Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Jeg fikk sportsbh fra klinikken, så slik ble det problemet løst for meg hehe :p Ikke godt å si hvordan man skal vite hva slags størrelse man ender opp med gitt. Kanskje du får kjøpe to forskjellige størrelser, og satse på å bruke den største etter operasjonen, og at den andre passer når hevelsen har gått ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan fant dere ut hva slags størrelse dere skulle kjøpe på sports-BHene dere kjøpte inn? Vet jo ikke helt hvilke størrelse man kommer til å bli :p Min tur om 3 uker... hehe

Jeg fikk også sportsbh fra klinikken. Den ble rimelig raskt for stor når hevelsen gikk ned, så da stakk jeg bare innom de og fikk en mindre (y)

Om du har tenkt å kjøpe sportsbh utenom etterpå så er det nok lurt å få deg målt hos en undertøysforretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) opererte inn silikon for en måned siden, under muskelen. Kirurgen mente det var eneste alternativ da jeg var så tynn.. Så nå må jeg spørre meg til råds angående trening, setter veldig pris på svar! Begynte så smått å trene styrke før operasjonen, ikke noe veldig seriøst men..knebøy, markløft samt en del øvelser for armer, skuldre o.l. Veldig opptatt av å trene rumpe da, så var "flink" å øke på med vekter på knebøy :rolleyes: lurer på hva jeg kan/ikke kan/ikke bør trene pga silikonen under muskel.. Er ganske fersk på treningsfronten! Brystøvelser bør jeg vel drøye litt med, men gjelder dette også skuldre osv? Og hva gjelder på sikt, har hørt at mye trening av brystmuskelen gradvis skyver implantatene utover mot armhulene? Jeg er ikke noe spesielt glad i benkpress, så det er greit :D men skuldre og rygg vil jeg gjerne trene, men man bruker vel brystmusklene da også..? Er redd for å fucke opp for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) opererte inn silikon for en måned siden, under muskelen. Kirurgen mente det var eneste alternativ da jeg var så tynn.. Så nå må jeg spørre meg til råds angående trening, setter veldig pris på svar! Begynte så smått å trene styrke før operasjonen, ikke noe veldig seriøst men..knebøy, markløft samt en del øvelser for armer, skuldre o.l. Veldig opptatt av å trene rumpe da, så var "flink" å øke på med vekter på knebøy :rolleyes: lurer på hva jeg kan/ikke kan/ikke bør trene pga silikonen under muskel.. Er ganske fersk på treningsfronten! Brystøvelser bør jeg vel drøye litt med, men gjelder dette også skuldre osv? Og hva gjelder på sikt, har hørt at mye trening av brystmuskelen gradvis skyver implantatene utover mot armhulene? Jeg er ikke noe spesielt glad i benkpress, så det er greit :D men skuldre og rygg vil jeg gjerne trene, men man bruker vel brystmusklene da også..? Er redd for å fucke opp for mye..

Er vell vanlig med 6 ukers totalt treningsforbud? Vil råde deg til å holde ut disse ukene. Begynte å trene med mye lettere vekt enn før operasjonen. Begynte med bare 10 kg i benkpress, vanlig treningsvekt var vel 25 kg før operasjon. Etter ca 4-5 mnd var jeg like sterk som før operasjonen i brystøvelser. Benkpress skal du ikke være redd for, men begynn lett! Selv har jeg har ingen begrensninger i øvelser som følge av puppene. Det er vel 5 år siden jeg opererte. Jeg trener benkpress så tungt jeg klarer, men implantatene ligger fint der kirurgen la de, ingen antydning til at de har beveget seg mot armhulene. Heldigvis, det viste jeg ikke kunne skje engang.

Når dette er sagt kan jeg vel nevne at jeg har relativt små implantater, 290 i begge og jeg er 175 cm høy. Vil tro det blir verre å trene om du er lita og har tatt veldig store..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell vanlig med 6 ukers totalt treningsforbud? Vil råde deg til å holde ut disse ukene. Begynte å trene med mye lettere vekt enn før operasjonen. Begynte med bare 10 kg i benkpress, vanlig treningsvekt var vel 25 kg før operasjon. Etter ca 4-5 mnd var jeg like sterk som før operasjonen i brystøvelser. Benkpress skal du ikke være redd for, men begynn lett! Selv har jeg har ingen begrensninger i øvelser som følge av puppene. Det er vel 5 år siden jeg opererte. Jeg trener benkpress så tungt jeg klarer, men implantatene ligger fint der kirurgen la de, ingen antydning til at de har beveget seg mot armhulene. Heldigvis, det viste jeg ikke kunne skje engang.

