Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har i grunnen ikke sett på Arendal som en alternativ før, i og med at jeg ikke har visst at de har klinikk der før i dag. Var nettopp innom nettsiden deres, og jeg synes nesten den virket litt useriøst. Høres sikkert dumt ut å dømme noe ut i fra en nettside, men førsteinntrykket mitt fra den klinikken var ikke bra, så blir da colusseum i tilfelle.

Hvor har du operert da? :)

fornebuklinikken..va innom de flere ganger iløpet av 1 år før jeg bestemte meg,å følte meg trygg å tatt vare på fra dag 1..for jeg var veldig redd..:p Angrer ikke et sekund,helt supre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det visste jeg jo egentlig, at ibux kan forårsake blødning.. Best å ringe klinikken da, ja. Litt merkelig, når jeg lå på sykehus fikk jeg store mengder paracet+ibux, fordi paralgin forte ikke virker på meg.. Men så lå jeg ikke der med noen større sår heller, så det forklarer kanskje alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste med innlegg e at man gjør det for en sjøl å INGEN andre,etter barn å masse træning så va det absolutt det bæste for mæ å mitt indre,angre ikke et sekund(enda det gikk 2 år før æ bestemte mæ) fordet om min x va fornøyd på det tidspunktet;)do it for the right reason(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig paracet er greit? Det er ikke vondt når jeg sitter/ligger i ro, men får lyst til å grine når jeg skal reise meg opp. Har dessverre ikke sovet mye i natt siden jeg bare kan ligge på rygg, og fikk egentlig vanske vondt i korsryggen av det. :p Skal sjekke hjemmesiden. :)

Veldig forskjell på hvordan man takler narkosen.

Jeg kastet opp når jeg kom hjem. :sick:

Det er per dags dato det verste og mest smertefulle jeg har vært med på!

Litt over et år siden nå og har ikke angret et sekund og er kjempe fornøyd! :D

Hvordan går det med deg nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig forskjell på hvordan man takler narkosen.

Jeg kastet opp når jeg kom hjem. :sick:

Det er per dags dato det verste og mest smertefulle jeg har vært med på!

Litt over et år siden nå og har ikke angret et sekund og er kjempe fornøyd! :D

Hvordan går det med deg nå? :)

Jeg har ikke rørt codaxol siden den kvelden jeg opererte, for jeg hater å kaste opp. :p Nå er det 2 dager siden operasjonen, og det går overraskende greit! Det er fremdeles vondt å reise seg når jeg ligger i sengen, men kjenner nesten ingenting når jeg skal opp fra sofaen. :-) De er veldig blå og hovne, så satser på at de ser stunning ut om noen uker. :p

Så bra at du er fornøyd! Hvor mye tok du, og ble det over eller under muskelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå??! :eek:

Pass på at du ikke har noen indre blødninger. De skal ikke være blå :confused:

Men du har vell ikke fått tatt av bandasjen enda? Jeg fikk ikke sett de før 3 dager etter.

Kirurgen sa det var den vondeste operasjonen du kan ta mtp på post smerter. :(

Det tok 3 uker før jeg kunne ligge på siden.

Bra du ikke har så mye smerter da :)

Jeg tok 275 g og under muskelen. Runde.

igjen, folk reagerer forskjellig men hevelsen på mine varte veldig lenge så for min del var det ikke vits å kjøpe ny bh før 2-3 mnd etterpå.

Du kjøper jo selvfølgelig en ok bh som du kan bruke i mellomtiden men det tar lang tid før de er den str de skal være.

Nå er de ganske små i forhold til det de kommer til å bli. Ta MASSE bilder for de blir bare større og større de neste ukene fremover fordi huden utvider seg og implantatene ikke er så flatklemt :p

GLED deg til tiden fremover. Følelsen du får første gang du er ute eller skal gå med kjole er så fantastisk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blå rundt sprøytestikkene, hehe. Spesielt i kløfta, ser direkte mørbanka ut! Men tror ikke selve puppene er blå da! De snittet rundt nippelen, så har ikke bandasje, men stoore plasterlapper midt på puppene.

Så merkelig, brukte du 3 uker på å ligge på siden? Jeg klarer det halveis etter 2 dager! :p Blir de virkelig større? Haha, da blir muggene mine store da. De er veldig store nå, spesielt på siden. Ser ut som at jeg er den barske vektløfteren, så håper inderlig på mer puppeform og mindre ballform etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke sikkert de blir såå mye større etter operasjonen. :)

Når de ligger under muskelen blir de heeelt flatpakket :p

Det forklarer også hvorfor det ikke gjør så vondt for deg.

