Gå til innhold

Hva er ditt "This is Awkward" øyeblikk?


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sto og pratet med noen venninner fra skolen mens jeg ventet på bussen på bussterminalen i Skien. Så ser jeg at en av bussene jeg kan ta står litt nedenfor, og sier hadet og løper. Kommer opp på siden av den fullsatte bussen før jeg sklir og går på snørra med armer og bein til alle kanter. Var sikkert 50 mennesker som så det, og bussen lukket dørene og kjørte. Kleint å gå tilbake og sette seg og vente på neste buss...

I sjuende klasse så hadde jeg vært på skolebiblioteket og lånt en bok og gikk litt i min egen verden inn i klasserommet. Skjønte det når 30 fjerdeklassinger lo av meg at jeg hadde gått inn i fjorårets klasserom. Var ikke spesielt fett det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og bikkja på 65 kg gikk på tur en påskedag utenfor skihytta i finværet.. Jeg sklir og faller, og bikkja hopper på meg og rir på meg som bare det. Jeg hadde store problemer med å få han av meg, og alle lo. Så fort butikkene åpnet var jeg på sporten for å kjøpe brodder. Aldri om dette skulle gjenta seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde seksuelt samkvem med et kvinnemenneske en gang for mange år siden. Vi blei tatt på fersken av en person, egentlig ikke et problem i seg selv for min del, men vi var i en båt og vi blei busta av han som eide den. Fikk på meg klærne raskere enn de gikk av og etter masse pinlig stillhet løp jeg i land da jeg fikk muligheten til det. Da jeg kom meg vekk fant jeg ut at jeg hadde glemt igjen boksern, sokkane og søla masse øl. Aldri møtt han igjen, sikkert like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best. thread. ever.

Jeg bor jo hjemme. Det som er greit med mine foreldre er at de banker på. Det som ikke er så greit er at hvis jeg ikke svarer med en gang så kommer de bare rett inn. En dag hadde jeg.. litt kvalitetstid med meg selv. Det inkluderte en fjernstyrt batteridreven "venn"(det er kleint bare å skrive dette ned. Gjenopplever det i hodet mitt).

Selvfølgelig banker min kjære mor på døra, og vanligvis bare roper jeg "kom inn" og skrur av det jeg driver med. Så jeg roper "kom inn" og skal til å skru av vennen min. Tror du faen ikke jeg har rota bort fjernkontrollen? Leter febrilsk i senga i de nanosekundene jeg har før mamma kommer inn på rommet. Jeg kommer aldrialdrialdri til å glemme ansiktet til mamma når det blir helt stille og man kun hører en kraftig summelyd under dyna, mens jeg prøver å holde maska så godt jeg kan.

Jeg sliter enda med å se henne i øynene.

jeg har opplevd en lignende greie da jeg var yngre, men det involverte en film og ikke batteridrevet apparat (men fikk ikke slått av jeg heller) , og det var PAPPA og ikke mamma som kom inn......så ikke pappa i øynene på sikkert en mnd, og fremdeles kjenner jeg det stikker litt i sjelen min når jeg tenker på det :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør og sier mye rart.. Nesten daglig:LOL: Også har jeg det med å oppleve mye rare ting som andre hjelper til med :joyful:

Men klarte en gang og regner 20x3 til å bli 50... :confused:o_O Selv med maaange tips:banghead: Da var jeg ganske småflau :lol:

Og da jeg var servitør, så hadde jeg roomservicebestilling på en god del sprit og i det jeg skulle ut av rommet så ropte guttaboys "NÅ" også hoppa det plutselig ut en sprellnaken fyr ut av badet som hoppa opp og ned o_O:oops: :hilarious: Jeg var så rød at jeg sikkert døde litt, så de syntes så synd på meg at jeg fikk ny bestilling senere på kvelden og finfin tips og en unnskyldning :lol:

Menmen han var da eyecandy i det minste sååe :happy: :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DETTE er en tråd jeg kan elske!

Jeg hadde en kveld for noen år siden, type 3 år, der jeg var hos en venninne (kaller henne bare for Kathrine) for å "se film". Ting utartet seg, og vi var på vei til å ha sex, da hun plutselig utbryter at hun ikke får lov til å ha sex hjemme hos sin mor, hvor vi da befant oss. Jeg respekterer dette og trekker meg rolig tilbake i sofaen.

