Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Heldige dere var da ;) Vi måtte tegne en splitter naken oldis, type pensjonist :nailbiting::meh::shifty: Ikke bare èn gang, men flere. Har enda mareritt om det, og jeg gjorde alt for å unngå å se på visse deler av kroppen.

Hehe, kjenner igjen den. Jeg er kunststudent så har ofte akttegning minst et par ganger i måneden. Er ganske ofte eldre mennesker, og det er virkelig ikke alle poseringer som er like "pene" å se på.. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte IGJEN å skrive til mamma istedet for kjæresten på facebook... En diskusjon ifht biff og blowjob dagen...

Meg: usj

så kjedelig da

Mamma: Ja, drittkjedelig

Meg: fikk æ middag og oralsex kanskje ?

Meg: faen -.-

Mamma: kremt

Mamma: itj så lurt å snakk me mora og kjæresten samtidig eller

Meg: eh d e biff og blowjob dagen, æ bare sku argumenter med kjæresten om koffer han ikke får ...

Så, nå går jeg å graver ned meg selv jeg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en rimelig pinlig episode på gymmen for noen måneder siden.. Var og trente alene, og tenkte jeg skulle prøve meg på benkpress. Rookie mistake. Overvurderte styrken min ganske heftig og endte med å ligge å kave med stanga over meg (den klarte å havne på ansiktet mitt av alle steder). Heldigvis hadde jeg møtt en kompis der helt tilfeldig, og jeg hvisket så høyt jeg kunne; "psst.. psst. Magnus! LITT HJELP!!?". Endte jo med at alle sto og stirret på meg mens han hjalp til, og jeg følte meg som verdens største dust. Kan trygt si at jeg aldri kjører benkpress alene igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto på bussen hjem fra sentrum her omdagen, dette skjedde rundt klokka 19, tirsdag den 12. Rett ved stoppen ved østre berg.

Sto der en en bro fra klassen og babla om trening og stuff, helt ut av det blå spør en ish 14 år gammel gutt, tydeligvis en eller annen form for psykisk utviklingshemming, en annen mann mellom 20 og 25... VELDIG HØYT på en trekkspillbuss med rimelig mange folk på.

"HAR DU KJÆRESTE?"

Jeg klarte ikke annet enn å se i veggen og tenke på alt som var kjedelig. Jeg hadde så lyst til å bryte ut i latter. Stakkars mann (begge to).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto på bussen hjem fra sentrum her omdagen, dette skjedde rundt klokka 19, tirsdag den 12. Rett ved stoppen ved østre berg.

Sto der en en bro fra klassen og babla om trening og stuff, helt ut av det blå spør en ish 14 år gammel gutt, tydeligvis en eller annen form for psykisk utviklingshemming, en annen mann mellom 20 og 25... VELDIG HØYT på en trekkspillbuss med rimelig mange folk på.

"HAR DU KJÆRESTE?"

Jeg klarte ikke annet enn å se i veggen og tenke på alt som var kjedelig. Jeg hadde så lyst til å bryte ut i latter. Stakkars mann (begge to).

Hahhaha han kidden e awesome då!!! kompiss te bussjåføren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått ny telefon med GPS. (y)

Jeg satt på bussen, og telefonen lå i veska.

Plutselig er det noen som begynner å forklare kjøreruta (høøøyt), og alle på bussen begynner å se seg rundt,

men det tar litt tid før jeg skjønner at veibeskrivelsene kommer fra veska mi.

Som dere vet har damer flest veldig mye ting i veskene sine. Jeg er ikke noe unntak.

Derfor tok det kjempelang tid før jeg fant mobilen, og det tok like lang tid før jeg fant ut av hvordan jeg skulle avslutte gps'en.

Og det som nesten var flauest av alt, var at jeg lo og hikstet ustanselig for meg selv hele resten av veien (10min ca)

- uten å være i stand til å slutte å le. :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, for en artig tråd!! :lol:

jeg har veeldig mange kleine øyeblikk.. Hvor skal jeg starte?!

Et av de pinligste var på kino for noen år siden. Jeg og mamma satt oss øverst midt i, som vi liker best. Salen var stappfull av mennesker, mye skravling og salen var enda godt opplyst. Så måtte jeg nyse. Noe voldsomt også. Da jeg kom til den tredje nysen, holder jeg meg for nesen og munnen for å ta imot siste, og det skulle jeg IKKE ha gjort :facepalm: Da jeg holdt meg for ble det så tett at det ble en kjempe høy lyd, akkurat som en diger promp! Alle i salen snur seg for å se etter synderen, og jeg er den eneste som ikke snur meg, mens mamma holder på å tisse i trusa og gråter av latter.... :grumpy:

Andre er når jeg var på trening med luft i magen. Da jeg kom til oppvarmingsrommet var jeg helt alene, så jeg begynte med mølla for å jogge litt. Satte i ørepropper og musikk, så jeg hørte ikke noe annet enn musikken. Jeg kjenner ( :lol: ) en promp er på vei, snur meg å ser ingen mennesker, så da slipper jeg den lille prompen som absolutt ville ut. 2 sekunder etter så hører jeg gjennom musikken et latterbrøl, snur meg og ser en hel gjeng med gutter (godt trente og innmari fine, vell og merke) som akkurat kom inn, som står å ler så de gråter :wideyed: Noen bare smiler litt og går videre, men jeg selv bare kommer med et lite "heh, unnskyld" og jogger videre...:dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk god øyekontakt med ei jente fleire ganger på gymmet, så mot slutten når ej var ferdig så skulle ej gå rett forbi ho å riste shaken menst ej flexa biceps. men hadde vist glemt korka på shaken så når ej rista så fekk ho spruten rett i trynet når ho snudde sej etter mej.... ho fekk nr mit men ringte aldri o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fekk god øyekontakt med ei jente fleire ganger på gymmet, så mot slutten når ej var ferdig så skulle ej gå rett forbi ho å riste shaken menst ej flexa biceps. men hadde vist glemt korka på shaken så når ej rista så fekk ho spruten rett i trynet når ho snudde sej etter mej.... ho fekk nr mit men ringte aldri o_O

Forståelig, når du spruter proteinene dine i trynet på'a før du engang har introdusert deg selv. o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en rimelig pinlig episode på gymmen for noen måneder siden.. Var og trente alene, og tenkte jeg skulle prøve meg på benkpress. Rookie mistake. Overvurderte styrken min ganske heftig og endte med å ligge å kave med stanga over meg (den klarte å havne på ansiktet mitt av alle steder). Heldigvis hadde jeg møtt en kompis der helt tilfeldig, og jeg hvisket så høyt jeg kunne; "psst.. psst. Magnus! LITT HJELP!!?". Endte jo med at alle sto og stirret på meg mens han hjalp til, og jeg følte meg som verdens største dust. Kan trygt si at jeg aldri kjører benkpress alene igjen..

Det er jo bare søtt, hehe. Skjedde meg også en gang. Hadde riktignok trent benkpress en stund og visste nøyaktig hva jeg klarte, men presterte å bomme med hoderegningen, og til slutt lasset jeg på 2 x 15 kg skiver istedenfor 2 x 5 kg skiver i tillegg til det som var der fra før. Fikk jo stangen greit ned, men kjente ugler i mosen da den virket urimelig tung, og så fikk jeg den selvfølgelig ikke opp igjen, ikke 1 mm. Da ble den liggende på brystet og jeg måtte pent og høflig rope om hjelp. Kom 2 snille karer og hjalp meg. Heldigvis ikke skjedd igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...