Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Var dere flinke og brukte sports-BH dag og natt den første måneden eller byttet dere til vanlig BH tidligere? Noen spesielle merker/typer som kan anbefales eller er det bare å kjøpe med seg den de har på klinikken? :)

Og hvor mange dager etter operasjon ventet dere før dere tok en titt på de nye søstrene? :confused:

Jeg bruker den bh-en jeg fikk på klinikken, og ja, jeg bruker den hver dag og natt frem til jeg får lov å bruke spilefrie bh og andre typer sportsbher :)

Jeg fikk lov å dusje etter 3 dager, og det var første gang jeg fikk se dem ;):D

Ville kjøpt den hos klinikken om jeg var deg :) da får du rett størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tenker også at det er greiest å bruke de fra klinikken! Det er tross alt de som sitter på mange års erfaring, ikke jeg :p

Hehe, tre dagers utålmodig venting, men sikkert SÅ verdt det :D:D

Hehe, ja, de vet jo litt hvilken størrelse du ender opp med osv, så ville nok brukt deres bh ja ;) De målte meg rundt brystet, slik at jeg fikk rett størrelse, også fikk jeg med ett brystbånd også :) Hvor skal du operere og når ?

Jeg var rimelig nervøs jeg, så turte ikke å se meg selv i speilet med en gang jeg tok av meg sportsbh :barefoot: Men ble veldig glad når jeg endelig turte å se både ner og i speilet :happy: Så d va SÅ verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i alle fall aldri hørt om noen som har operert inn proteser gjennom navelen, haha! Men man kan gå inn både gjennom brystvorten, snitt under brystet, og - som du sier - gjennom armhulen :) Da er risikoen for infeksjon piittelitt større, vel og merke.

Så dette i en dokumentar på TV2 der dem gikk via navelen, men det er saltvannsballonger og ikke silikon. Dem tar de tomme ballongene via en slange og opp for så å fylle dem med saltvannsløsninga når dem er plassert i brystet. Ganske fascinerende om jeg skal si det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal operere i morgen på Fornebuklinikken - er så spent! :love:

Haha, ser det for meg :joyful: Kommer sikkert til å være akkurat lik! :lol:

Hehehe, det kan jeg tenke meg! er du nervøs ? :p Jeg var døds nervøs, men klarte å roe meg litt ned før selve operasjonen :)

Men det gikk kjempebra, og jeg er superfornøyd nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så veldig nervøs faktisk, bare i lykkerus og ekstase over at jeg tok avgjørelsen om å gjøre det og at det nå er så kort igjen! Haha, nesten så jeg syns det er uvirkelig! Men bare vent til i morgen, da kommer jeg sikkert til å være suupernervøs :roflmao:

Men kjempeherlig å høre om andre som nettopp har gjort det og som er fornøyd, det gjør bare at jeg gleder meg til å se resultatet enda mer :D Hvordan var de første dagene for deg forresten? Innbiller meg om at jeg kommer til å være halvt i puppekoma, men har lest så mye forskjellig her inne at jeg nesten ikke vet hva jeg skal tro eller forvente :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig nervøs faktisk, bare i lykkerus og ekstase over at jeg tok avgjørelsen om å gjøre det og at det nå er så kort igjen! Haha, nesten så jeg syns det er uvirkelig! Men bare vent til i morgen, da kommer jeg sikkert til å være suupernervøs :roflmao:

Men kjempeherlig å høre om andre som nettopp har gjort det og som er fornøyd, det gjør bare at jeg gleder meg til å se resultatet enda mer :D Hvordan var de første dagene for deg forresten? Innbiller meg om at jeg kommer til å være halvt i puppekoma, men har lest så mye forskjellig her inne at jeg nesten ikke vet hva jeg skal tro eller forvente :p

De første dagene var overhodet ikke så vonde som jeg hadde forestilt meg :p Jeg "dopet" meg ned på paralginforte når jeg kjente at presset på brystet ble for mye, og dermed havnet jeg i drømmeverden igjen :p Ble skikkelig bortevekk i hodet :p Vanskeligste var å la være å bevege meg for mye, og ikke bruke armene, samtidig ligge/sitte på ryggen :p Hadde behov for smertestillende operasjonsdagen, og dagen etter, så 2 dager etter gikk jeg fra paralginforte til paracet og pinexforte, men ikke noe særlig. 3 dager etter, hadde jeg ikke behov for smertestillende i det hele tatt :)

Skal du ta proteser over eller under muskel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte den dag og natt, følte meg ikke komfortabel uten. Brukte den jeg fikk fra klinikken! Kikka på de da jeg skulle dusje første gang jeg og. Spennende det!