Filmen, som forøvrig var Knocked Up, ironisk nok, går videre og før jeg vet ordet av det ligger hun i senga og kler av seg. Jeg skjønner på dette tidspunktet ikke helt hva som skjer og er litt forvirret. Hun sier til meg at vi driter hva moren sier, og kjører på. Jeg blir så klart noe begeistret, for å si det sånn og jeg legger meg ned. Midt under økten kommer moren hjem, som ikke har vært hjemme tidligere. Vi går helt i frys og Kathrine sier hysj. Jeg får naturligvis totalt ballestans da jeg VET at det vi holder på med ikke er lov. Av hittil ukjente årsaker skrur moren på litt rockemusikk og begynner å rydde. Jeg "trykker play" og jobber videre. Plutselig skrur musikken seg av og vi er i frys igjen, før musikken går på og vi fortsetter. Dette skjer tre ganger og jeg begynner virkelig å bli sliten da vi kjører på igjen for fjerde gang, det er ikke noen lysbryter. Mens jeg er godt i gang igjen, så går musikken av IGJEN og en stemme fra stua utbryter; Hva driver dere med der inne? Kathrine utbryter at vi ser på film og at alt er lugnt. Dette kjøper ikke moren for fem flate øre og ber oss åpne døren. Jeg ber til alt jeg har om at den døren blir forholdt lukket da jeg sitter i senga, vendt mot døra, uten en tråd på kroppen. Moren sier at vi har 3 sekunder på å åpne den før hun stormer rommet. Kathrine skriker nei og ber moren vente litt, men moren begynner å fyre seg opp og sier at hun er på vei inn. Jeg kaster på meg det meste jeg har av klær, tar resten pent under armen og går ut av rommet. Jeg går forbi moren, ser på henne, ber pent om unnskyld og trasker ut.

Som om ikke dette er pinlig nok, så har det seg slik at mine brødre på 12år er gode venner med Kathrine sin bror på 12år, så det hender jeg må innom der for å hente dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barn var jeg glad i konkurranser.

Det var på SFO på et slags pyjamas-party. Vi fikk rare saker hver som vi skulle spise så fort som mulig. Jeg fikk kald kaffe og noe type kjeks (helvetes papp). I et forsøk på å vinne hele shiten puttet jeg i meg alt og svelget så fort jeg kunne. Den kalde kaffen, som sikkert hadde stått noen uker, sammen med kjekssmuler dekte plutselig halve gymsalen.

Selv etter disse årene våkner jeg fra mareritt om denne hendelsen.:sour:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd noe som har skjedd mer enn en gang, nemlig at jeg møter på folk som kjenner igjen meg, men som ikke jeg kan huske å ha snakket med noensinne. Sist gang dette skjedde, var jeg på jobb og ble stoppet av to stykker på ca min alder. De visste ting om meg, blant annet hvor jeg kom fra. Jeg prøvde febrilsk å feste ansiktene deres til hukommelsen min mens samtalen pågikk, og siden de visste ting om meg og var så sabla vennlige, antok jeg at det måtte det være minnet mitt det var noe alvorlig galt med. Jeg jattet med av hjertens lyst, og de spurte så: 'Har du så mange jobber, du, da?' Den gangen hadde jeg to-tre, så jeg jattet med der også, helt til jeg skjønte at det var søsteren min de trodde de hadde snakket med så lenge. Jeg kunne jo ikke plutselig bare utgi meg for å være meg selv, så de neste fem minuttene måtte jeg virkelig strebe etter å holde masken. Flaut for dem, men mest for meg :(

Vi er forresten ikke så sykt like, men for enkelte er vi visst som tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde sammen med ei venninne av meg for et års tid siden. Vi har ikke så mange hemninger hverken jeg eller venninna mi, men èn episode har spesielt printa seg inn som awkward.

Vi hadde vært ute på byen, etterfulgt av nach. Jeg hadde med meg en jeg rota med til sengs, og midt i akta hører vi et kjapt bank på døra etterfulgt av at den åpner seg og en stemme som sier "er du våkeeehn......ehehe......ehehehhehe... HAHAHAHA". Idet hun åpner døra sitter nemlig jeg på toppen av han i en heller uflatterende stillig, så det første hun ser er "rett vest". Både venninna mi og den heldige utkårede bryter ut i latter, mens jeg helst ville DØ. Blir fortsatt minnet på denne episoden ved jevne mellomrom, hurraa :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...