Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Det er vel en stund siden det var sånn? Mente at jeg leste at man ikke trenger å gjøre noe med dem nå, om man ikke har noen problemer.. Men alt det der får jeg nok svar på om en uke. Konsultasjonen blir jeg jo å gå på uansett..

Stemmer, silikon-protesene idag skal kunne holde resten av livet, men komplikasjoner kan likevel oppstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er ikke så mye man kan gjøre som fattig student, og p-pillen Mercilon har heller ikke gjort noe.

Mercilon gjorde meg bare tykk fra navlen og ned (n) Måtte slutte pga operasjonen, og vips, større pupper OG 5 cm smalere mage på én måned. To fluer i en smekk :love:

Neidamenaltså. Skulle egentlig bare si det at kirurgen min sa at jeg ikke nødvendigvis trengte å skifte proteser, hvorfor fikse noe hvis det ikke er ødelagt? Det KAN såklart oppstå komplikasjoner, men det er ikke (lengre) sånn at alle MÅ bytte dem hvert tiende-femtende år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan:) jeg prøver å høre her inne,tipper noen har erfaring her:) jeg har lest meg gjennom denne silikon tråden..men likevel gir det meg ikke heeelt svar.. :p

jeg er vant til å trene 6-7dager i uken med spinning og hard styrketrening..jeg hadde virkelig kommet bra i gang og endelig begynt å se musklene vokse seg mot fitt:) meeeen nå innser jeg at jeg vil vel miste en god del når jeg vil tro jeg ikke kan trene styrke på enda minst 4uker?? tok innlegg under muskel for 10 dager siden... jeg er redd jeg mister alt jeg har oppnådd:( vil jeg jeg komme fort opp igjen??

kan man ikke trene bein heller før etter 6uker?? forsto det sånn at jeg kan trene spinning etter ca 4uker om alt er i orden. jeg føler selv at jeg er riktig så bra form om dagen. men må jo høre på rådene fra kirurg så klart..

men jeg har sniket meg litt på ellipse maskin da..uten å bruke armene så klart:)

vil jeg kunne trene flies igjen?? enn fronthev? skulderpress? litt bekymret her..

jeg går en del turer mens jeg venter da...

Jeg føler meg feit etter mitt brystløft og har nok økt litt vekt i form av veske. Men jeg er gira på å komme igang med treninga. 12 dager siden jeg opererte. Så neste uker starter jeg med beinøvelser og spinning. Ser ikke for meg at jeg kan vente sirlig lenger. Også føler jeg meg i veldig god form, uten smerter. Det sto jo at man skulle lytte til kroppen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg feit etter mitt brystløft og har nok økt litt vekt i form av veske. Men jeg er gira på å komme igang med treninga. 12 dager siden jeg opererte. Så neste uker starter jeg med beinøvelser og spinning. Ser ikke for meg at jeg kan vente sirlig lenger. Også føler jeg meg i veldig god form, uten smerter. Det sto jo at man skulle lytte til kroppen? ;)

ja jeg føler meg veldig fin form:) men er jo redd om man skulle få komplikasjoner:( er det andre her som har startet med trening som evt spinning etter 2-3uker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å IKKE gjøre noen som helst aktivitet som gjorde at pulsen gikk opp. Ikke engang ellipsemaskin eller rolig bentrening. Dette fordi det da var større sjanse for blødninger. Du har ikke lyst til å risikere kapsling, indre blødninger, ny operasjon osv osv regne jeg med :p legen min sa 4-6 uker. Helst 6 uker. Man kunne gå rolige turer, but thats about it. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed om å IKKE gjøre noen som helst aktivitet som gjorde at pulsen gikk opp. Ikke engang ellipsemaskin eller rolig bentrening. Dette fordi det da var større sjanse for blødninger. Du har ikke lyst til å risikere kapsling, indre blødninger, ny operasjon osv osv regne jeg med :p legen min sa 4-6 uker. Helst 6 uker. Man kunne gå rolige turer, but thats about it. :p

ja da må jeg bare holde meg in nakkeskinne minst 2uker til da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..Da må jeg spørre dere som er operert nå...Hvordan har dere det nå? Er dere fornøyd?:)

Opererte for 9 uker siden. Puppene er litt harde enda, men de blir mykere og mykere hver dag. Er storfornøyd. Har større mellomrom mellom puppene enn hva jeg hadde før, men nå har jeg kløft med bh! :D arrene er fine, de brukte litt tid på å lukke seg, men virker som de blir like fine som de forrige, og de var ikke synlige :D har ganske heftig rippling mellom og under puppene, litt mer enn før faktisk, men nå pga mellomrom et så er det ikke synlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..Da må jeg spørre dere som er operert nå...Hvordan har dere det nå? Er dere fornøyd?:)

