Gå til innhold

Nybegynner! Vil slanke meg 35 kg på 6-7 mnd. Trenger tips


K.R.

Anbefalte innlegg

Åååå! Tusen takk for så mange gode og informative tilbakemeldinger! :) Tar med meg alt sammen videre! Har kjøpt meg en notatbok nå og skal begynne å loggføre alt jeg spiser og drikker. Har også registrert meg på mylog.no. Så skal jeg kjøpe meg en notatbok slik at jeg har til å loggføre trening også! :)

Skal sette sammen program med personlig trener på treningssenteret neste uke og jeg GLEDER meg faktisk. Lenge siden jeg har vært så motivert som dette! Skal snakke med de angåande kneet og hvordan vi skal legge det opp. Det fungerer greit, men merker det litt ekstra dersom jeg har tatt en hard spurt på mølla. I tillegg skal jeg prøve å være mest mulig aktiv utenom. Har mulighet til å få leid basseng gjennom jobben, så satser på det kanskje blir noen svømmetak der også ;) Så har jeg invitert med meg tantebarna på skitur i fjellet, så når de får vinterferie så blir det masse turer på oss forhåpentligvis :) Kjenner på hele meg at denne gangen - denne gangen skal jeg klare det! :D

Kutt heller ut Karbohydrater, spis rene produkter som , fisk , kylling. Egg . Bacon. Jeg selv har valg å kutte ut alt som har mye karbo i seg. har holdt på i 2 uker snart. å har fått bedre energi, men du må huske på å ta multivitaminer, sliter du med å få lyst på noe søtt. kan krom , hjelpe deg med å få bort søt suget. men husk, at det er en livs valg man må ta. jeg selv er 150 cm og 93 kilo. sliter med rygg , og ledd smerter, kan ikke en gang sitte i ro for å få vondt.

Viktig er å spise mindre en man forbruker. Å tren , gå turer hverdag. Jeg selv ser på godteri, og kaker, som gift for kroppen. lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktig å bruke sunn fornuft også og huske at i en slankeprosess og omlegging av livsstil så er det noe som heter variasjon og måtehold og det kommer du langt med hvis du greier å moderere deg mtp godsaker osv.Man trenger ikke å nekte seg selv noe mat for å gå ned i helt egentlig,det kommer helt an på deg som person. Det er mye som er sett på som gift for kroppen,men i en slik omlegginh er mye gift for sinnet også;) Ta fornuftige valg og få tanker og psyke på rett kjøk før du kjører for brått og hardt på ivertfall:) Og ingenting er likt for alle ved vektnedgang..bruk tid og finn din måte ,man lærer mye ved å prøve og feile litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å bruke sunn fornuft også og huske at i en slankeprosess og omlegging av livsstil så er det noe som heter variasjon og måtehold og det kommer du langt med hvis du greier å moderere deg mtp godsaker osv.Man trenger ikke å nekte seg selv noe mat for å gå ned i helt egentlig,det kommer helt an på deg som person. Det er mye som er sett på som gift for kroppen,men i en slik omlegginh er mye gift for sinnet også;) Ta fornuftige valg og få tanker og psyke på rett kjøk før du kjører for brått og hardt på ivertfall:) Og ingenting er likt for alle ved vektnedgang..bruk tid og finn din måte ,man lærer mye ved å prøve og feile litt;)

eg har prøvd, og feilet mange ganger, men no e det nokk. d e kroppen som treng mat. å da e det det samme ka man spis. heller proteiner og kanskje 5, - 15 karbo om dagen. e enig med deg i å varier kosten, slik at man ikke blir lei. men da går det an å ta en protein bar,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforstod:) Mener ikke at noen gjør noe feil,men for deg feks så funker det du gjør for deg,alle må finne sin måte:) Jeg mener likt som at vi er forskjellig som folk er det akkurat det samme med psyken og hvordan den er forskjellig for alle. Slanking er ofte følelsesrelatert,med mat gjerne,det er detman må være Obs på og være forsiktig,for det er ofte sårbart tema alt dette,spes for en nybegynner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...