Gå til innhold

Rate my diet!


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Veldig kald på hender og føtter og fryser lett. Men det har jeg egentlig altid gjort. Søtsug på kvelden, men da spiser jeg heller litt ekstra yoghurt/nøtter el. Spiser meg altid veldig mett i grønt så hvordan jeg skal få spist mere etter lunch vet jeg ikke helt. Middag er forresten mellom 7-9 på kvelden avhengig av ha jeg har gjort på dagen.

Generelt så er dette tegn på nedsatt metabolsk funksjon, mao - du spiser for lite til å kunne klare å kvitte deg med fett (uten å lide og ødelegge kroppen) -> jobb MED og ikke MOT biologien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jente, 18 år. 16,5 cm høy, vekt: 51 kg.

går på videregående skole. trener 5 ganger i uken med et 5 split program der jeg trener ben og mage to dager og resten forskjellig overkropp.

Målet mitt er å bygge mest mulig muskelmasse og ikke ha så veldig høy fett%, vil stramme opp kroppen og få magerutene frem. drømmer om å konkurrere i Fitness!! :)

kostholdet mitt kan se slik ut:

frokost: proteinpudding av: 2 dl melk (blanding av fullfett kokosmelk og ekstra lett melk 1 dl av hver) 100 g bær (gjerne blåbær og jordbær) 60 g proteinpulder og 1 ss kakaopulver + 1 ss maizenna og en kopp svart kaffe ved siden av. tar også en multivitamin tablett og en kapsel omega 3.

lunsj 2 egg + 1-2 eggehviter, en paprika, en halv løk eller en vårløk, 1/4 squash, ca. 200 g brokkoli

mellommåltid: kanskje en bar (questbar eller multipowerbar) noen gange rvelger jeg cottage cheese (det minste begeret)

middag: 133 g karbonadeideig/130 g kyllingfilet, 200 g potet/50 g ris/2-3 havrelomper fra buer og 1/2 tellerken grønnsaker/salat

kveldsmat: 50 g havregryn kokes opp med 50 g ekstra lett melk. ved siden av: 1 eple + ca 50 g bær 0g 45 g proteinpulver blandet med 100 g ekstra lett melk (sååå godt)

-lager meg pannekaker noen ganger også av: 2 egg, 50 g havremel, 25 g mandelmelk og 120 g melk stekes i kokosfett. med samme tilbehør.

får sikkert i meg for mye protein, noe jeg er klar over nå, men karbs og fett? hvor mye burde jeg ligge rundt på?

veldig fint med tilbakemelding og tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jente, 18 år. 16,5 cm høy, vekt: 51 kg.

går på videregående skole. trener 5 ganger i uken med et 5 split program der jeg trener ben og mage to dager og resten forskjellig overkropp.

Målet mitt er å bygge mest mulig muskelmasse og ikke ha så veldig høy fett%, vil stramme opp kroppen og få magerutene frem. drømmer om å konkurrere i Fitness!! :)

kostholdet mitt kan se slik ut:

frokost: proteinpudding av: 2 dl melk (blanding av fullfett kokosmelk og ekstra lett melk 1 dl av hver) 100 g bær (gjerne blåbær og jordbær) 60 g proteinpulder og 1 ss kakaopulver + 1 ss maizenna og en kopp svart kaffe ved siden av. tar også en multivitamin tablett og en kapsel omega 3.

lunsj 2 egg + 1-2 eggehviter, en paprika, en halv løk eller en vårløk, 1/4 squash, ca. 200 g brokkoli

mellommåltid: kanskje en bar (questbar eller multipowerbar) noen gange rvelger jeg cottage cheese (det minste begeret)

middag: 133 g karbonadeideig/130 g kyllingfilet, 200 g potet/50 g ris/2-3 havrelomper fra buer og 1/2 tellerken grønnsaker/salat

kveldsmat: 50 g havregryn kokes opp med 50 g ekstra lett melk. ved siden av: 1 eple + ca 50 g bær 0g 45 g proteinpulver blandet med 100 g ekstra lett melk (sååå godt)

-lager meg pannekaker noen ganger også av: 2 egg, 50 g havremel, 25 g mandelmelk og 120 g melk stekes i kokosfett. med samme tilbehør.

