Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Så bra du er fornøyd :D Er dine myke? Mine blir mykere og mykere hver dag, nå kan de dyttes sammen til en kløft, yuhu! Det har jeg ikke hatt før, verken med eller uten silikon :p

Myke å gode her nå ja:) men likte å når de va litt mere sprengt..håper de ikke mykner så veeeldig mye mere,hehe...:pBegynte med styrke nå..å kjenner ikke no..men måtte ta meg sammen da ho på gymmet sa du må ta det enda med ro...hmm....når kan man begynne trene bryst igjen..å ta litt i lixom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Myke å gode her nå ja:) men likte å når de va litt mere sprengt..håper de ikke mykner så veeeldig mye mere,hehe...:pBegynte med styrke nå..å kjenner ikke no..men måtte ta meg sammen da ho på gymmet sa du må ta det enda med ro...hmm....når kan man begynne trene bryst igjen..å ta litt i lixom?

Åh? Vil du at de skal være sprengt? Jeg synes det er såå ubehagelig. Elsket mine forrige etter 6 mnd, da kjentes de nesten ut som naturlige :p

Vet ikke når man kan begynne, spørs på over eller under muskel. Hadde ventet i hvertfall 6 mnd for å være sikker på å ikke ødelegge noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Vil du at de skal være sprengt? Jeg synes det er såå ubehagelig. Elsket mine forrige etter 6 mnd, da kjentes de nesten ut som naturlige :p

Vet ikke når man kan begynne, spørs på over eller under muskel. Hadde ventet i hvertfall 6 mnd for å være sikker på å ikke ødelegge noe

ikke misforstå,hehe...men at det va litt mere volum bare;)

uff da..da må æ ta det rolig nu ja...o_O æ va nok for kjapp,men kjenne jo ikke no så har ikke tenkt over det.Har over muskelen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke misforstå,hehe...men at det va litt mere volum bare;)

uff da..da må æ ta det rolig nu ja...o_O æ va nok for kjapp,men kjenne jo ikke no så har ikke tenkt over det.Har over muskelen:)

Sånn sett ja, skjønner den. Hehe. Synes nesten mine virker større nå som kroppen har normalisert seg :p

Da jeg tok over muskel ventet jeg 3-4 mnd, men jeg fikk masse komplikasjoner, så er sikkert lurt å vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett ja, skjønner den. Hehe. Synes nesten mine virker større nå som kroppen har normalisert seg :p

Da jeg tok over muskel ventet jeg 3-4 mnd, men jeg fikk masse komplikasjoner, så er sikkert lurt å vente litt til.

trene alt annet enn bryst da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er 10 dager til den store dagen, og jeg er kjempe nervøs! Før jeg var på konsultasjon hadde jeg sett på tusenvis av bilder på nettet, og funnet ut at 300-350cc sikkert ble bra. Skal si jeg ble lang i maska når lengen sa at jeg ikke kom til å bli fornøyd med det, og mente jeg burde minst ha 400. Vi ble enig om 445cc og jeg gikk der i fra litt målløs! Jeg er 172, og veier 60kg. Så da er kanskje alle de bildene jeg har sett på av jenter som er mindre enn meg da..

Jeg fikk selvfølgelig prøve proteser under sportsbh, og så jo helt klart selv at det ikke så unaturlig ut. Jeg kunne ha gått enda større! Men det turde jeg bare ikke. Har nok hengt meg velig mye opp i tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trene alt annet enn bryst da?

Jeg startet med treningen 6 uker etter operasjonen, trente bryst 8 uker etter. Var på kontroll etter 3mnd og legen sa alt så meget bra ut og at det ikke var noen grunn til å ikke presse seg mtp brystøvelser, ol. Er kun i pushups jeg kjenner det strekker litt, men det er fordi jeg har under muskel - så legen sa det var naturlig at muskelen drar litt i protesen. Men uansett var det ingen fare for å ødelegge noe av resultatet. Sikkert noe individuelt, men jeg er omtrent tilbake i samme styrke i bryst som før operasjonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal legge under muskel. Slik som jeg forstod det på legen, så kommer det helt ann på kroppsfasongen og ikke minst hvordan brystene ser ut fra før av. Det er jo ikke alle som har plass til å legge så mye inn første gang. Jeg er ganske smal i midjen, og har litt hofter - så jeg tåler nok en del før det er unatulig ut. Men jeg var bare ikke forberedt på mer enn 350cc. Men best å høre på legen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også sett himla mange bilder og trodde 300 var det perfekte, magiske tallet, men fikk prøve både 350 og 450, og synes vel egentlig at en mellomting blir best.. Vi er enige om at han skal se det an under op (han har operert meg før) så jeg vet ikke hva det blir, men det kan godt hende at det blir 450.. Den var litt stor, men vil virke mindre plassert under muskel... To måneder igjen her, gulp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også sett himla mange bilder og trodde 300 var det perfekte, magiske tallet, men fikk prøve både 350 og 450, og synes vel egentlig at en mellomting blir best.. Vi er enige om at han skal se det an under op (han har operert meg før) så jeg vet ikke hva det blir, men det kan godt hende at det blir 450.. Den var litt stor, men vil virke mindre plassert under muskel... To måneder igjen her, gulp!

Rart med det, hvordan vi henger oss opp i tall.. Men hvor høy osv er du? Alt handler jo om proposjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det, hvordan vi henger oss opp i tall.. Men hvor høy osv er du? Alt handler jo om proposjoner.

Jeg er ca 167, 70kg, bredskuldret og "tung" og ganske muskuløs, så jeg kan nok lett bære iallefall 400.. Stoler på legen jeg. Han som kan det her... Jeg har sett etterpå at mange av jentene jeg har sett på (med 300ml) veier 15-20 kg mindre enn meg, og da blir det jo rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 167, 70kg, bredskuldret og "tung" og ganske muskuløs, så jeg kan nok lett bære iallefall 400.. Stoler på legen jeg. Han som kan det her... Jeg har sett etterpå at mange av jentene jeg har sett på (med 300ml) veier 15-20 kg mindre enn meg, og da blir det jo rart.

Var det jeg også registrerte, at jenter med 300 var en del mindre enn meg. Kjenner jeg er litt nervøs for å se ut som den puppegurien, men har sagt i fra om at det er ikke et mål i seg selv! Jeg prøvde proteser som var 520cc og merkelig nok var det dem jeg syntes gjorde meg mest proposjonert. Men 445cc blir nok bra. Så jeg tipper at du tåler like mye som meg :) Dessuten forsvinner jo litt når de kommer under muskelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 375 cc og det er ikke stort (168 cm, 57ish kg, veldig lite utgangspunkt). Kunne godt tenkt meg hundre gram til jeg, men jeg vet jo at etter operasjonen følte jeg selv at vevet var strukket så langt det gikk. Men hvis jeg en gang må bytte proteser, tenker jeg i retning av 450-500 cc. Det er så forskjellig hvordan det blir seende ut. Mine er høy profil og lagt over muskel også, men de ER ikke store. Akkurat passe. Bruker 65F forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...