlig, så da hun gikk på do under middagen så jeg mitt snitt til å spørre hva som var galt.

De begynte med den vanlige "hun er en alle tiders jente" talen, men i årets plottwist avslører de at hun er tremenningen min. Det ble en ganske awkward samtale mellom meg og henne etterpå.

O.

Glad jeg er gift og slipper sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...