Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen spørsmål bare..Er det Volvat dere vil anbefale? Hva koster det.. 30 000? Nedbetaling eller har dere vært flinke å spare opp?? Jeg og vil, etter noe vektnedgang... De blir jo som to saccosekker etter ammingen og etter trening og vektnedgang, bare små...

Jeg bor i bergen, og skal på Fana Medisinske til Bugge. Jeg betaler 36500 + resepter på ca 600. Jeg har spart opp. Betaler heller litt mer for en som har veldig godt rykte på seg. + full narkose. Har flere venninner som har vært hos han og er kjempe formøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i bergen, og skal på Fana Medisinske til Bugge. Jeg betaler 36500 + resepter på ca 600. Jeg har spart opp. Betaler heller litt mer for en som har veldig godt rykte på seg. + full narkose. Har flere venninner som har vært hos han og er kjempe formøyd!!

Har også vært hos Bugge og Fana Medisinske. Kjempehyggelige flinke folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg? Har du hatt op? Er kjempe nervøs....!!!

Gikk kjempefint, sett bortifra at jeg reagerte på antibiotikaen jeg fikk. Er vel fire år siden nå.

Kommer til å gå helt fint :) Jeg var også supernervøs og på grensen til hysterisk da jeg fikk på masken da jeg lå på bordet, men de er tålmodig og hyggelig, og fortalte hva de gjorde da og hva de skulle gjøre sånn og sånn :) Når er det du skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen spørsmål bare..Er det Volvat dere vil anbefale? Hva koster det.. 30 000? Nedbetaling eller har dere vært flinke å spare opp?? Jeg og vil, etter noe vektnedgang... De blir jo som to saccosekker etter ammingen og etter trening og vektnedgang, bare små...

Anbefaler fornebu klinikken på det varmeste jeg da,er super fornøyd og følte meg veeeldig tatt vare på ;)Pris er fra klinikk te klinikk å avhenger va du må gjøre,bare innlegg eller løft itilegg.

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble 350 i det ene og 280 i det andre brystet:)Var ganske stor forskjell på de og føler nå at de er ganske like....det er ikke vondt i brystene, men har skikkelig luftsmerter i magen akk. nå:( teit....hadde ikke trengt noen smertestillende hadde det ikke vært for den....grr

Oi da! Kejdelig, er det antibiotikaen som gjør det? Mange som reagerer med alle slags vondter i magen. Mulig det hjelper med biola, men da må du passe på å ta det to timer etter med, ellers hemmer det opptaket. 3 dager til jeg skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan være en kombinasjon av medisinene og at "vanen"min ble forstyrret...men nå tar jeg bare ibux....skal ta en litt tyngre versjon når jeg skal legge meg da....:)
va oppblåst å små vond i magen hele uka,pga av medisinene å det man får under og før operasjon også.Men det går over:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gæh,,hele uken???:eek: hadde mersom tenkt at dette skulle gi seg nå jeg.....o_O Men jeg er veldig glad for at du sa det,begynte jo å bli litt betenkt:p

Man reagerer jo på medisinene forskjellig da,hehe...luftsmertene ga seg etter en uke,men min oppblåste mage..uff..den hadde jeg 5 uker,haha...sikker på jeg så gravid ut...hihi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...