får sikkert i meg for mye protein, noe jeg er klar over nå, men karbs og fett? hvor mye burde jeg ligge rundt på?

veldig fint med tilbakemelding og tips! :)

Fikk du ikke ganske bra svar på dette i tråden du lagde på lørdag?:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så er dette tegn på nedsatt metabolsk funksjon, mao - du spiser for lite til å kunne klare å kvitte deg med fett (uten å lide og ødelegge kroppen) -> jobb MED og ikke MOT biologien :)

Selv om man har hatt det sånn siden man var liten? Begynner å bli paranoid på om jeg og ligger lavt nå, for jeg er veldig kald blodig - spesielt hender og føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en jente på 19 år, 162 høy og ca 54 kg. Har en jobb som gjør at jeg holder et middelshøyt aktivitetsnivå i hverdagen sett bort i fra treningen. Målene mine er å gå ned i fettprosent, men bygge/bevare muskelmassen min. Har fått hjelp til å sette opp kostholdsplan, men har gjort noen små endringer for å spise matvarer jeg trives bedre med, men ligger på ca samme makrofordeling og kalorier som jeg fikk tildelt i planen. Grunnen til at jeg poster det her er fordi jeg er ferdig med oppfølging av Coach (frem til nyttår, da det kom flere uforventede utgifter som gjorde at jeg ikke hadde råd lengre) og jeg er redd jeg ligger for lavt. Dette er 2 eller 3 justeringen i dietten.

Frokost :

150g mager kesam, 20g peanøttsmør, bca

Lunsj 1: 100 g magert kjøtt, litt salat

Lunsj 2: 100 g magert kjøtt, 100 g brokkoli

Middag: 100 g magert kjøtt, en porsjonspakke fullkorns ris/ samme mengde fullkornspasta/ 2 speltlomper

Etter trening : en banan + 30 g proteinshake

Kvelds : 4 eggehviter blandet med 30 g havregryn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 19 år, 162 høy og ca 54 kg. Har en jobb som gjør at jeg holder et middelshøyt aktivitetsnivå i hverdagen sett bort i fra treningen. Målene mine er å gå ned i fettprosent, men bygge/bevare muskelmassen min. Har fått hjelp til å sette opp kostholdsplan, men har gjort noen små endringer for å spise matvarer jeg trives bedre med, men ligger på ca samme makrofordeling og kalorier som jeg fikk tildelt i planen. Grunnen til at jeg poster det her er fordi jeg er ferdig med oppfølging av Coach (frem til nyttår, da det kom flere uforventede utgifter som gjorde at jeg ikke hadde råd lengre) og jeg er redd jeg ligger for lavt. Dette er 2 eller 3 justeringen i dietten.

Frokost :

150g mager kesam, 20g peanøttsmør, bca

Lunsj 1: 100 g magert kjøtt, litt salat

Lunsj 2: 100 g magert kjøtt, 100 g brokkoli

Middag: 100 g magert kjøtt, en porsjonspakke fullkorns ris/ samme mengde fullkornspasta/ 2 speltlomper

Etter trening : en banan + 30 g proteinshake

Kvelds : 4 eggehviter blandet med 30 g havregryn

Altfor lite! For mye protein, altfor lite fett og karbo. Jeg er 161, veier ca 53 kg og spiser ca 2000 kcal (290 g karbo, 100 g protein, 50 g fett) på treningsdager, ca 1800 kcal (240g karbo, 100 g protein, 50 g fett) på hviledager. Jeg har en ellers lite aktiv hverdag. Hvordan er energinivået ditt? Hvordan er det med trening? Har du progresjon? Er du ofte sulten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lite! For mye protein, altfor lite fett og karbo. Jeg er 161, veier ca 53 kg og spiser ca 2000 kcal (290 g karbo, 100 g protein, 50 g fett) på treningsdager, ca 1800 kcal (240g karbo, 100 g protein, 50 g fett) på hviledager. Jeg har en ellers lite aktiv hverdag. Hvordan er energinivået ditt? Hvordan er det med trening? Har du progresjon? Er du ofte sulten?

