Gå til innhold

Utnytter X-Life unge jenter?


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

Alle stemmer blir hørt her HannePanne ! Det er derfor du får lov til å lire ut alt søppelet du har på hjertet ditt. Det er sånne som deg som er et jævla godt argument mot at enkelte ikke BURDE bli hørt...

Hvis vi prøver å bli ferdige eller målet er å være sakelig synes jeg ikke dette er måten å gjøre det på! Du kaster mer ved på bålet ,unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppmerksomhets syk kranglefannt =)

Og nåde seg om du ikke får oppmerksomhet :

Vi har lenge holdt prosjektet hemmelig, men for en liten stund siden gjorde vi det "offentlig".

Reaksjonene som har kommet så langt er stort sett: Stillhet.

Det naturlige trodde jeg ville være å enten synes vi er helt gærne, eller å synes det er tøft og spennende. Men folk, både i virkeligheten og på facebook, ser bare ikke ut til å klare å forholde seg til planen. De bare blir stumme /slutter å virke / skifter tema med en gang. Det minner meg om den gangen jeg forsøkte å spille Turboneger for noen buskmenn i Fiji. De bare stirret tomt ut i lufta og sa ingenting, verken positivt eller negativt. Det ble bare FOR ukjent. FOR annerledes. De ante ikke hvordan de skulle reagere så da endte det bare med stillhet.

Du er ett unikt snøfnugg i denne verden av streitinger. =)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhets syk kranglefannt =)

Og nåde seg om du ikke får oppmerksomhet :

Vi har lenge holdt prosjektet hemmelig, men for en liten stund siden gjorde vi det "offentlig".

Reaksjonene som har kommet så langt er stort sett: Stillhet.

Det naturlige trodde jeg ville være å enten synes vi er helt gærne, eller å synes det er tøft og spennende. Men folk, både i virkeligheten og på facebook, ser bare ikke ut til å klare å forholde seg til planen. De bare blir stumme /slutter å virke / skifter tema med en gang. Det minner meg om den gangen jeg forsøkte å spille Turboneger for noen buskmenn i Fiji. De bare stirret tomt ut i lufta og sa ingenting, verken positivt eller negativt. Det ble bare FOR ukjent. FOR annerledes. De ante ikke hvordan de skulle reagere så da endte det bare med stillhet.

Du er ett unikt snøfnugg i denne verden av streitinger. =)))))

Unnskyld meg, men hva i alle verden mener du med dette? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun har faktisk reklame i sin egen blogg.... Som hun siste postet innlegg i i Oktober 2012 - det er ikke altfor lenge siden.

Altså, rett skal være rett, dette er default reklame på blogg.no. Jeg gravde opp en gammel blogg på samme plattform, og samme getinspiredreklame der også gitt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig så syns jeg denne tråden har tatt en helt unødig og uheldig vinkling, og tatt i betraktning at det er kranglefanter både den ene og andre veien her som har deltatt både heldig og uheldig i debatten ,syns jeg at en eller annen mod som ikke har vært her skal melde seg på banen og styre i rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt ganske obs på dette i det siste og de "unge" jentene/atleter utnytter et velvillig og smilende x-life. Å få tilsendt gratis/rabatterte plagg - kan ikke huske å ha sett noen syns dette er negativt. ELLER omtaler noe i negativt forstand selv om de påstår de ville sagt i fra om noe ikke falt i smak.

Så nettstedet/bloggerne utnytter "idiotene" som leser bloggen... Smack i trynet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sider med fornuftige meninger!

La oss gå diskusjonen tilbake der den hører hjemme, en aldri så liten oppsummering av førsteposten.

  • X-Lifes sponsing av unge jenter - på kanten?
  • Rangstigen og rabatter
  • Formålet bak sponsingen - på kanten?
  • Tilsynelatende private bilder som reklame

Skulle det være noe uklart anbefaler jeg dere å lese trådstarters første innlegg på første side.

Videre vil jeg påpeke at det er hensiktsmessig å diskutere temaet. Andre avsporinger er potensielle nye tråder.

Sagt på en annen måte, nye avsporinger blir slått ned på.

Bedre sent en aldri

- Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få til en god diskusjon mener jeg man i dette tilfellet bør ha alle fakta på bordet. Jeg har fortsatt til gode å finne noe info om hvilken sponsoravtale "unge jenter" har, hva de evt får igjen, hva de må gjøre for det, og hvordan rangstigen dems fungerer (eller om den finnes?). Klarte ikke å finne noe av dette på nettsiden dems, og det er sannsynligvis kun x-life som vet akkurat hva alle disse avtalene går ut på.

Så lenge dette er tilfellet, vil denne diskusjonen utelukkene basere seg på synsing og antakelser.

Det man imidlertid kan diskutere her, er om det er etisk riktig av x-life å henvende seg til et segmentet de gjør. Men hvordan skal segmentet defineres? Det er jo ikke utelukkende snakk om småjenter heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt ganske obs på dette i det siste og de "unge" jentene/atleter utnytter et velvillig og smilende x-life. Å få tilsendt gratis/rabatterte plagg - kan ikke huske å ha sett noen syns dette er negativt. ELLER omtaler noe i negativt forstand selv om de påstår de ville sagt i fra om noe ikke falt i smak.

Så nettstedet/bloggerne utnytter "idiotene" som leser bloggen... Smack i trynet!

Jeg er ikke helt enig ang dette. Dersom jeg mottar en Craft Genser fra X-life.no og denne Craft genseren ikke passer eller ikke sitter pent, så er da ikke det X-life sin feil? Hvorfor skal jeg da skrive noe negativt om X-life? Det er da Craft genseren jeg heller burde skrive noe negativt om. Ofte velger jeg istedet ikke å anbefale craft genseren og sende den tilbake så jeg kan få noe jeg liker istedet. Noen ganger passer ting, men de er for eksempel lave i livet, og da skriver jeg det :) X-life derimot er suverende på kundeservice, de sender ut varene raskt og er mest opptatt av at kundene skal være fornøyde, og da skryter jeg selvsagt av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jntdrm: du er neimen ikke lett å imponere :p Det å selge alt man eier ned til en ryggsekk og håndbagasje, si opp jobb og leilighet og reise til et sted du aldri har vært før for å leie ut ubåter kvalifiserer ikke til litt unik engang? :( ikke litt spesielt? :(

Det Helene sa, helt enig. Skjønner akkurat hva du mener :) Og det babbelet mitt om rangstige osv vil jeg påpeke gjelder generelt går hele forumet, ikke spesielt meg eller denne tråden. Synes Tor er så hyggelig og nøytral (igjen, på hele forumet) <3 Burde være et forbilde for alle moderatorene.

Jeg ser det kommer masse forespørsler om å "dokumentere" hva faktisk avtalene går ut på. Det har jeg selvfølgelig ikke innsyn i. Det har vel ingen med mindre de er sponset selv. Det går ikke ann å svare på det spørsmålet, og helt ærlig synes jeg ikke detaljene om nøyaktige tall egentlig har så mye med kjernen av hva diskusjonen handler om. Det er nettopp denne uvissheten som er problemet. Leserne vet ikke hva om er ren reklame /litt reklame /egne meninger osv.

Og veldig godt poeng du som påpekte at leserne er de om blir utnyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...