Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Å jeg har tenkt tilbake litt gjennom livet, det har oppstått en hel del situasjoner som har vært "awkward". Får ta å dele de opp en etter en.

Den første er for noen år tilbake, jeg var da sammen med en jente som bodde hjemme fortsatt (Dere forstår sikkert hvilken retning dette vil gå.). Jeg var på besøk hos henne en kveld og når man er ung å kåt så går det ofte som det går, vi ente opp i hennes seng i en ganske vill sesjon. Hvor jeg klasker til henne på rompa, så det etterlater seg ett fint håndavtrykk. Vi snakker fullt håndavtrykk med 5 fingrer, dette var i slutten av akten. Det hente seg også slik at hennes soverom lå vegg i vegg med baderommet, så når vi var ferdige bestemte hun seg får å gå på baderommet å freshe opp seg litt. Jeg ligger da fortsatt i sengen. Når hun kommer ut i gangen, er det første jeg hører, hennes mor som roper mitt navn. Jeg kaster meg opp og drar på meg bukser og en t-skjorte på rekordtid, går ut i gangen å møter moren. Hun hadde selvsagt sett håndmerket å jeg måtte forklare meg, å love at jeg ikke skulle slå så hardt. Det var "kleint" for å si det mildt, men hun tok det ganske sporty da jeg la på med puppyeyes og litt smiger. :D

Hahaha! Sinnssykt kul mor dama hadde da, hun kunne tatt det veldig mye verre. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer selvfølgelig ikke på alt for mange episoder, de er nok fortrengt for lenge siden :p

Men er en episode for fire år siden da jeg akkurat hadde møtt kjæresten min og skulle hilse på broren og dama hans. Broren til typen er av de som snakker mye og fort og er en liten selværklært komiker, jeg er av typen som som regel er veldig forsiktig og lavmælt når jeg møter nye mennesker, denne gang var intet unntak så jeg hadde ikke sagt stort mer enn "hei" og siden navnet mitt. På et tidspunkt var det noe veldig festlig som ble sagt av min fremtidige svoger hvor jeg, i et forsøk på å ikke spytte ut i gapskratt, kniper igjen munn. Problemet er bare at lufta slapp ut et annet sted, og det var en sånn med lyd og skikkelig trøkk. Det er den ene gangen jeg fikk svoger'n til å holde kjeft :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Nyeste og ferskeste fra meg var i går, jeg hadde tidligere i uken vært å kjøpt ny treningsbukse og var klar for å innvie den for en kveldsøkt på gymmen. Inn med øreproppene og full fokus! Her skulle det bøyes i knebøyen!! Gymmen var godt med folk, musikken på gymmen dundret løs og stemninga var på topp. Full av energi og ny buksa gyver jeg løs på bøyen! Kom igjen, går dyyypt også kommer lyden. Lyden av fornærmelse og flause... Spjærelyden! Lyden av noe som skal henge sammen deler seg i to. I det lyden kommer så er det selvfølgelig ikke musikk i salen, lyden løper i veggene og jeg går kjapt opp og kikker rundt meg. Alle stirrer og flirer og jeg kommer med et utsagn, er ikke lett å finne god kvalitet på bukser om da'n eller hæ? Men det ender ikke der, i frykt for at det er full innblikk i "hallohullet" prøver jeg å finne ut hvor søren det har spjæret hen. Så jeg tenkte at jegvhadde allerede driti meg ut så kunne likegodt kjøre litt yogastil for å finne ut hvor dette hullet var hen. Ned, vri seg, hue under bena og henda flyr over baken for å finne hølet. Ingen hull... Puster letta ut. Finner ut at det ikke var buksa som hadde spjæret men boxern. Siden hendelsen skjedde tidlig ute i økta så bestemte jeg meg for å fullføre med en 2-delt-boxer for optimal lufting...

LOOOOOOL..jeg spruta kaffe utover hele tastaturet nå...:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en av mine gamle og ganske uskyldige historier.