Dine brystmuskler er fremdeles inntakt :p

Minne ble slicet mellom ribbeina og da tar det lengre vev og fibre å gro fast rundt implantatet igjen.

Føltes som jeg hadde trent bryst i 24 timer og var støl ut av en annen verden!

Lykke til! Du blir sikkert kjempe fin!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke sikkert de blir såå mye større etter operasjonen. :)

Når de ligger under muskelen blir de heeelt flatpakket :p

Det forklarer også hvorfor det ikke gjør så vondt for deg.

Dine brystmuskler er fremdeles inntakt :p

Minne ble slicet mellom ribbeina og da tar det lengre vev og fibre å gro fast rundt implantatet igjen.

Føltes som jeg hadde trent bryst i 24 timer og var støl ut av en annen verden!

Lykke til! Du blir sikkert kjempe fin!! <3

Hvordan er det med trening nå da, SuperSilje? Benkpress, pushups, dips, slike ting.. Jeg skal under kniven om litt over tre uker, og det er treningen i ettertid jeg er mest bekymret for, selv om kirurgen min har lovet meg at det skal gå helt fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, høres helt forferdelig ut. Samme kvelden var greit vondt.Det føltes som at ribbena var bristet, alle musklene strekt, støl og mørbanket på samme tid da jeg reiste meg.

Takk for det skjønne du. <3 Kommer sikkert til å PM'e deg, desperat etter råd.

Forresten! Er det anbefalt å ha sportsbh'en på 24/7, eller kan man ta den av en liten stund og lufte litt? Det klør, og jeg blir anspent og stiv av hele greia. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en stund så er det null stress! :)

Husker første gang jeg trente skråbenk! Var livredd!

Du kan trene etter 5-6 uker men å løpe og trene bryst var litt ubehagelig i begynnelsen.

Du merker det fort hvis det er for tidlig.

Det absolutt eneste jeg ikke kan gjøre som jeg hadde kunne gjort hadde jeg ikke tatt det er å ligge på magen på hardt underlag. Innleggene er begrenset på en annen måte enn fett. De har bare en viss omkrets de kan gå.. :p

Jeg hadde aldri no problem før mtp på at jeg ikke hadde pupper, men jeg merker heller ingenting nå når jeg løper når det gjelder "dissing" :p

Stakkars du er sikkert kjempe spent nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter seks uker får jeg gjøre akkurat som jeg vil med både trening og bh'er og younameit, ja.. Shoppe litt nytt til januarsalget :p Regner ikke med å bli så mye mer hoven denne gangen enn jeg ble om magen etter bukplastikk+fettsugning, så da går sikkert hevelsen ned ila en måneds tid.

KRIBLER nå, ja! Utålmodig, much!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, høres helt forferdelig ut. Samme kvelden var greit vondt.Det føltes som at ribbena var bristet, alle musklene strekt, støl og mørbanket på samme tid da jeg reiste meg.

Takk for det skjønne du. <3 Kommer sikkert til å PM'e deg, desperat etter råd.

Forresten! Er det anbefalt å ha sportsbh'en på 24/7, eller kan man ta den av en liten stund og lufte litt? Det klør, og jeg blir anspent og stiv av hele greia. :p

Du må helst bruke den hele tiden, spesielt den første perioden. Ikke så kjent med din fremgangsmåte men siden jeg tok under muskelen så måtte jeg ha sportbh så de skulle "gro fast" igjen på rett plass.

De blir rett og slett bare høyere plassert og strammere i etterkant hvis du bruker sportsbh i begynnelsen.

Ikke gøy hvis du driter i det å så får du hengepupper etter 1 år.. o_O

Bare send masse mld! Jeg syns det er såååå gøy med pupper og silikon og har satt meg veldig inn i det meste så jeg snakker gjerne om det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter seks uker får jeg gjøre akkurat som jeg vil med både trening og bh'er og younameit, ja.. Shoppe litt nytt til januarsalget :p Regner ikke med å bli så mye mer hoven denne gangen enn jeg ble om magen etter bukplastikk+fettsugning, så da går sikkert hevelsen ned ila en måneds tid.

KRIBLER nå, ja! Utålmodig, much!

Ikke vist å kjøpe no dyre bh`er i begynnelsen nei..

Som jeg har sagt tidligere. De forandrer veldig str. Først blir de større og så mindre igjen så det er umulig å vite hvordan de blir før en stund etter.. hvertfall 2-3 mnd

Hvor, hvordan og hvor mange gram? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...