Reagerte spesielt på lite karbohydrater selv, tror jeg spiser litt mere enn i oppsatt plan i tillegg..

Energinivået mitt er optimalt så lenge jeg får nok søvn, noe jeg ikke alltid gjør. Har hatt bra økning i vekter i det siste, i forhold til hva jeg forventet på en diett iverfall (hadde jeg lagt i overskudd hadde jeg nok økt mere, men det er jo helt normalt) Går litt i perioder om jeg sliter med sultfølelse eller ikke, tror dette avhenger mere av måltidsfrekvensen enn inntaket da jeg ofte føler meg mettere om jeg slår sammen noen av måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg er en jente på 32, 170cm og 73 kg. aktivitetsnivå er lavt på jobb. Har en stillesittende jobb, bare opp og ned noen trapper og lang tid i bil etter jobb. Er på trening 4 ganger i uken. 3 ganger spinning og 2 ganger styrke (hel kropps) (de dagene med kombinasjon er det styrke før spinning)

Mål er å komme meg til ca 65, ikke noe særlig mindre da jeg vil beholde mine former.

Jeg logger i fitness pal det jeg spiser og der ligger jeg på ca 1000-1300

Frokost: -

Lunsj ca kl 12: 3 lomper med skinke og salat eller kylling.

før trening: youghurt med nøtter eller en tortilla med skinke

middag: stekt kyllingfilet(noen ganger 2) med salat og 1 avokado

noen ganger spiser jeg før jeg legger meg, kanskje et knekkebrød eller en tortillapizza

fordelingen etter fitnesspal er ca 60%fett og 20% karbs og 20%protein.

Når jeg ser det skrevet ned her så ser det jo skrekkelig lite ut, men i følge fitnesspal så er jeg der jeg skal være...

sånn har jeg egentlig spist siden i sommer. etter jeg begynte på trening så har eg gått inn noen cm, men vekten er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg er en jente på 32, 170cm og 73 kg. aktivitetsnivå er lavt på jobb. Har en stillesittende jobb, bare opp og ned noen trapper og lang tid i bil etter jobb. Er på trening 4 ganger i uken. 3 ganger spinning og 2 ganger styrke (hel kropps) (de dagene med kombinasjon er det styrke før spinning)

Mål er å komme meg til ca 65, ikke noe særlig mindre da jeg vil beholde mine former.

Jeg logger i fitness pal det jeg spiser og der ligger jeg på ca 1000-1300

Frokost: -

Lunsj ca kl 12: 3 lomper med skinke og salat eller kylling.

før trening: youghurt med nøtter eller en tortilla med skinke

middag: stekt kyllingfilet(noen ganger 2) med salat og 1 avokado

noen ganger spiser jeg før jeg legger meg, kanskje et knekkebrød eller en tortillapizza

fordelingen etter fitnesspal er ca 60%fett og 20% karbs og 20%protein.

Når jeg ser det skrevet ned her så ser det jo skrekkelig lite ut, men i følge fitnesspal så er jeg der jeg skal være...

sånn har jeg egentlig spist siden i sommer. etter jeg begynte på trening så har eg gått inn noen cm, men vekten er den samme.

Den første tanken som slår meg er at 1300kcal kan være for lite mat for noen på din vekt /høyde /aktivitetsnivå, som du selv er inne på.

Det kan hende du kan tjene på å sammenligne de verdiene Myfitnesspal gir deg med andre utregningsmetoder, for å få litt perspektiv.

Valgte du selv den fordelingen av protein /fett/karbohydrater?

Hvordan føler du du du ligger an med overskudd og futt i hverdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første tanken som slår meg er at 1300kcal kan være for lite mat for noen på din vekt /høyde /aktivitetsnivå, som du selv er inne på.

Det kan hende du kan tjene på å sammenligne de verdiene Myfitnesspal gir deg med andre utregningsmetoder, for å få litt perspektiv.

Valgte du selv den fordelingen av protein /fett/karbohydrater?

Hvordan føler du du du ligger an med overskudd og futt i hverdagen?

målet som jeg skal ha i følge fitnesspal er 50%karbs, 30%fett og 20%protein, men sånn blir det ikke. det er grunnet avokadoen og (5 valnøtter), siden det har så høyt fettnivå.

