Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

- hadde nettopp begynt i 8 klasse, og det skulle være skolefest. Hadde litt dårlig komunikasjon med venninnene mine om hva vi skulle ha på oss, og stolte derfor på min erfarne mor. Hun trodde det var fest som i "skoleball" og jeg hadde på silkekjole, høyhælte sko, lange silkehansker og fjærboa....... Da jeg møtte venninnene mine hadde de hatt på seg "kul-klærne" sine, og når vi kom inn i lokalet, innså jeg at jeg var skikkelig over dressed, og sprang til jentedoen, men jeg kunne ikke redde meg selv så resten av kvelden ble jeg ledd av av 9klassingene og kalt hore. Det var litt awkward:/

- I 9klasse fikk jeg en dildo i gave fra veninner, jeg hadde tatt den ut av eksa og prøvd den en gang, før jeg la eska og dildoen (separat) fra meg under den nederste skuffen på skrivebordet mitt.. Den ble aldri rørt igjen. Så bygde vi om på huset og jeg fikk soverom i kjellern, mens pappa skulle bruke det gamle rommet mitt som kontor, hadde planlagt å hente ut dette leketøyet mitt endag, men fikk aldri muligheten. Så kom et brøl fra mamma, pappa hadde nemlig flytta på pulten og eska til dildoen var synlig, mamma ba meg hente dildoen og kaste den. Flau som bare det gikk jeg opp på rommet, henta dildoen og kasta den i søpla før jeg gikk ned på soverommet mitt og ville dø. Plutselig banka mamma på døra og kom inn og sa "d va itj akkurat nå småtteri du hadd kjøpt dæ, men æ tenkt at det e ber at du bruke en sånnen enn at du drar me dæ gutta hjem når du e så ung, så hvis du vil kan æ ta den opp fra søpla så kan du få den tbake?!" - omggg, takka nei til tilbudet og episoden ble fort glemt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på et par til :o

- hadde sovet hos kjæresten min i en hel helg, og han hadde besøk av 3 kompiser hele den helga. Så vi hadde 3 dagers fyll, og sov i hauger på madrasser spredt utover gulvet. Siste natta hadde jeg luft i magen, hadde trossalt holdt alt inne i 3 dager pga mange gjester, så da jeg trodde alle hadde sovnet, krøyp jeg opp i vinduskarmen og åpna vinduet litt, satt der med høy puls og hørte på pustingen til folka rundt meg og overbeviste meg selv om at alle sov tungt. Så der slapp jeg en fis, ikke noe braker ellerno, bare en helt vanlig liten fis. "Va d du som feis, Lisa?" -kommer det plutselig fra han ene kompisen. ""Ehm..neida, tror d va Stein" ....awkward silence.

- Hadde en tidligere kjæreste på overnatting. Jeg sov naken, as usual, og uinvitert kompis banker på soveromsdøra tidlig på morran(han kom alltid på besøk uinvitert, på de rareste tidspunkt, og han er i tillegg naboen min så mor slapp han rett inn).. min kjæreste gikk opp av sengen og kledde på seg og slapp inn fyrn mens jeg var naken i senga enda. Jeg strekker meg og henter en nattskjorte som jeg har på meg under dyna og kryper så ut av sengen på vei til badet når han kompisen snakker til meg, og jeg snur meg for å svare. Jeg ble stående i noen sekunder, da han kompisen plutselig sier "Lisa æ sjer musa di" ...................................nattskjorta var ikke så lang som jeg trodde, snur meg og løper til badet, og kjenner den dag i dag at jeg skjemmes litt når jeg tenker tilbake på den episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- I 9klasse fikk jeg en dildo i gave fra veninner, jeg hadde tatt den ut av eksa og prøvd den en gang, før jeg la eska og dildoen (separat) fra meg under den nederste skuffen på skrivebordet mitt.. Den ble aldri rørt igjen. Så bygde vi om på huset og jeg fikk soverom i kjellern, mens pappa skulle bruke det gamle rommet mitt som kontor, hadde planlagt å hente ut dette leketøyet mitt endag, men fikk aldri muligheten. Så kom et brøl fra mamma, pappa hadde nemlig flytta på pulten og eska til dildoen var synlig, mamma ba meg hente dildoen og kaste den. Flau som bare det gikk jeg opp på rommet, henta dildoen og kasta den i søpla før jeg gikk ned på soverommet mitt og ville dø. Plutselig banka mamma på døra og kom inn og sa "d va itj akkurat nå småtteri du hadd kjøpt dæ, men æ tenkt at det e ber at du bruke en sånnen enn at du drar me dæ gutta hjem når du e så ung, så hvis du vil kan æ ta den opp fra søpla så kan du få den tbake?!" - omggg, takka nei til tilbudet og episoden ble fort glemt:)

