Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

11 dager igjen nå... hører at hibiscrub er helt forferdelig mot håret? :p

Du trenger ikke bruke den i håret. Jeg var gjennom en stor bukplastikk på Colosseum for noen år siden, og fikk beskjed om å ikke bruke den i håret fordi den ville ødelegge den fine hårfargen min, så det er nok virkelig ikke kritisk :p Ikke i ører eller underliv heller, visstnok. Men, veldig nøye på torso ellers, og armhulene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda. Hvor skal du hen? Du får hamstre noe hårkur du kan bruke etterpå, for det kommer til å herje håret ditt :(

Skal ta det på Klinikk Stokkan i Trondheim :-) Ja, håret mitt er allerede tørt, så vurderer å dynke det i hårkur et par dager før. Fikk du bestemt hvor mye du skulle ha på konsultasjonstimen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om 350ml og 450ml, 80% fyllt.. Eneste jeg husker nå. Jeg stoler såpass på kirurgen at jeg ikke har brydd meg så mye.. Jeg var lenge veldig redd for å bli skikkelig puppeguri, men han har jo skjønt (og sett, siden han har operert meg før) at trening er viktigere for meg enn fest, så det blir det som er passe til meg... Tror jeg kommer til å lande på 450 da, siden det "forsvinner" litt når man legger dem under muskelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om 350ml og 450ml, 80% fyllt.. Eneste jeg husker nå. Jeg stoler såpass på kirurgen at jeg ikke har brydd meg så mye.. Jeg var lenge veldig redd for å bli skikkelig puppeguri, men han har jo skjønt (og sett, siden han har operert meg før) at trening er viktigere for meg enn fest, så det blir det som er passe til meg... Tror jeg kommer til å lande på 450 da, siden det "forsvinner" litt når man legger dem under muskelen.

Oi, modig gjort av deg som skal ta det under brystmuskelen :-) Det blir over for meg. Jeg fester så og si ikke mer, og skal vie livet mitt til trening. :p Kirurgen foreslo 260ml, synes det høres litt lite ut jeg. Vi har ikke prøvd noe for å se hva som passer meg, så håper på at det blir gjort ordentlig den dagen jeg skal opereres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, modig gjort av deg som skal ta det under brystmuskelen :) Det blir over for meg. Jeg fester så og si ikke mer, og skal vie livet mitt til trening. :p Kirurgen foreslo 260ml, synes det høres litt lite ut jeg. Vi har ikke prøvd noe for å se hva som passer meg, så håper på at det blir gjort ordentlig den dagen jeg skal opereres.

Kirurgen sa det bare var et (teoretisk) minimalt tap av muskelstyrke, så jeg regner med at det går fint. Jeg har ikke tenkt til å bli verdensmester i benk uansett :p Og progresjonen blir normal, når man bare får begynne å trene igjen. Tror det går bra..

Jeg fikk prøve begge i en sportsbh, 350 var litt "lite" og 450 akkurat litt for stort, men etter å ha hatt på meg klærne og sittet der med dem i resten av konsultasjonen virket det ikke så ille.. Tror det blir 450, jeg. Men avtalen er at han skal ta det som ser best ut, jeg vil ikke strekke noe, bare fylle opp det som er blitt tomt og slapt etter slankingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker igjen, imorgen.. Iiip. Noen av dere her som måtte bruke brystbånd? Evt hvor lenge? Er det bare innbildning, eller virker det som om man må bruke det lenger, dess mer muskelmasse man har..? Jeg spurte klinikken via mail, men fikk ikke svar på akkurat det, bare det andre jeg spurte om..

Jeg måtte bruke brystbånd i tre uker, det var visst det som var normalt der :) De sa ingenting om muskelmasse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det så mye om dagen at jeg ikke husker når du ble operert - men det er helt vanlig med lyder og rare følelser! Klikk kan feks være væske som flytter på seg, eller lignende. Dersom du merker plutselige, store forandringer må du selvsagt ringe kirurgen, men små fornemmelser, følelser og lyder er nok helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vet nå ikke jeg! Pulsen min har løpt 3000m 10 ganger allerede. :p

Er det sånn at man må ta håret med hibiscrub både kvelden før og morgenen? Leste at det var nok å bare ta håret på kvelden på et sånt PDF dokument på nettet, og har ikke hørt noe annet fra kirurg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet nå ikke jeg! Pulsen min har løpt 3000m 10 ganger allerede. :p

Er det sånn at man må ta håret med hibiscrub både kvelden før og morgenen? Leste at det var nok å bare ta håret på kvelden på et sånt PDF dokument på nettet, og har ikke hørt noe annet fra kirurg...

Det kommer an på hvor du skal opereres, tydeligvis. Iflg Colosseumklinikken trenger man ikke ta håret, bare hals og torso, ekstra nøye rundt brystene og under armene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...