Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Kanskje det er dette som skal til for at jeg slutter å røyke, herregud har røyka siden jeg var 12 så er vel på tide.. :S

Du er bra tøff da, som tør å ta narkose på nytt etter noe sånt:) jeg velger å ta den risken jeg også, forhåpentligvis går det uten komplikasjoner!

Da er konsultasjonstime bestilt, får vel svar imorgen, hurramegrundt nå skal jeg bli puppeguri :D

De verste abstinensene er vel over etter de 8 ukene du ikke kan røyke, så kanskje det? :)

Var vel mer dum enn tøff, haha! Men å gå rundt med smerter er ikke noe særlig. Ser ut til at det blir en operasjon til, men tror jeg skal vente en stund til. Er ikke bra for kroppen å bli lagt i narkose hele tiden.

De fester jeg har møtt har få eller ingen komplikasjoner og ingen har hatt problemer med narkosen, så det går nok helt supert! Masse lykke til :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De verste abstinensene er vel over etter de 8 ukene du ikke kan røyke, så kanskje det? :)

Var vel mer dum enn tøff, haha! Men å gå rundt med smerter er ikke noe særlig. Ser ut til at det blir en operasjon til, men tror jeg skal vente en stund til. Er ikke bra for kroppen å bli lagt i narkose hele tiden.

De fester jeg har møtt har få eller ingen komplikasjoner og ingen har hatt problemer med narkosen, så det går nok helt supert! Masse lykke til :):)

Ja det stemmer vel forsåvidt:)

Dumtøff;) huff nei det skjønner jeg, er vel kanskje ikke noe bra i det hele tatt med narkose;p håper virkelig det ordner seg for deg også da, synes du fortjener det nå! :)

Okei ja vi satser på det! Tusen takk for svar :D god påske :D<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner vel med at jeg må ta ut alt av piercinger når en skal opereres selv om det er kirurgisk stål?

Har noen dermal anchors som ikke er de letteste å bare ta ut. Planlegger på forhånd til da penga kommer rennende :X3:

Ja, piercingene må ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei dere!

Jeg er ei jente på 25år og som er så å si helt flatbrystet, jeg skal ta silikon om to uker (350gram) under muskelen...

spørsmål 1.) har valgt dråpeformet for å få et naturlig resultatt, men ble litt i tvil på de eller om jeg skal ha runde..hva har dere? hva vil bli finest resultat?

spørsmål 2.) jeg skal reise på storbyferie i 5 dager kun EN uke etter operasjon og ble også litt i tvil om at dette vil gå bra? de jeg snakket med sa det ville gå bra..men hvordan er smertene som regel etter en uke? var det som normalt hos dere? kunne dere reist på dette tidspunktet og gjort ting som nornamlt? regner med det vil ta litt lenger tid ed meg siden det er under muskelen;/

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har lagt silikon under bryst (280) for 6 uker siden, og da er det jo slik at man kan begynne og trene igjen.

Men føler ennå at det føles litt "tungt" på brystet, så venter ennå en uke for sikkerhetsskyld.

Men hvordan begynte dere med treningen igjen? hele kroppen? holdt dere unna arm og brystøvelser?

Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg er ei jente på 25år og som er så å si helt flatbrystet, jeg skal ta silikon om to uker (350gram) under muskelen...

spørsmål 1.) har valgt dråpeformet for å få et naturlig resultatt, men ble litt i tvil på de eller om jeg skal ha runde..hva har dere? hva vil bli finest resultat?

spørsmål 2.) jeg skal reise på storbyferie i 5 dager kun EN uke etter operasjon og ble også litt i tvil om at dette vil gå bra? de jeg snakket med sa det ville gå bra..men hvordan er smertene som regel etter en uke? var det som normalt hos dere? kunne dere reist på dette tidspunktet og gjort ting som nornamlt? regner med det vil ta litt lenger tid ed meg siden det er under muskelen;/

Takker for alle svar!

Jeg la inn 280 under muskel med medium rund profil, jeg er fornøyd med de, ser veldig naturlig ut. Dråpeformet ser jo veldig fint og ennå mer naturlig ut, Triana Inglesias har jo dråpeformet. Men jeg har hørt at når man har dråpeformet under muskel, kan den snu seg - leste det en plass.