lolll, syns æ huske du fortalt derre der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg er på skole i Danmark for tiden, hvor det i kjelleren er et styrkerom med en benk, noen manualer og annet stæsj av kardio-typen. Det er en hel rekke tards som ikke evner å rydde etter seg nedi dette rommet, så da jeg kom en lørdags kveld sto benkpressa pålessa noe over 60kg (regna bare grovt). Dette er jo mellom 20-30kg mer enn hva jeg løfter selv, så jeg fant fort ut at jeg måtte jo lesse av det tyngste iallefall. Det jeg ikke har tenkt på, mest sannsynlig fordi det aldri har hendt før, er at når man har 35-40kg på stanga, så er det ikke nøye hvordan man tar av skivene, så av gammel vane startet jeg å ta av skivene på den ene siden først. I det 10kgs-skiven kommer av, blir tyngdepunktet på stanga helt feil, og deiser i golvet på motsatt side med et skikkelig pang. Låseklypa knekker og flyr av gårde, som gjør at skivene triller av en etter en, og lager et heidundrende leven videre. Dette hadde bare vært litt småflaut hadde jeg vært alene, men i det bråket begynner så kommer det en danske flygende inn døra fra naborommet, og uttrykker at han var veldig bekymret for at jeg hadde havnet under stanga.

Og der sto jeg, sprutrød i trynet, med ei 10kg-skive i hånda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen når du venter på Tbanen og "loose yourself to dance" spilles av mens du sakte men sikkert elegant reiser deg opp i takt med vognen som triller inn på stasjon, slenger den brune skinnjakka over skulderen, retter kursen mot vognen som enda ikke har stoppet i det musikken tar overhånd og du føler du er i ett med takten og akkruat i det vognen stopper og døren åpnes gjør du en elegant snurr før du labber inn og innser at du er hverken svart eller flink til å danse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen når du venter på Tbanen og "loose yourself to dance" spilles av mens du sakte men sikkert elegant reiser deg opp i takt med vognen som triller inn på stasjon, slenger den brune skinnjakka over skulderen, retter kursen mot vognen som enda ikke har stoppet i det musikken tar overhånd og du føler du er i ett med takten og akkruat i det vognen stopper og døren åpnes gjør du en elegant snurr før du labber inn og innser at du er hverken svart eller flink til å danse..

Helt vanlig virkning når en hører på Daft Punk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best. thread. ever.

Jeg bor jo hjemme. Det som er greit med mine foreldre er at de banker på. Det som ikke er så greit er at hvis jeg ikke svarer med en gang så kommer de bare rett inn. En dag hadde jeg.. litt kvalitetstid med meg selv. Det inkluderte en fjernstyrt batteridreven "venn"(det er kleint bare å skrive dette ned. Gjenopplever det i hodet mitt).

Selvfølgelig banker min kjære mor på døra, og vanligvis bare roper jeg "kom inn" og skrur av det jeg driver med. Så jeg roper "kom inn" og skal til å skru av vennen min. Tror du faen ikke jeg har rota bort fjernkontrollen? Leter febrilsk i senga i de nanosekundene jeg har før mamma kommer inn på rommet. Jeg kommer aldrialdrialdri til å glemme ansiktet til mamma når det blir helt stille og man kun hører en kraftig summelyd under dyna, mens jeg prøver å holde maska så godt jeg kan.

Jeg sliter enda med å se henne i øynene.

Udødelig. Jeg fikk tidenes magetrening av denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på bussen og halvsov midt i rushtiden. Høyttalerdama roper opp mitt stopp og jeg sperrer øynene opp og roper "jeg skal av!"og dere vet jo hvordan nordmenn lett kan tro du er litt gal hvis du gjør sånn så fikk en del blikk ja....

På jobben kommer det en mann til min avdeling og siden det var sommer pleier det å være mange vikarer. Jeg presenterer meg,babler litt om bedriften og forklarer hvordan ting skal gjøres.Han følger med han,men spør ingen spørsmål og jeg lar han ta fatt på arbeidsoppgavene og oppmuntrer han a la "så flink du er!"hvorpå han svarer:"ja,jeg burde jo kunne det etter 7år her....."

Det verste må være da jeg hadde eksen på besøk og vi hadde sex. På den tiden bodde jeg hjemme. Dagen etter sier lillesøstra mi at hun ikke kunne sove pga vi holdt på sånn hvorpå mamma sier:"ja,dere trengte ikke å lage så mye lyd,noen av oss trenger faktisk å sove".....kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en av mine gamle og ganske uskyldige historier.

