Jump to content
imm-iform

Den store silikontråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

Hehe, vet nå ikke jeg! Pulsen min har løpt 3000m 10 ganger allerede. :p

Er det sånn at man må ta håret med hibiscrub både kvelden før og morgenen? Leste at det var nok å bare ta håret på kvelden på et sånt PDF dokument på nettet, og har ikke hørt noe annet fra kirurg...

Hehe, vet nå ikke jeg! Pulsen min har løpt 3000m 10 ganger allerede. :p

Er det sånn at man må ta håret med hibiscrub både kvelden før og morgenen? Leste at det var nok å bare ta håret på kvelden på et sånt PDF dokument på nettet, og har ikke hørt noe annet fra kirurg...

Det kommer an på hvor du skal opereres, tydeligvis. Iflg Colosseumklinikken trenger man ikke ta håret, bare hals og torso, ekstra nøye rundt brystene og under armene..

Får ta det i håret 2 ganger da, selv om det ikke står hvor mange ganger. :-) Får gi det masse hårkur og kjærlighet når operasjonen er over. :p

Får ta det i håret 2 ganger da, selv om det ikke står hvor mange ganger. :) Får gi det masse hårkur og kjærlighet når operasjonen er over. :p

Jeg fikk beskjed om å ikke ha det i håret, fordi det ville ødelegge fargen min.. Hehe. Hvor skal du opereres?

Annonse

Ahh :) Heldig du da! Jeg skal opereres på Klinikk Stokkan i Trondheim. :)

Aha! Jeg vurderte dem før bukplastikken for tre år siden, da bodde jeg der :)

Jeg skal til sørlandsparken spesialistsenter i Kristiansand. Har googlet mye rundt for å lese om erfaringer, men finner ikke noen med erfaringer derfra. Det gjør meg litt skeptisk, men jeg går i alle fall der på konsultasjon for å høre og se om det virker trygt og greit :)

blir du å ta der? kan bare si at jeg har ikke hørt så mye positivt der desverre :(

Huff lei av å gå med teip altså...etter løft..noen andre som har tatt løft å hvor lenge gikk dere med teip?:)

Annonse

Inge personlig erfaring, men har hørt enormt mye bra om dem.

Ok - godt å høre noen har hørt noe bra da ihvertfall :) Synes det er greit å ta det i nærheten om det skulle bli noe problem - så slipper jeg å reise landet rundt om det verste skulle skje.

Blir nok en stund til enda, men helt siden jeg sluttet å amme eldstemann har formen vært litt "slapp" - iom at de var dobbelt så store lenge (ammet i 1,5 år). Var også 15 år og 45kg når jeg ble gravid, så hadde ikke så mye pupper før det liksom :p

Gratulerer så mye! God rekonvalesens :)

Takk! :D Jeg kastet opp 3 ganger samme kveld. Er det normalt, eller er det jeg som reagerer på codaxol? Kinda worried, så holdt meg til paracet etter den episoden. :p

Takk! :D Jeg kastet opp 3 ganger samme kveld. Er det normalt, eller er det jeg som reagerer på codaxol? Kinda worried, så holdt meg til paracet etter den episoden. :p

Sjekk felleskatalogen.no for vanlige bivirkninger. Har forstått at kvalme er en vanlig bivirkning av smertestillende og narkose, ja.. Sikkert helt normalt :) Om paracet er nok for deg, er jo det bare bra.

Sjekk felleskatalogen.no for vanlige bivirkninger. Har forstått at kvalme er en vanlig bivirkning av smertestillende og narkose, ja.. Sikkert helt normalt :) Om paracet er nok for deg, er jo det bare bra.

Tror egentlig paracet er greit? Det er ikke vondt når jeg sitter/ligger i ro, men får lyst til å grine når jeg skal reise meg opp. Har dessverre ikke sovet mye i natt siden jeg bare kan ligge på rygg, og fikk egentlig vanske vondt i korsryggen av det. :p Skal sjekke hjemmesiden. :-)

Du kan jo ringe klinikken og høre om du kan få noe du ikke blir så kvalm av? Det finnes massevis med forskjellige smertestillende preparater. Legemiddelverket(?) sier uansett at du skal ta "minste virkningsfulle dose". Har du ibux, kan du prøve en av hver, istedenfor to paracet. Det funka KRUTT på meg, og bedre enn paralgin forte :)

Veldig vanlig å miste nattesøvnen av å måtte ligge på ryggen, tror det var hovedgrunnen til at jeg sov så lite og urolig etter bukplastikken :p Prøv å rulle sammen en dyne og legg under knærne, det hjelper deg både å holde deg på plass, og til å få en litt mer behagelig plassering av korsryggen :)

Har ikke konsultasjonstime før om en uke, så har ikke bestemt meg enda. Må nesten se hva jeg føler etter at jeg har vært der først :) Som skrevet har jeg ikke funnet noen erfaringer derfra, så er veldig interessert i å høre om hva du har hørt!?[/quofra venner til venninner så har jeg hørt at du er som på et samlebånd,blir ikke hørt,noen føler å ha fått for lite,andre for mye..etc..men er jo sikkert de som er fornøyd å =) du får kjenne på det..derfor tok ikke jeg der...klarte lixom ikke hente no positivt derfra.Men kan hende du ser på det annerledes =) lykke til :)