Jeg har svært lite overskudd og futt, mye av det er fordi jeg har en svært psykisk utmattende jobb. Der er jeg omringet av negativitet og går mye i sirup.

Jeg har så pass lite kunnskap om ernæring utenfor det som kalles sunn fornuft og veletablerte myter at jeg er så redd for å spise feil at det jeg spiser blir ofte ensporet og kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

målet som jeg skal ha i følge fitnesspal er 50%karbs, 30%fett og 20%protein, men sånn blir det ikke. det er grunnet avokadoen og (5 valnøtter), siden det har så høyt fettnivå.

Jeg har svært lite overskudd og futt, mye av det er fordi jeg har en svært psykisk utmattende jobb. Der er jeg omringet av negativitet og går mye i sirup.

Jeg har så pass lite kunnskap om ernæring utenfor det som kalles sunn fornuft og veletablerte myter at jeg er så redd for å spise feil at det jeg spiser blir ofte ensporet og kjedelig..

Jeg kan tenke meg at hvis man både spiser for lite, trener mye, og har en psykisk krevende jobb, må hverdagen jaggu være tøff og kjip innimellom! :$ kudos til deg for å holde ut!

Hvis jeg var deg, ville jeg i første runde gått inn på "mål" på Myfitnesspal og skrudd opp kalorimengden til ihvertfall 17-1800kcal, og så sett om dette slår ut på dagsformen/gir deg noe mer overskudd på trening etter en uke.

En grei tommelfingerregel når det kommer til nok næring for folk som trener, er 1gram fett per kilo kroppsvekt per dag, 1,5gram protein per kilo kroppsvekt per dag, og så fyller man på med karbohydrater til man når et passelig nivå.

Sånn ellers, som ikke har stort med maten å gjøre, er det noe du kan gjøre for at situasjonen på jobben blir bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg at hvis man både spiser for lite, trener mye, og har en psykisk krevende jobb, må hverdagen jaggu være tøff og kjip innimellom! :$ kudos til deg for å holde ut!

Hvis jeg var deg, ville jeg i første runde gått inn på "mål" på Myfitnesspal og skrudd opp kalorimengden til ihvertfall 17-1800kcal, og så sett om dette slår ut på dagsformen/gir deg noe mer overskudd på trening etter en uke.

En grei tommelfingerregel når det kommer til nok næring for folk som trener, er 1gram fett per kilo kroppsvekt per dag, 1,5gram protein per kilo kroppsvekt per dag, og så fyller man på med karbohydrater til man når et passelig nivå.

Sånn ellers, som ikke har stort med maten å gjøre, er det noe du kan gjøre for at situasjonen på jobben blir bedre?

Så da skal jeg ligge på 73gram fett? nå ligger jeg på i snitt 70-80 gram (igjen er dette avokado og valnøtter) og ca 60 på proteiner. så da må jeg øke proteiner drastisk og redusere fett? Og dette gjelder selv om jeg vil ned i vekt? Alt fettet på kroppen ligger på hoftene og armene om det har noe å si.. vil jeg kunne gå ned i vekt med 1800 kcal? Det er jo det som er målet.

Når det gjelder jobben min så er jeg ansvarlig for en mental snuoperasjon hos 25 motvillige mannfolk. Så det er lite jeg kan gjøre, som jeg ikke gjør allerede. Det å slutte er ikke aktuelt, jeg gir ikke så lett opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på 22år, 190cm høy og veier ca 80kg. Vil gjerne øke vekta til 85-90kg uten å legge på meg alt for mye fett. Trener styrke 6 dager i uken med en 4split, hvor jeg trener bein og rygg 2 ganger i uka. Har også et par korte cardio økter i uka.

Dette spiser jeg vanligvis i løpet av en dag.

Måltid 1

2-3 egg, 80g cc og 30g proteinpulver

Måltid 2

250g laks og 150g brokkoli

Måltid 3

250g cc, 100g blåbær og 30-40g havregryn

Måltid 4

200g kylling og 200g søtpotet

Etter Trening

30g proteinshake og 4 riskaker / 1 banan

Måltid 5

200g karbonadedeig og 120g fullkornspasta

Før jeg legger meg tar jeg en shake med 30g casein.