På videregående jobbet jeg ved siden av skolen som instruktør på klatresenter i Kristiansand (Samsen) Litt av jobben der var å ha klatrekurs for skoleklasser fra barne og ungdomsskolen. Siden jeg gikk på skole i nærheten hadde jeg en avtale med klatresenteret at om de trengte krisevikar kunne de bare ringe meg. Så da satt jeg der i norsktimen med en lærer som vekslet mellom å være norsklærer og familiepolitisk talskvinne for KRF. Klatrehuset ringte meg på mobilen og sa de hadde en hel skoleklasse som stor og ventet og ingen instruktør hadde dukket opp. Jeg henvendte meg til læreren og sa "unnskyld, må løpe, har en hel barneskoleklasse som venter på meg" Samtidig kastet jeg på meg den store svarte frakken min og 19 kondomer som lå i innerlomma fløy over hele klasserommet og dekket gulvet med umoralsk budskap. Tror jeg hadde mine 30 mest pinlige sekunder mens jeg plukket opp kondomene og stakk på dør for å hente skoleklassen min...

Det var jo ekstra festlig at det som flagret ut av jakka var kondomer, rett etter at du hadde erklært at du hadde en hel barneskoleklasse som ventet på deg. :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en av mine gamle og ganske uskyldige historier.

På videregående jobbet jeg ved siden av skolen som instruktør på klatresenter i Kristiansand (Samsen) Litt av jobben der var å ha klatrekurs for skoleklasser fra barne og ungdomsskolen. Siden jeg gikk på skole i nærheten hadde jeg en avtale med klatresenteret at om de trengte krisevikar kunne de bare ringe meg. Så da satt jeg der i norsktimen med en lærer som vekslet mellom å være norsklærer og familiepolitisk talskvinne for KRF. Klatrehuset ringte meg på mobilen og sa de hadde en hel skoleklasse som stor og ventet og ingen instruktør hadde dukket opp. Jeg henvendte meg til læreren og sa "unnskyld, må løpe, har en hel barneskoleklasse som venter på meg" Samtidig kastet jeg på meg den store svarte frakken min og 19 kondomer som lå i innerlomma fløy over hele klasserommet og dekket gulvet med umoralsk budskap. Tror jeg hadde mine 30 mest pinlige sekunder mens jeg plukket opp kondomene og stakk på dør for å hente skoleklassen min...

VHFVT.gif

Jeg ler seriøst like godt hver gang jeg leser denne. KJENNER virkelig følelsen du hadde, hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå til og med fått denne historien på trykk i FHM og stakk av med et acction kamera til 3.000, Så den går glatt inn som mitt kleineste øyeblikk ; )

Året var 2006 og jeg hadde nettopp flyttet sammen med min far og min daværende ste-mor til et nytt hus.

Det var selvfølgelig mye arbeid med flyttingen så min far spilte på samvittighets-kortet til resten av slekten og fikk de til å hjelpe til med å flytte.

Men i den samme perioden hadde jeg min første kjæreste og jeg hadde mistet uskylden bare noen uker i forvegen. Med andre ord var det vanskelig å tenke på noe annet enn sex.

Det hadde rukket å bli kveld den 3. dagen med flytting og slekta hadde pakket sammen og reist hjem til sine respektive hjem for å få med seg nyheten og for å kjefte på mannen som leser de opp på tv. Min far og ste-mor hadde reist til noen venner for å grille.

Så jeg så det til mitt snitt å lure med meg kjæresten som enda ikke hadde truffet noen i slekta mi tidligere hjem til meg og inn på soverommet. Der tokk det ikke mange sekundene før klær var borte og hun satt seg på meg og rei meg inn i solnedgangen.

Nå har det seg slik at soverommet mitt var i utformet som en korridor, altså sengen sto langs veggen med hodeenden mot døra.

jeg lå der og var storfornøyd helt til hun bråstoppet og så skremt ut.

Deretter hørte jeg ”herregud, hva er dette??” bak meg..

Der sto ingen annen enn min kjære bestemor sammen med 2 av mine tanter som stirret rett på dama der hun satt kliss naken med fronten rettet mot dem..

De hadde bestemt seg for å reise opp en tur og vise bestemor det nye huset, og siden de viste at min far var borte, fant de det for godt å bare gå inn og se seg om.

I det min daværende kjæreste så opp og så bestemor rett i øynene, uten så mye som et par sokker på seg er det trygt å si at hun ble ille til mote…

Dette resulterte i at hun kastet seg til siden mens hun fremdeles satt på meg og lykkekjeppen min ble med i spranget mens jeg lå rolig. Hvis det ikke er mulig å brekke lemmet så var jeg i hvert fall like ved å klare det umulige.

