Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Ja, jeg understreker jo at jeg later til å ha vært ekstra uheldig.. Men det er også viktig å være realistisk. Det er ingen dans på roser, det er tross alt et kirurgisk inngrep, og som alle kirurgiske inngrep kan det ha komplikasjoner. Anbefaler at man setter seg inn i alle eventualiteter, og leser en masse erfaringer, og så til slutt forholder seg til klinikken man velger og ikke hører på alle mulige og umulige råd på nett :p Det er tross alt veldig mange forskjellige anbefalinger der ute. Noen sier at man kan gå med hva slags bh'er man vil etter seks under, andre vil at du skal vente i seks mnd.. Og mange har nærmest fått slag over det faktum at jeg ble foreskrevet Ibux, mens andre klinikker mener det gir blødningsfare og under ingen omstendighet må brukes.

For de aller, aller fleste går dette veldig fint, og uansett glemmer vi tross alt mye av smertene, om et års tid ser jeg kanskje tilbake på dette og flirer og har glemt halvparten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at de er veldig hovne og, kirurgen er jo veldig flink og jeg hadde med bilder som viste hva jeg ville ha. Tror jeg får den følelsen spesielt når jeg skal vaske hendene, de er jo veldig immobile og faste og flytter seg ikke akkurat når jeg presser armene sammen. Akkurat nå er det faktisk også litt bredere enn brystkassa mi. Men det er jo bare fem dager siden op, så det skal skje ganske mye enda... Håper jeg.

hmm.. kanskje dumt å spørre, men har du litt mellomrom mellom puppene? Mine står veldig tett sammen, hvis jeg legger en finger i mellom er den borti begge puppene. Eneste forskjellen som har skjedd med mine etter op er at de har droppet, og slapper litt mer av, ellers står de dønn på samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kanskje dumt å spørre, men har du litt mellomrom mellom puppene? Mine står veldig tett sammen, hvis jeg legger en finger i mellom er den borti begge puppene. Eneste forskjellen som har skjedd med mine etter op er at de har droppet, og slapper litt mer av, ellers står de dønn på samme sted.

Litt? Får to fingre mellom, nesten tre. De satt litt fra hverandre før også, altså. Blir nok å gå mest med bh, vil jo ikke ha puppene under armene, vil jo ha kløft :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er iallefall av den oppfatningen at jeg må være realistisk hele veien, jeg _kan_ være en av de som får helt for jævlig vondt og jeg _kan_ være en av de som slipper unna.... Jeg vil heller være forberedt på at dette kan bli noen uker i helvette for så å bli gledelig overrasket enn motsatt :) Som det blir sagt her, så er det tross alt et kirurgisk inngrep, det er alvorlig og skal ikke taes lett på.. Jeg vet ikke hvordan det blir før det er gjort uansett, men forberedt, ja det skal jeg være uavhengig av hvordan smertenivået blir.. åh.. sånn sett elsker jeg å være et rutine dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt på det selv.. Jeg har jo aldri hatt pupper, så hadde jo vært fint å kunne være litt mer feminin. Nå er det noe jeg alltid har hatt komplekser med, så det hadde jo vært fint å hvertfall kunne fylle ut en A cup -_- Handler mye om for min del å finne en BH som faktisk passer også. Vet mange som har gjort det, men jeg villle jo ha gjort det på en annen måte enn å måtte ta silikon hvis man hadde testet det lenge og det hadde vært sikker. Vet ikke. Conflicted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det selv.. Jeg har jo aldri hatt pupper, så hadde jo vært fint å kunne være litt mer feminin. Nå er det noe jeg alltid har hatt komplekser med, så det hadde jo vært fint å hvertfall kunne fylle ut en A cup -_- Handler mye om for min del å finne en BH som faktisk passer også. Vet mange som har gjort det, men jeg villle jo ha gjort det på en annen måte enn å måtte ta silikon hvis man hadde testet det lenge og det hadde vært sikker. Vet ikke. Conflicted....

For min del var det at klærne skulle sitte skikkelig en god del av avgjørelsen. Jeg brukte 75D før jeg opererte meg, men det var pga huden og ikke pga fyllet, for å si det sånn. Så ut som om jeg hadde full-ammet fire unger, og jeg har ingen..

Om du er i tvil, råder jeg deg til å vente. Kanskje gå på en konsultasjon eller to, men ikke forhast deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weird.. jeg er smalere enn deg. er det plasseringen til kirurgen da?

En brystforstørrelse vil jo bare gi deg en større versjon av hva du har i utgangspunktet, ikke helt annerledes pupper. Sitter puppene dine litt fra hverandre før op, vil de nok gjøre det etterpå også. Jeg har aldri hatt pupper som har gitt meg kløft uten en skikkelig bh, selv ikke når de var 90DD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del var det at klærne skulle sitte skikkelig en god del av avgjørelsen. Jeg brukte 75D før jeg opererte meg, men det var pga huden og ikke pga fyllet, for å si det sånn. Så ut som om jeg hadde full-ammet fire unger, og jeg har ingen..

