Gå til innhold

Damer med treningstøy...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil helst trene sånn hver gang. Men når jeg vet at det er alltid noe sittups enten i warm up eller dagens økt så må jeg ha topp i stedet for bare sports BH. For uansett hvor flatt mage klarer jeg å få så syns jeg ikke at den er sexy mens jeg er krøller i sitt ups :p

Hvordan reagerer gutter på hard nipples mens en dame trener med hoppetau da :p ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tight bukse og singlet eller sports-BH. Jeg synes det er mer pirrende at damer dekker beina, men viser formen med ei tett bukse. Jeg har selvsagt ikke noe imot damer som bruker kort shorts, men med mye makeup, brunkrem og korteste shortsen butikken kunne oppdrive blir det litt billig. Men folk skal få gjøre som de vil, da man er på trening for å trene, ikke bedømme andre. Folk skal få trene uten at andre skal kommentere eller bry seg om bekledningen i større grad :confused:

Tren i det dere vil, men gjerne i så lite som mulig :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å skyte inn. Jeg har aldri møtt ei jente som er 100% fornyd med magen sin. For så si det først som sist, gutter bryr seg ikke som sytinga deres om deres egen kropp! Tro meg, dere er mye finere enn dere tror! Det er slitsomt å måttte høre på "æsj, jeg har så stygg mage. Den buler og er klumpete" Please, hvem bryr seg om litt mage. Jenter helt uten mage er enten godt trente med veldig lav fett%, eller offer for anoreksia. Jeg setter mer pris på ei jente som klarer å like sin egen kropp, selv om det kanskje er litt å ta i. Ei jente trenger langt fra være feit for å ha en pitteliten bul. Det er helt normalt og man er like fin som ei jente med flat pakke.

Når det er sagt, jeg synes også jenter med six-pack er råsexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å skyte inn. Jeg har aldri møtt ei jente som er 100% fornyd med magen sin. For så si det først som sist, gutter bryr seg ikke som sytinga deres om deres egen kropp! Tro meg, dere er mye finere enn dere tror! Det er slitsomt å måttte høre på "æsj, jeg har så stygg mage. Den buler og er klumpete" Please, hvem bryr seg om litt mage. Jenter helt uten mage er enten godt trente med veldig lav fett%, eller offer for anoreksia. Jeg setter mer pris på ei jente som klarer å like sin egen kropp, selv om det kanskje er litt å ta i. Ei jente trenger langt fra være feit for å ha en pitteliten bul. Det er helt normalt og man er like fin som ei jente med flat pakke.

Når det er sagt, jeg synes også jenter med six-pack er råsexy!

Ble litt glad i deg jeg nå:p

Sånt liker vi å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...