På videregående jobbet jeg ved siden av skolen som instruktør på klatresenter i Kristiansand (Samsen) Litt av jobben der var å ha klatrekurs for skoleklasser fra barne og ungdomsskolen. Siden jeg gikk på skole i nærheten hadde jeg en avtale med klatresenteret at om de trengte krisevikar kunne de bare ringe meg. Så da satt jeg der i norsktimen med en lærer som vekslet mellom å være norsklærer og familiepolitisk talskvinne for KRF. Klatrehuset ringte meg på mobilen og sa de hadde en hel skoleklasse som stor og ventet og ingen instruktør hadde dukket opp. Jeg henvendte meg til læreren og sa "unnskyld, må løpe, har en hel barneskoleklasse som venter på meg" Samtidig kastet jeg på meg den store svarte frakken min og 19 kondomer som lå i innerlomma fløy over hele klasserommet og dekket gulvet med umoralsk budskap. Tror jeg hadde mine 30 mest pinlige sekunder mens jeg plukket opp kondomene og stakk på dør for å hente skoleklassen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 13 år og gikk i åttende klasse skulle vi se på film i auditoriet. Det er ikke bare min klasse - det er alle tre B-klassene, så vi er totalt 60-70 stk i auditoriet. Alle kjenner jo fjortisalderen hvor absolutt alt er flaut, og alle er redde for å bli ledd av - spesielt i timen. Jeg sitter midt i auditoriet, ved siden av jenta jeg er forelsket i(!), og sitter og tuller, ler og hvisker litt med henne. Things are going very well - helt til jeg kjenner en ulmende følelse i magen. Jeg oppdager det i god tid, vinker til læreren og mimer "KAN JEG GÅ PÅ DO?" og får klarsignal. Det er nå moroa begynner. Plassen jeg sitter på er midt i auditoriet som har seks rader bakover og 15 seter i bredden. Det er dårlig plass mellom radene, så den letteste og mest utbredte måten å komme seg ut på er å gå på stolryggene. Jeg reiser meg opp, og i det jeg skal gå opp på stolryggen mister jeg balansen og holder på å bikke forover! SHIT! Jeg klarer akkurat å hindre meg selv fra å gå på trynet foran alle sammen, som jo hadde vært superflaut - men prisen jeg betaler er at jeg slipper en høylytt braker, av den sorten man kan skrive som "PFBLRPTRFBLRPFT", RETT i ansiktet til crushen min, som forskrekket sier "NÆMMEN?!" med rumpa mi ca 10 cm fra ansiktet hennes. Alle hører fisen. Alle hører hva hun sier. Alle snur seg og ser på meg, ingen sier et ord, men alle får med seg hva som skjer. Jeg prøver desperat å si unnskyld, eller sorry, eller oi, men alt jeg klarer å få ut er "HØØØØØØØEEEEHØØH" mens jeg snubler over stolryggene og løper ut av døra, rødere i ansiktet enn jeg noen gang har vært før eller siden.

Så, du vet. En setning jeg hørte mye resten av det skoleåret var "IKKE DRIT DEG UT A MATHIAS!" Good times... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg har tenkt tilbake litt gjennom livet, det har oppstått en hel del situasjoner som har vært "awkward". Får ta å dele de opp en etter en.

Den første er for noen år tilbake, jeg var da sammen med en jente som bodde hjemme fortsatt (Dere forstår sikkert hvilken retning dette vil gå.). Jeg var på besøk hos henne en kveld og når man er ung å kåt så går det ofte som det går, vi ente opp i hennes seng i en ganske vill sesjon. Hvor jeg klasker til henne på rompa, så det etterlater seg ett fint håndavtrykk. Vi snakker fullt håndavtrykk med 5 fingrer, dette var i slutten av akten. Det hente seg også slik at hennes soverom lå vegg i vegg med baderommet, så når vi var ferdige bestemte hun seg får å gå på baderommet å freshe opp seg litt. Jeg ligger da fortsatt i sengen. Når hun kommer ut i gangen, er det første jeg hører, hennes mor som roper mitt navn. Jeg kaster meg opp og drar på meg bukser og en t-skjorte på rekordtid, går ut i gangen å møter moren. Hun hadde selvsagt sett håndmerket å jeg måtte forklare meg, å love at jeg ikke skulle slå så hardt. Det var "kleint" for å si det mildt, men hun tok det ganske sporty da jeg la på med puppyeyes og litt smiger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...