Håper ikke du blir skuffa, jeg er hvertfall ikke helt fornøyd med den størrelsen jeg har endt opp med og vurderer og legge meg under kniven igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte den dag og natt, følte meg ikke komfortabel uten. Brukte den jeg fikk fra klinikken! Kikka på de da jeg skulle dusje første gang jeg og. Spennende det!

Håper ikke du blir skuffa, jeg er hvertfall ikke helt fornøyd med den størrelsen jeg har endt opp med og vurderer og legge meg under kniven igjen!

Kan jeg spørre deg om hvor mye du fikk i forhold til hvordan kroppen din er ? Er det for liten størrelse som gjør at du er litt skuffet ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre deg om hvor mye du fikk i forhold til hvordan kroppen din er ? Er det for liten størrelse som gjør at du er litt skuffet ? :(

Jeg er 169 høy og veide på den tiden ca 65-68 kg, hadde relativt høy fettprosent da jeg nettopp hadde startet seriøst med trening og kostholdsendringer. Har alltid vært relativt slank, uten de veldig kvinnelige formene. Jeg veier nå ca 58 kg, mer muskler og mindre fett.

De la inn det de sa var maks for meg på den tiden (var det 325 i hver tro?), det skulle ikke se for unaturlig ut. Jeg fikk forespeilet en stor D-cup, men har endt opp med en relativt liten C. Svært skuffa, følte de var for små til kroppen min.

Var ikke fornøyd ukene etter operasjon og leita etter bh'er med push up og innlegg. Prøvde også å finne meg bikinier med push-up og innlegg fordi jeg hadde så lyst å være fornøyd når jeg skulle sprade rundt på stranda. Til tider føler jeg at jeg er helt flatbrysta og jeg bruker enda bh med pushup og innlegg. Jeg vil jo være fornøyd når jeg er "uten en tråd". Er nesten på gråten innimellom fordi det kostet så mye penger og så er jeg så misfornøyd!

MEN, jeg hadde ingen komplikasjoner under eller etter operasjonen, og sånn sett så har jeg en god opplevelse av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169 høy og veide på den tiden ca 65-68 kg, hadde relativt høy fettprosent da jeg nettopp hadde startet seriøst med trening og kostholdsendringer. Har alltid vært relativt slank, uten de veldig kvinnelige formene. Jeg veier nå ca 58 kg, mer muskler og mindre fett.

De la inn det de sa var maks for meg på den tiden (var det 325 i hver tro?), det skulle ikke se for unaturlig ut. Jeg fikk forespeilet en stor D-cup, men har endt opp med en relativt liten C. Svært skuffa, følte de var for små til kroppen min.

Var ikke fornøyd ukene etter operasjon og leita etter bh'er med push up og innlegg. Prøvde også å finne meg bikinier med push-up og innlegg fordi jeg hadde så lyst å være fornøyd når jeg skulle sprade rundt på stranda. Til tider føler jeg at jeg er helt flatbrysta og jeg bruker enda bh med pushup og innlegg. Jeg vil jo være fornøyd når jeg er "uten en tråd". Er nesten på gråten innimellom fordi det kostet så mye penger og så er jeg så misfornøyd!

MEN, jeg hadde ingen komplikasjoner under eller etter operasjonen, og sånn sett så har jeg en god opplevelse av det hele.

