Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Bikini skrev (På 9.4.2021 den 13.35):

Usikker på om denne tråden er død eller om det er her silikondiskusjon foregår? Jeg lurer i alle fall på løping. Er 5 mnd. post-op. nå og tenker å starte løpinga igjen. Har gått masse tur og trent lett med vekter frem til nå. 

Prøvde å svare litt tidligere her, men det funka tydeligvis ikke. Jeg tenker at du helt trygt kan begynne å løpe igjen etter 5 mndr. Man får jo beskjed om ca 6 ukers treningsfri, men det virker som  at mange som er vant til å trene regelmessig, begynner forsiktig før dette. Jeg personlig er 1 uke post-op, og holder på å klikke av å sitte stille og ta det med ro. Tenker at jeg skal begynne sykling og beintrening etter ca 4 uker, dersom alt går fint (har lagt over muskel). Bruk en god sports-bh med masse støtte, så skal det ikke være noe problem å begynne så smått å løpe igjen. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...