Når dette er sagt kan jeg vel nevne at jeg har relativt små implantater, 290 i begge og jeg er 175 cm høy. Vil tro det blir verre å trene om du er lita og har tatt veldig store..

Jaa, jeg skal enda vente to uker, vil bare forberede meg litt mentalt, hehe ;) har ikke lagt inn så mye jeg heller, 255/275. Men er også redd for om faren for kapsel dannelse er større ved hard trening.. Det blir vel mer press på implantatene også? Jeg ser i alle fall at puppene flytter seg ut mot sidene når jeg strammer musklene, og ble litt engstelig når jeg leste at de kunne flytte seg gradvis.. Må nok forhøre meg med klinikken også! Er i allefall utrolig fornøyd med mine nye pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, jeg skal enda vente to uker, vil bare forberede meg litt mentalt, hehe ;) har ikke lagt inn så mye jeg heller, 255/275. Men er også redd for om faren for kapsel dannelse er større ved hard trening.. Det blir vel mer press på implantatene også? Jeg ser i alle fall at puppene flytter seg ut mot sidene når jeg strammer musklene, og ble litt engstelig når jeg leste at de kunne flytte seg gradvis.. Må nok forhøre meg med klinikken også! Er i allefall utrolig fornøyd med mine nye pupper!

Godt å høre at du er fornøyd! Det er jeg også :) Jeg forstår hva du mener med at de beveger seg mot sidene når en strammer, men tenker at det er fordi muskelen presser de til siden der og da? Mine står i hvert fall på stedet hvil ;) Har heller ingen antydning til kapsel (fikk de kontrollert i vinter) selv om jeg trener hard/tung styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

I helgen var jeg på konsultasjon på fornebuklinikken, og har satt dato for operasjon 11. Oktober. Legen mente at jeg hadde så tynt brystvev og var så slank, at det er en fare for at kanten på implantatet vil synes. Det ville i utgangspunktet være penest å plassere under muskelen på meg, men jeg hadde visst kraftige brystmuskler, og disse lå mer på tvers enn hos mange, derfor ville ikke dette bli pent heller. Noen som har erfaringer med dette? De fleste som trener mye har jo litt brystmuskler, men mange har under muskelen likevel?

Ble litt skeptisk, siden det er snakk om så mye penger, veldig trist om resultatet ikke blir bra. Samtidig tenker jeg at litt synlig kant kanskje er bedre enn det jeg har nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Tror sprøyten kommer til å være mye mindre ille enn det blir å få nye pupper :p

Svarer fra den andre brukeren min her :-) Håper virkelig det. Er veldig usikker på hvilken str jeg skal ta, ser for meg at 250 kan bli litt lite... Jeg har en håndfull fra før ca, men vil gjerne opp en del. Ikke overdrevent, men vil ha litt str. Noen som han anbefale noen str ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer fra den andre brukeren min her :) Håper virkelig det. Er veldig usikker på hvilken str jeg skal ta, ser for meg at 250 kan bli litt lite... Jeg har en håndfull fra før ca, men vil gjerne opp en del. Ikke overdrevent, men vil ha litt str. Noen som han anbefale noen str ca?