Hvis jeg ikke har regner helt feil så er dette ca 330g protein, 80g fett og 210g karbs. ca2900kcal

Ser dette ut som en okay matplan, eller er det noe jeg burde endre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gutt på 17 år, 170 cm og 59-60 +/- kg. :)

Skal opp til en plass mellom 73-75 kg, forholdet muskelmasse/fett er ikke så viktig - nå må jeg bare opp i vekt av én årsak, jeg veier altfor lite. Trener alpint seks dager i uka, helkroppsprogram tre dager og kardio utføres opptil tre dager i uka maks. Naturligvis foregår alpint ute, så kroppen bruker mye energi på å holde varmen.

Etter en hel del justeringer følger jeg dette programmet sånn ca..

M1/Frokost80-100 g havregryn

H-melk eller juice

1 egg

25g protein

M2/MellomEn håndfull nøtter

En frukt eller to

M3/Lunsj250g fet fisk

100g ris/pasta

Litt grønt.. skal ikke ta opp plassen til karbsen ;)

1 ss olivenolje (og/eller kokosmelk til å lage wokgryte etc.)

M3/MellomTo tykke skiver med valgfritt pålegg

En frukt eller to.. eller tre!

M4/Middag200g kylling/karbonadedeig eller annen proteinkilde

100g ris/pasta

Litt grønt

Oljedressing, saus av fløte, creme fraiché eller noe annet godt attåt!

M4/Etter treningGainershake med helmelk

En banan

M5/KveldsmatTre-fire tykke skiver med brød

Valgfritt pålegg

Majones/smør/avokado

H-melk eller juice

Slik ser en vanlig dag mer eller mindre ut. Til alle hovedmåltider har vann blitt erstattet med melk eller juice, og ellers drikkes det vann i mellom. Når sant skal sies begynte jeg med dette for bare én uke siden, og det er utrolig hvor fort kroppen sier ifra om at den trives igjen.

Jeg har tidligere spist for lite i forhold til aktivitetsnivået mitt, og det merkes nå kan man si! :roflmao: Er stappmett 24/7, men etter noen uker blir jeg vel vant til det. Vi er vanedyr, så alt er mulig! Kilos, come to papa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 28 år, 179-180 cm, 90-95 kg.

Først og fremst må jeg understreke at dette er en rå diett som hovedsakelig skal hjelpe meg å få bukt med underhudsfett på magen. Varigheten er ca 6 uker. Så jeg vil sannsynligvis få til svar at jeg spiser for lite, men det er vel noe av poenget, å gå på et kaloriunderskudd for å kvitte seg med overflødig magefett? Vel jeg trenger råd fra folk som ikke er amatør som meg.

Hvertfall så ser mine ukedager vanligvis slik ut:

Til frokost tar jeg et glass med styrk melk + tilskudd omega 3 og magnesium, til lunsj spiser jeg 175g eldorado tunfisk i gele, to hardkokte egg mikset i en salat med hovedsakelig grønne grønnsaker (brokkoli, agurk etc). Drikker kun vann og kaffe. Før trening, 3 dl styrk melk, en banan og en skyr yoghurt uten musli eller en halv boks cottage cheese. Etter trening, proteinpulver whey og banan. Kveldsmat en boks tunfisk, en halv boks med cottage cheese og/eller en skyr yoghurt.

I helga oppkarber jeg gjerne ved å spise mange brødskiver (gjerne et helt (grovt) brød både lørdag og søndag). Pålegg er ofte fiskekaker, leverpostei, makrell i tomat, laks.

Treningsopplegg: Mandag bryst, tirsdag skuldre+ innebandytrening, onsdag bein, torsdag bryst/rygg/armer alt ettersom, fredag bryst/rygg/armer+ noen ganger innebandytrening, lørdag hviledag, søndag hviledag eller innebandykamp/en tur på gymmen med det som måtte passe inn. Innimellom hender det at jeg drar på med litt HIIT etter styrkeøkter eller varmer opp med en moderat 3km.