Om du er i tvil, råder jeg deg til å vente. Kanskje gå på en konsultasjon eller to, men ikke forhast deg :)

Skjønner. Ja, jeg syns bare jeg ser litt usymetrisk ut og lite sexy til tider :p Har ikke noe å pushe opp i det hele tatt, og det begynner å bli temmelig slitsomt å ikke klare å fylle ut en A cup. Du får jo liksom ikke mindre :p

Jeg hakke råd til det enda heller, så det blir nok ikke noe forhasting her i gården enda nei :p Og så skal jeg vente til jeg vet at jeg ikke skal ha flere barn også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Ja, jeg syns bare jeg ser litt usymetrisk ut og lite sexy til tider :p Har ikke noe å pushe opp i det hele tatt, og det begynner å bli temmelig slitsomt å ikke klare å fylle ut en A cup. Du får jo liksom ikke mindre :p

Jeg hakke råd til det enda heller, så det blir nok ikke noe forhasting her i gården enda nei :p Og så skal jeg vente til jeg vet at jeg ikke skal ha flere barn også ;)

Lurt :) Man blir jo gjerne å ha det her en stund.. Jeg har tenkt på saken siden jeg var ferdig med Det Store Slankeprosjektet for over seks år siden. Gikk ned over 45kg, og så ikke ut etterpå, fårråsidetsånn. Mye hud som trakk seg sammen, men mye som ikke gjorde det og, og nå tror jeg jeg er i mål med å fikse på det som fikses kan. Ville fikse lårene også, men det overtalte faktisk kirurgen meg til å droppe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brystforstørrelse vil jo bare gi deg en større versjon av hva du har i utgangspunktet, ikke helt annerledes pupper. Sitter puppene dine litt fra hverandre før op, vil de nok gjøre det etterpå også. Jeg har aldri hatt pupper som har gitt meg kløft uten en skikkelig bh, selv ikke når de var 90DD..

Sant nok:) Men du har hatt større pupper enn meg i utgangspunktet, jeg var en Ccup. Da er det nok formen det går i. Jeg få iallefall håpe at du blir fornøyd! Men jeg kan love deg at de forandrer seg en god del. Du fortjener alt som kommer din vei, har lest litt i loggboken din - jeg er helt imponert!!! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt :) Man blir jo gjerne å ha det her en stund.. Jeg har tenkt på saken siden jeg var ferdig med Det Store Slankeprosjektet for over seks år siden. Gikk ned over 45kg, og så ikke ut etterpå, fårråsidetsånn. Mye hud som trakk seg sammen, men mye som ikke gjorde det og, og nå tror jeg jeg er i mål med å fikse på det som fikses kan. Ville fikse lårene også, men det overtalte faktisk kirurgen meg til å droppe :p

Hehe såpass ja. Du får ha lykke til med det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa kirurgen om lårene da?

Han sa at dersom det ikke var HELT sykt krise burde jeg ikke gjøre noe med dem, fordi at uansett hvordan man la arrene ble det VELDIG tydelige arr. Man kan legge dem fra lysken og ned til knærne, det blir jo veldig synlig og ofte litt klumpete, eller man kan legge dem opp i lysken - da må man legge dem litt ned på lårene for at ikke de skal dra åpen "stasen" på toppen, om du skjønner... og da havner jo arrene nede på lårene og langt utenfor trusekanten. Så ille er de tross alt ikke, jeg er snart tredve.. jeg har ikke noe behov for å gå med så korte skjørt at toppen av lårene mine synes, og kjæresten min bryr seg katten om hvordan lårene ser ut :)

(Han brød seg ikke en døyt om at jeg ikke var happy med puppene heller, så det er ikke for hans skyld at jeg har gjort alt dette, akkurat :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke så lett med lårene.. hater hvordan baksidelår og rumpe ser ut nå etter graviditeten.. faen altså:( Jeg har hatt så heftig bekkenløsning at jeg ikke har kunne trene. Tenkte jeg skulle prøve meg igjen nå, men må jo ha tung styrketrening for å heise oppigjen den delen der. håper ikke jeg får meg en smell i bekkenet igjen. murr murr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke så lett med lårene.. hater hvordan baksidelår og rumpe ser ut nå etter graviditeten.. faen altså:( Jeg har hatt så heftig bekkenløsning at jeg ikke har kunne trene. Tenkte jeg skulle prøve meg igjen nå, men må jo ha tung styrketrening for å heise oppigjen den delen der. håper ikke jeg får meg en smell i bekkenet igjen. murr murr.

Huffda, høres ikke kjekt ut... Hadde ikke bekkenløsning jeg. Eller, jeg vet at alle har det, men jeg merket ikke noe til det og var aktiv helt til jeg fødte. Var heldig sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var du heldig.. jeg hadde sinnsykt mye problemer.. jeg kunne nesten ikke gå. Etter fødselen hang bekkenløsningen igjen, og da jeg følte at jeg kunne trene igjen smalt det på nytt! aaarg!

Ja, jeg var veldig heldig. Da jeg ble gravid var jeg nazi i forhold til trening og kosthold. Tror det har mye å si også. Ikke i forhold til bekkenet, det vet jeg ikke, men ellers tror jeg hvertfall det. Så nesten gang skal jeg være enda mer nazi :p hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...