Resultatet var at jeg lå der og forbannet meg over alt og alle, mens dama lå under dyna og gråt.

Dagen etter ble det slutt med dama og det har vert kleint å besøke bestemor siden den gang..

Hahahaha! Ler meg ihjel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når moren min vil starte samtaler om sex der jeg ikke har exit-muligheter.

  • På biltur: Jeg hadde blitt sammen med min første kjæreste (begge 18 år) og mamma ville starte en samtale med: "dere bruker vel kondomer og sånn når du sover hos han? Når dere har sex og sånn..."
  • Gåtur midt i byen: "Hun venninna mi er jo blitt sexolog nå, og hun sier at jeg burde bli litt mer åpen om sexlivet mitt og snakke med deg om sex..."
  • Gåtur langt oppå fjellet: "Du husker han jeg var sammen med før?" Og så følger historier om tilbakemeldinger hun har fått fra forskjellige menn i senga...

Legger til at vi aldeles IKKE har et særlig åpent forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når moren min vil starte samtaler om sex der jeg ikke har exit-muligheter.

  • På biltur: Jeg hadde blitt sammen med min første kjæreste (begge 18 år) og mamma ville starte en samtale med: "dere bruker vel kondomer og sånn når du sover hos han? Når dere har sex og sånn..."

Ai... Det er som når fadern skulle ha "snakken" med meg første gangen...

Husker det enda...

I biltur... så jeg kunne ikke komme meg vekk

"Ok, jeg ska gjøre det her så lite pinlig som mulig for begge av oss.

I hanskerommet så ligger det en del flyers om sexsykdommer. Sjekk dem ut når vi kommer hjem. Ellers, bare husk denne regelen. 'Å dunke damer uten dong er dumt' "

Husker ikke helt når det var, men var vel en gang på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai... Det er som når fadern skulle ha "snakken" med meg første gangen...

Husker det enda...

I biltur... så jeg kunne ikke komme meg vekk

"Ok, jeg ska gjøre det her så lite pinlig som mulig for begge av oss.

I hanskerommet så ligger det en del flyers om sexsykdommer. Sjekk dem ut når vi kommer hjem. Ellers, bare husk denne regelen. 'Å dunke damer uten dong er dumt' "

Husker ikke helt når det var, men var vel en gang på ungdomsskolen.

Dette var antakelig den mest awesome måten faren din kunne hatt den snakken med deg. :D Denne skal jeg huske hvis jeg selv får en pode en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og en ganske pinlig hendelse..

Var på vei inn til Oslo for noen år siden. Jeg satt på toget og spiste (koste meg) med sjokolade, melkerull. Ante fred og ingen fare da jeg gikk av toget og gikk inn på Oslo s. På vei ut fra stasjonen kom det ei dame bak meg og sa jeg hadde noe på buksa bak.. Hadde tydeligvis klart å miste en sjokoladebit ned på setet, som så hadde smeltet og smurt seg utover på rumpa. Så ut som jeg hadde gjort fra meg i buksa. Aldri vært så flau :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tenkte å dytte denne glad-tråden back up on that horse med en historie fra VGS jeg akkurat kom på, og den er nesten for god til å ikke deles.

En venn av meg hadde en god gammeldags hjemmefest, møtte en jevnaldrende jente fra skolen der, vi snakket litt før vi begynte å rote. Bestemte oss for å ta turen opp i 2.etg og inn på huseiers soverom (ja, vi hadde lov). Vi var begge ganske påseilet etter mye godt i glasset, ting begynte å utarte seg og vi gjorde det meste uten om selve hyrdestunden, fordi jeg ikke hadde futural til fløyta.

Jeg visste hvem hun var fra tidligere, og jeg må si jeg likte henne ganske så godt faktisk! Tok til motet (eller var jeg bare tjukk i huet?) og snakket med henne dagen etterpå, inviterte henne så hjem til meg noen dager etterpå. Vi har det hyggelig og slapper av foran tven, snakker litt løst og ledig. Jeg bestemmer meg for å make the move, og når jeg lener meg frem for å kysse henne, så får jeg bare tilbake: "du, jeg er ikke full nå..".

epicfacepalm.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...