Ligger på om lag 1500 kcal om dagen i ukedagene. Teller ikke lørdag og søndag men passer på at jeg ikke går bananas.

Jeg har vært på dette deffe-opplegget siden 5. januar og det fungerer brukbart. Jeg har planer om å holde det gående til slutten av februar. Jeg er veldig usikker på dette med karbohydrater og hvor mye man skal ha i seg av dette og hva som lønner seg å spise? Feks er jeg glad i brød og kunne tenkt meg og spedd på med mer grovt brød.

For øvrig kjører jeg ganske standard 8x3 på de fleste øvelsene på gymmen og hver enkelt muskelgruppe på ulike dager. Det hender selvsagt at jeg kombinerer to hvis jeg har energien til det. Er dette lønnsomt? Bør jeg feks øke reps, kjøre mer pulserende for å forbrenne mer? Eller vil muskelmassen minke i takt med dette?

Eventuelt andre tips til hva jeg bør gjøre av endringer tas i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på 22år, 190cm høy og veier ca 80kg. Vil gjerne øke vekta til 85-90kg uten å legge på meg alt for mye fett. Trener styrke 6 dager i uken med en 4split, hvor jeg trener bein og rygg 2 ganger i uka. Har også et par korte cardio økter i uka.

Dette spiser jeg vanligvis i løpet av en dag.

Måltid 1

2-3 egg, 80g cc og 30g proteinpulver

Måltid 2

250g laks og 150g brokkoli

Måltid 3

250g cc, 100g blåbær og 30-40g havregryn

Måltid 4

200g kylling og 200g søtpotet

Etter Trening

30g proteinshake og 4 riskaker / 1 banan

Måltid 5

200g karbonadedeig og 120g fullkornspasta

Før jeg legger meg tar jeg en shake med 30g casein.

Hvis jeg ikke har regner helt feil så er dette ca 330g protein, 80g fett og 210g karbs. ca2900kcal

Ser dette ut som en okay matplan, eller er det noe jeg burde endre på?

Dobbelt så mye protein som du egentlig trenger. Reduser proteininntaket med i hvert fall 100 gram og spis mer karbs. Fett er ok. Variert og gode matvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt på 17 år, 170 cm og 59-60 +/- kg. :)

Skal opp til en plass mellom 73-75 kg, forholdet muskelmasse/fett er ikke så viktig - nå må jeg bare opp i vekt av én årsak, jeg veier altfor lite. Trener alpint seks dager i uka, helkroppsprogram tre dager og kardio utføres opptil tre dager i uka maks. Naturligvis foregår alpint ute, så kroppen bruker mye energi på å holde varmen.

Etter en hel del justeringer følger jeg dette programmet sånn ca..

M1/Frokost80-100 g havregryn

H-melk eller juice

1 egg

25g protein

M2/MellomEn håndfull nøtter

En frukt eller to

M3/Lunsj250g fet fisk

100g ris/pasta

Litt grønt.. skal ikke ta opp plassen til karbsen ;)

1 ss olivenolje (og/eller kokosmelk til å lage wokgryte etc.)

M3/MellomTo tykke skiver med valgfritt pålegg

En frukt eller to.. eller tre!

M4/Middag200g kylling/karbonadedeig eller annen proteinkilde

100g ris/pasta

Litt grønt

Oljedressing, saus av fløte, creme fraiché eller noe annet godt attåt!

M4/Etter treningGainershake med helmelk

En banan

M5/KveldsmatTre-fire tykke skiver med brød

Valgfritt pålegg

Majones/smør/avokado

H-melk eller juice

Slik ser en vanlig dag mer eller mindre ut. Til alle hovedmåltider har vann blitt erstattet med melk eller juice, og ellers drikkes det vann i mellom. Når sant skal sies begynte jeg med dette for bare én uke siden, og det er utrolig hvor fort kroppen sier ifra om at den trives igjen.

Jeg har tidligere spist for lite i forhold til aktivitetsnivået mitt, og det merkes nå kan man si! :roflmao: Er stappmett 24/7, men etter noen uker blir jeg vel vant til det. Vi er vanedyr, så alt er mulig! Kilos, come to papa.

Ser da veldig fint og greit ut dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...