Da er du ca lik meg, bortsett fra at jeg er kjempefornøyd :) kirurgen ville legge inn 300cc, men klarte å presse inn 325cc, og dette ville ble en c-cup på meg, noe som det ser ut til at jeg får også :) ville blitt veldig unarturlig med mer, og jeg er så langt kjempefornøyd:)

De fleste vil jo alltid ha mer, men jeg tror dette holder for meg for øyeblikket :) nå får jeg jo bare gå med sportsbhen, men gleder meg til å kjøpe vanlig bh, slik at jeg får se hvordan dem ser ut da ;)

Kan på en måte se hvorfor du er skuffa dersom du ble lovet en d-cup og fikk en c-cup... Har du planer om å skifte ut snart, eller må du vente lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey, jeg har bare fått paracet, men enn så lenge fungerer det greit nok! Føler meg faktisk bare litt "støl" :p

Jeg tok over muskel da, så det kan hende det har noe med saken å gjøre? Merker forresten veldig at det er vanskelig å ikke bevege seg for mye, haha! Blir så rastløs av å ligge på sofaen hele dagen at det fort blir noen ekstra turer rundt i huset bare for å få rørt meg litt :)

HEhehe, ja, det er den stølheten som man kjenner best :) Da er du nok smertefri allerede innen ett par dager kan jeg tenke meg ;) Og ja, jeg ble også skikkelig rastløs av å ligge på sofaen, det er liksom det som er det værste!

Tro meg, det blir ikke bedre når du faktisk kan bevege deg, men allikevel ta det rolig med overkroppen, det er det som er det vanskeligste :p Jeg glemmer meg stadig ut, og tar meg selv i å løfte armene mer enn det jeg egentlig får lov til :whistle:

Men jeg kjenner liksom ikke smerter lengre, og puppene føles veldig normale ut, så derfor tror jeg ikke det er så veldig farlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har det på akkurat samme måte! Har liksom ikke vondt "nok" til at jeg føler jeg må ta det med ro, men har vært flink til å ikke løfte noe tungt eller ha armene over hodet. Selvom det er et slit å prøve å få håret i hestehale og å kle på seg om morgenen :p Har du nedpressbånd du må bruke også?

Jeg står oppned med hodet, både når jeg vasker det, også når jeg skal ta håret i en hale:p

Egentlig stod det i skrivet at jeg skulle bruke nedpressbåndet i 4-6uker, men jeg snakket med dem, og da fikk jeg vite at jeg kun trengte å bruke det i 10dager. Ettersom jeg ikke er hoven eller noe, så gikk det helt fint :) men jeg sover med det da :p

Hvor lenge må du bruke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge skrivet skal jeg bruke det døgnet rundt i to uker, og vet ikke om jeg tør å risikere noe ved å bruke det mindre enn det :confused: Er ikke noe særlig hoven da, så det kan jo hende jeg kan gjøre det samme som deg :) Er ikke akkurat superbehagelig å gå rundt med den borrelåsen gnagende :p

hehe, ser den! Nei, det er ganske ubehagelig, spesielt når det gnager slik under armene :p Men må man så må man jo ;) Nå sover jeg bare med sportsbhen og det nedpressbåndet, så går jeg med sportsbh hele dagen i tillegg :)

Gleder meg til å bruke andre sportsbher og ikke minst kunne kjøpe spilefrie bher :D og senere kanskje pushup bh :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du ca lik meg, bortsett fra at jeg er kjempefornøyd :) kirurgen ville legge inn 300cc, men klarte å presse inn 325cc, og dette ville ble en c-cup på meg, noe som det ser ut til at jeg får også :) ville blitt veldig unarturlig med mer, og jeg er så langt kjempefornøyd:)

De fleste vil jo alltid ha mer, men jeg tror dette holder for meg for øyeblikket :) nå får jeg jo bare gå med sportsbhen, men gleder meg til å kjøpe vanlig bh, slik at jeg får se hvordan dem ser ut da ;)

Kan på en måte se hvorfor du er skuffa dersom du ble lovet en d-cup og fikk en c-cup... Har du planer om å skifte ut snart, eller må du vente lenge?

Bra du er fornøyd! :-D Ingenting er jo bedre enn det!

Ja, det er ganske deilig å bli kvitt sports-bh'en altså. Håper du fortsatt er fornøyd om ett års tid når de har funnet sin plass. ;-)

Det ble ikke helt som jeg hadde forestilt meg nei, ikke da jeg veide 10 kg mer heller, så vi får se hva jeg gjør.. det koster jo "litt" da så. Sendte legen en mail her om dagen og lurte på om jeg kunne få noe rabatt av noe slag på neste operasjon. Han svarte at han skulle se hva han kunne gjøre. Vet ikke når eller om jeg vil ha ny operasjon, det er jo en risiko ved det også. Og nå har jeg relativt lav fettprosent også så det kan være det ser totalt fake ut dersom jeg fyller på mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...