Jeg hadde ikke klart å dra på tur også er det jo noe med det at du skal ta det med ro den første uken. Måtte ha hjelp til å komme meg opp av sengen og til dusj den første uken. Tok smertestillende til og med den 5.dagen og måtte faktisk bli matet de første dagen, siden det va så ubehagelig å løfte opp armene. Men folk er jo forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn silikon 3 mnd etter min siste ble født, var ikke noe problem så lenge jeg ikke ammet :) La inn 450 jeg da, runde. Hadde utrolig vondt første uka, gubben måtte kle på meg hver dag før han dro på jobb og han måtte vaske håret mitt osv :p Etter en uke var det en del bedre, kunne kjøre bil osv hvertfall men ikke løfte armene skikkelig.. Eneste som iriterer meg er at jeg ikke har følelse i brystvortene..savner det av og til, heldigvis er ikke gubben puppemann:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke til å legge skul på at mange jenter som trener mye, mister mye av brystfettet sitt. Og derfor vil få seg noen større pupper.

Men da, til spørsmålet mitt, hva syntes dere her inne om silikon? Tenker spesielt til gutter, ettersom jeg føler det ikke er så mange meninger der ute fra guttene.

Jeg har full forståelse for at noen jenter ønsker å forstørre puppene hvis man blir flatbrystet av mye trening, eller for å bedre selvtillit og/eller selvfølelse. Min personlige mening er at brystene bør stå i stil til kroppen for øvrig, og altfor store pupper kan fort gi assosiasjoner til glamourmodeller med det dette måtte føre med seg. Om dette er en negativ eller positiv assosiasjon er opp til hver enkelt å bedømme, men det er ikke til å komme bort ifra at ens fysiske framtoning ofte gjør noe med hvordan medmennesker møter en. Det syns jeg det er verdt å tenke på. Mao. hvordan ønsker man å fremstille seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Heihei:)

Har noen fått beskjed om snus etter operasjon? Jeg fikk ikke noe konkret svar. Og alkohol :)

Har ikke tatt silikon, men regner med det gjelder omtrent som med andre operasjonssår. Ikke snuse ca 2 uker før og 6 uker etter (om det er samme som med røyk). Fikk den beskjeden da jeg opererte og når jeg trakk tann også (ikke fordi, jeg snuste fordi om jeg trakk og det grodde helt fint, men sikkert en fordel å følge anbefalingene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke til å legge skul på at mange jenter som trener mye, mister mye av brystfettet sitt. Og derfor vil få seg noen større pupper.

Men da, til spørsmålet mitt, hva syntes dere her inne om silikon? Tenker spesielt til gutter, ettersom jeg føler det ikke er så mange meninger der ute fra guttene.

[ATTACH=full]2185[/ATTACH]

Min mening:

Jeg er for silikon, eller jeg mener at man selv skal få gjøre det man vil med kroppen sin. Har man ikke pupp i det hele så kan man føle seg ganske så lite feminin. Nesten som en gutt uten baller?:eek:

Men smak på størrelse varierer jo veldig fra person til person, selv syntes jeg det kommer veldig an på kroppen hennes. Har hun normalt en veldig liten og smal kropp, så passer det jo ikke mer kjempe store pupper. Og er hun ganske så fyldig, så ser det også litt rart ut men nesten ikke noe pupp?

ville heller sattet på saltvann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke tatt silikon, men regner med det gjelder omtrent som med andre operasjonssår. Ikke snuse ca 2 uker før og 6 uker etter (om det er samme som med røyk). Fikk den beskjeden da jeg opererte og når jeg trakk tann også (ikke fordi, jeg snuste fordi om jeg trakk og det grodde helt fint, men sikkert en fordel å følge anbefalingene).

Jeg måtte ikke slutte å snuse før operasjonen. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa

Hvorfor saltvann? Dagens silikoninnlegg er så mye mye bedre enn det var før i tiden at jeg vil påstå det overgår saltvann på alle måter :)

Sant sant ved mindre det blir lekasje, noe som kan skje den beste:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...