Er bare fem uker post-op, men føler meg "ferdig" grodd. Blir de noe særlig mykere nå så tror jeg det skal godt gjøres å kjenne at de er falske. De smertene jeg hadde varte bare i to timer, fulgt av lett ubehag i en liten uke, ingen problem i det hele tatt der. Fine, går mot usynlige, arr (ved brystvorten, absolutt å anbefale!). Flott ny kropp og flott ny selvtillit. Har det supert, og er helt og fullstendig fornøyd og lykkelig med resultatet og hele prosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo supert ut:) Spesielt det med mykheten egentlig:) Satser på at det går bra å være student etter noen dager da:)

Har ett mareritt om at jeg våkner med noen kjempedigre selv:eek: Men kirurgen lovte meg å gi meg ett så naturlig resultat som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..Da må jeg spørre dere som er operert nå...Hvordan har dere det nå? Er dere fornøyd?:)

Er 5 mnd siden min operasjon, og jeg er strålende fornøyd! De ble akkurat som jeg hadde håpet på, veldig naturlige og passende størrelse til min kropp :) Har hatt null problemer, men venter ennå med å trene bryst. Er også litt ubehagelig om jeg strekker brystmusklene, så unngår det også (har innlegg under muskel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 mnd siden min operasjon, og jeg er strålende fornøyd! De ble akkurat som jeg hadde håpet på, veldig naturlige og passende størrelse til min kropp :) Har hatt null problemer, men venter ennå med å trene bryst. Er også litt ubehagelig om jeg strekker brystmusklene, så unngår det også (har innlegg under muskel).

Ja jeg vet ikke hva det blir enda..men jeg håper på under muskelen:) Hvordan kjennes de ut i mykhet, sammenlignet med vanlige?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo supert ut:) Spesielt det med mykheten egentlig:) Satser på at det går bra å være student etter noen dager da:)

Har ett mareritt om at jeg våkner med noen kjempedigre selv:eek: Men kirurgen lovte meg å gi meg ett så naturlig resultat som mulig...

Ja, jeg opererte på en torsdag og kunne fint vært student på mandag :) Men jeg har innlegg over muskel, og det er nok litt mindre vondt. Hvorfor håper du på under muskelen? Hvis det er fordi du har hørt at det gir mest naturlig resultat, så kan du f eks se på denne bloggen (som jeg, kjære framtidige arbeidsplass, ikke bekrefter at er min), der er det masse bilder som viser resultat for en med veldig lite utgangspunkt, høy profil, store proteser og over muskel. Skjønner personlig ikke at noen har mest lyst til å få muskelen klippet opp, herjet med, strukket rundt noe og sydd sammen igjen :sick:

Hvis du har gått ned i vekt og har noe vev selv, men skal fylle ut løs hud, bør du også google litt på noe som kalles "double bubble". Virker som over muskel er best for å unngå det. Og, min personlige erfaring (har en venninne med proteser under muskel) er at over muskel gjerne blir mykest. Muskler er jo harde.

Veldig vanskelig å beskrive mykheten, du burde nesten spørre noen om å få kjenne :p Men jeg kjente på proteser på konsultasjon, og de kjentes ikke så myke ut. Synes faktisk de kjennes mye bedre ut nå som de er inni kroppen. Har du tenkt på hvor du vil opereres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet ikke hva det blir enda..men jeg håper på under muskelen:) Hvordan kjennes de ut i mykhet, sammenlignet med vanlige?:)

For å si det rett ut; jeg hadde ca null pupper fra før av, så vet ikke helt hvordan det skal kjennes ut! Har ikke tatt på andres pupper heller.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg opererte på en torsdag og kunne fint vært student på mandag :) Men jeg har innlegg over muskel, og det er nok litt mindre vondt. Hvorfor håper du på under muskelen? Hvis det er fordi du har hørt at det gir mest naturlig resultat, så kan du f eks se på denne bloggen (som jeg, kjære framtidige arbeidsplass, ikke bekrefter at er min), der er det masse bilder som viser resultat for en med veldig lite utgangspunkt, høy profil, store proteser og over muskel. Skjønner personlig ikke at noen har mest lyst til å få muskelen klippet opp, herjet med, strukket rundt noe og sydd sammen igjen :sick:

Hvis du har gått ned i vekt og har noe vev selv, men skal fylle ut løs hud, bør du også google litt på noe som kalles "double bubble". Virker som over muskel er best for å unngå det. Og, min personlige erfaring (har en venninne med proteser under muskel) er at over muskel gjerne blir mykest. Muskler er jo harde.

Veldig vanskelig å beskrive mykheten, du burde nesten spørre noen om å få kjenne :p Men jeg kjente på proteser på konsultasjon, og de kjentes ikke så myke ut. Synes faktisk de kjennes mye bedre ut nå som de er inni kroppen. Har du tenkt på hvor du vil opereres?

Skal opereres den 14 sept.:) Stokkan klinikken...Jeg også kjente på proteser på konsultasjonen,,,tenkte på ammepupper faktisk:) Må se på de bloggene du anbefalte:) Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg vil ha under muskelen...har vel fått det for meg at det gir ett mere naturlig resultat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...