Når du får sprøyten kan det hjelpe å puste godt ned i magen (rolig), telle inni seg (fordi det går faktisk veldig fort) og tvinge seg selv til å tenke at det faktisk ikke gjør så vondt fordi det går så fort at det ikke er vondt på en måte? Var selv veldig redd for sprøyter før, men jo mindre redd jeg er, jo mindre vondt gjør det. Nå kjenner jeg det ikke engang :)

Ang. str får jeg håpe du får svar fra noen andre som vet mer om det enn meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får sprøyten kan det hjelpe å puste godt ned i magen (rolig), telle inni seg (fordi det går faktisk veldig fort) og tvinge seg selv til å tenke at det faktisk ikke gjør så vondt fordi det går så fort at det ikke er vondt på en måte? Var selv veldig redd for sprøyter før, men jo mindre redd jeg er, jo mindre vondt gjør det. Nå kjenner jeg det ikke engang :)

Ang. str får jeg håpe du får svar fra noen andre som vet mer om det enn meg. :)

Ikke dumt ;) Det har jeg aldri tenk på en gang. Skal prøve det denne gang da. Gleder meg til å få det gjort.. og enda mer til det er over. Sett filmer på Youtube, ser utrolig fælt ut. Godt man ligger i full narkose:smug: Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal opereres torsdag 21.november. Noe jeg bør vite før den tid? :huh: Takler ikke sprøyer og stikk veldig godt, besvimer som regel. Tror dere det går fint??

Jeg besvimer nesten hver gang jeg tar sprøyter og jeg er ikke redd og synes ikke det er noe ondt heller. Men husk og pust og ikke se på sprøyten. Er egentlig ikke noe å være redd for. hverken for sprøyten eller det å besvime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg veldig silikon, men sliter litt da jeg ikke har penger til det. Dere som har det: tok dere lån? Eller var det sparepenger? Vet om mange som har tatt opp lån (med andre unnskyldninger selvfølgelig; som at de trenger til møbler osv).

En annen ting jeg lurer på (og da spør jeg dere gutter), jeg synes jeg har ekstremt stygge bryster. Jeg har 75B, men kunne hattt A-cup på ene brystet og B på andre. De er veldig forskjellig størrelse (mye av grunnen at jeg ønsker å ta). I tillegg stikker de ut, de har en trekant form istedenfor rund form. Okei, ble kanskje litt mye beskrivelse her nå, men poenget mitt er at kjæresten min sier at han ikke bryr seg om jeg har silikon eller ei, men jeg er "like fin" uansett. Og ja, koslig å høre det, men jeg tipper han hadde likt om jeg hadde sett någen lunde sexy ut UTEN bh. At jeg hadde hatt runde, fine bryster. For ærlig talt, de er ikke mye fine, men jeg tror han ikke tørr å si det til meg. Hva mener dere? Hadde dere likt om deres kjæreste som hadde flate, utstikkende bryster hadde tatt silikon for så å fått runde, fine bryster? Eller er hun "like fin" som hun er? Trenger ærlige svar her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon kan være fint det, om det er rett proposjonert i forhold til resten av kroppen. For mitt eget vedkommende så er jeg en rumpe-mann, synes jenter med fin rumpe er noe av det fineste som er, og for meg kommer fine pupper mer som en 'bonus', vet at mange deler den meningen med meg.

Jeg tror også, at kjæresten din mener du er fin uansett. Hadde det vært meg i samme situasjon som han, så hadde jeg latt det være opp til deg, da det viktigste for meg hadde vært at du hadde følt deg vel. Vet at det kanskje kan virke litt femi sagt, men det er ærlige ord for penga, hvertfall fra min side.

Konklusjon: Gjør det om du vil, det er tross alt du som skal leve med dem, og det blir nok mest en 'bonus' for typen din, siden han er den som får leke med dem. Det hadde i allefall jeg tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt hevelse på siden under brystet og til langt bakpå ryggen etter en slik operasjon? Det har gått tre uker, men har ikke blitt noe som helst mindre. Det er ikke misfarget, og jeg regner jo med at det er en væskeansamling som blir borte på et tidspunkt, men greit å vite om noen har opplevd det samme. Det sprenger litt, men er ellers ikke vondt. Jeg vet ikke om slikt kanskje må tappes, og om det er dumt å vente for lenge. Ellers har jeg ikke hatt noen komplikasjoner, men det var heller ikke første gangs operasjon. Annen gangs heter seg er en ganske enkel affære, den ble foretatt i utlandet, det er derfor jeg ikke bare kontakter klinikken. Spørs nok jeg var litt uforsiktig de første dagene, men gjort er gjort. Jeg leste først i tråden her om en som hadde veldig stor hevelse både over og under, men det ble vel ikke sagt noe mer om saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...