Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tenker jeg tar meg en sving i dusjen i morgen. Da er det 3 dager siden. Formen er stigende :)

Noen som har erfaring hvor lenge etter man kan løfte barn? Klør etter å kose med småen.

Har lest svar fra plastikkirurg som sier han ikke er fanatisk på løft.. Fiksér armene inntil kroppen og løft med beina, så tror jeg det går bra. Om poden er stor nok, kan kid'en kanskje klatre opp selv? Bare vær forsiktig med de nue fordelene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meh.. Jeg har vondt i puppene! Kjennes ut som jeg får enda mer rippling. Men nå er det heldigvis ikke synlig siden de er plassert såpass langt fra hverandre. Wuhu..! Men ja, fortsatt ubehagelig. De er fiiiine da, mye finere enn da jeg hadde over muskel, og jeg var storfornøyd med utseende da også :p Er på uke 16 og føles egentlig som puppene er større nå siden hevelsen i resten av kroppen er helt borte :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at man får rippling? Er 1 uker siden jeg opererte, føler meg hoven og fæl i kroppen, har gått opp 1 kg. Hvor lang tid tar det før hevelsen er vekke? HAr tenkt at jeg blir "normal" igjen når jeg er ferdig med medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at man får rippling? Er 1 uker siden jeg opererte, føler meg hoven og fæl i kroppen, har gått opp 1 kg. Hvor lang tid tar det før hevelsen er vekke? HAr tenkt at jeg blir "normal" igjen når jeg er ferdig med medisinene.

For lav fettprosent når man opererte, for lite fettvev, for store implantater, at man er generelt uheldig. Er vel mer også, men jeg har ikke satt meg inn i det.

Jeg fikk det nok fordi jeg var alt for tynn, hadde absolutt null eget brystvev. Såvidt jeg har sett og hørt fra andre er det ikke vanlig å ha rippling, så mitt tilfelle er vel litt ekstremt. Bare overlykkelig for at det nesten ikke er synlig, selv om jeg kan kjenne veldig godt alle klumpene i kløfta :p

Hevelsen min gikk ikke vekk før etter 3-ish måneder. Det er ikke før nå jeg ikke føler meg så "tung" og puffy. Men det varierer fra person til person og operasjon til operasjon. Da jeg opererte over muskel så var hevelsen borte etter et par uker. Jeg gikk for øvrig opp 10 (!!) cm rundt midje og 10 cm under brystene bare pga hevelse etter operasjonen. Men det er borte nå heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig da :unsure: Bra det ikke syntes så godt..

Jeg var på kontroll i dag, og spurte hvorfor jeg følte meg så hoven i kroppen. Hun sa at det var mest sansynlig fordi jeg var mye mer i ro, hvis jeg vanligvis er veldig aktiv.. Ligger vel kanskje noe i det?

Men hun sa også at det er mange som blir hoven under arrene, men bare der - og ikke hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner etter og er mye hoven under brystene enda. ligger liksom en pølse der....i går når jeg var i dusjen så ramlet den ene teipen av og da begynte det å renne sårveske fra det ene brystet..fikk beskjed om å ta av teipen når jeg skulle i dsujen og la det renne ut. Sto i 3 kvarter i dag før jeg kunne sett på teip.(n) bra jeg skal ha en rolig dag i dag da....:depressed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...