Gå til innhold

Damer med treningstøy...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

Annonse

Spiller ingen rolle om man trener i burka eller kun sportsbh og en kort tights, når jeg er på trening trener jeg, se på damer kan man gjøre resten av dagen. Blir dårlig mental fokus av og sjekke ut gangas før neste set.

Veldig serriøst svar a gitt :p Så om ei jente i hot-pants og sportsbh sprader forbi deg så blunker du ikke en gang?

For min del så joiner jeg hva Erik sa "hotpants og sports-bh da gir jeg opp treningen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig serriøst svar a gitt :p Så om ei jente i hot-pants og sportsbh sprader forbi deg så blunker du ikke en gang?

For min del så joiner jeg hva Erik sa "hotpants og sports-bh da gir jeg opp treningen".

Ja er jo seriøst svar for min del? Nei skal veldig mye til at jeg gjør det hvertfall, kan trene rett ved siden av en jeg kjenner som prøver og si hei i 30min før jeg legger merke til det, er in the fuckin zone bro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva som er hottest er en ting :p det blir jo hotpants og slik treningssportsbhsak.

MEN vi er i norge, så sånn løpetights og singlet (og please husk sportsbh eller lignende hvis du skal løpe! :p hah)

Var noe annet i brasil hvor de gikk kledd som larissa reis hele tiden på gymet:p nesten minde hotpants også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stramme bukser som viser formene + sports-bh/singlet. Jeg synes det er ganske nice med jenter i litt baggy "kosebukser" på trening også, men jeg mistenker at det egentlig kun er pga mine skitne fantasier, ikke at det ser så fantastisk ut.

det er mange som klager over at baggy kosebukser er usexy, men jeg synes det kan være sexy både på jenter og gutter. Godt å høre at ikke alle finner det usexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange som klager over at baggy kosebukser er usexy, men jeg synes det kan være sexy både på jenter og gutter. Godt å høre at ikke alle finner det usexy.

Sjansen for at personer som går i baggy kosebukser er slasker er nok større enn ved de fleste andre bukse-typer, og da er det veldig usexy. Men, generelt er jeg veldig for mer bruk av baggy kosebukser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...