Jump to content
VegarL

Trådløst headset

Recommended Posts

Har du trådløst headset? I såfall hvilket? Og vil du anbefale det? Og hvorfor.

Finner ingen tester hvor de sammenligner så spør.

Fortsetter under...

JayBird lanserte akkurat BlueBuds X som skal være veldig bra

Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com

Har selv et par med Sportsbands Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones : Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com De er knall til vekttrening, men alt ettersom hvilken form du har på hodet så kan de nok enten fungere veldig bra til løping, eller veldig dårlig.

Min bror har Freedom Sprint Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com og er veldig fornøyd med de. Jeg har selv ørekanaler som slike ikke sitter skikkelig så jeg måtte ha de over.

Denne tråden skulle vært startet en uke tidligere... Har akkurat fått Beats Wireless i huset :)

Dyrt men verdt det, tror jeg ihvertfall. Ikke det minste headsettet men ikke så alt for stort.

BlueBuds X som Stig linker til virker veldig interessante hadde det ikke vert for at jeg allerede har kjøpt så hadde jeg nok vurdert de.

Men Beats Wireless anbefales :)

Jeg har beats wireless og elsker de! Fantastisk lyd som lurer meg hodet til enda fler rep! :D:headphone:

Jeg har selv prøvd flere varianter, men enten er det bare bass, dårlig diskant, skurrelyd, brudd på det trådløse osv

Annonse

Da har jeg brukt de i 1uke. Meget fornøyd!:) sitter godt og god lyd. Stod og headbanget og de falt ikke av :p hah. Enkel tilkobling og ca 10m rekkevidde.

Da har jeg brukt de i 1uke. Meget fornøyd!:) sitter godt og god lyd. Stod og headbanget og de falt ikke av :p hah. Enkel tilkobling og ca 10m rekkevidde.

Hvor kjøpte du dem og hva betalte du? Ser de ligger på ca 950.- på Amazon.

Annonse

Hvor kjøpte du dem og hva betalte du? Ser de ligger på ca 950.- på Amazon.

KJøpte de fra jaybird.com. Men har familie i US så fikk de til å ta med, så slapp jo frakt og en evt moms.

Husker ikke helt hva jeg betalte, muligens 80dollar.

KJøpte de fra jaybird.com. Men har familie i US så fikk de til å ta med, så slapp jo frakt og en evt moms.

Husker ikke helt hva jeg betalte, muligens 80dollar.

Nice! Kanskje prøve

MyUS.com - #1 International Shipping, Mail and Package Forwarding Service - MyUS.com

da x)

Dytter denne opp igjen, noen som har flere tips?

Har Dr. Dre Solo HD nå, men skal selge de/bytte de inn, de er alt for store til meg.... Må ha noe nytt, smått og enkelt :)

JayBird lanserte akkurat BlueBuds X som skal være veldig bra

Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com

Har selv et par med Sportsbands Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones : Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com De er knall til vekttrening, men alt ettersom hvilken form du har på hodet så kan de nok enten fungere veldig bra til løping, eller veldig dårlig.

Min bror har Freedom Sprint Bluetooth Headphones : Bluetooth Stereo Headphones Sports : Android Bluetooth Stereo Headset Headphones : iPhone Bluetooth Headphones : iPod Bluetooth Headphones : Jaybirdgear.com og er veldig fornøyd med de. Jeg har selv ørekanaler som slike ikke sitter skikkelig så jeg måtte ha de over.

are you kiddin me?

det finnes trådløse Jay Bird.....:banghead::banghead::banghead: kjøpte meg Jay bird Ørepropper- med ledning for noen uker siden.

MY GOOD.. nå vart eg lei meg :p

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Jaybird sportsband her i Norge? Søkt lenge på nettet, men ser ut som det finnes kun på Amazon og ebay... Takker for svar :)

Noen som har prøvd Jaybird Bluebuds, og kan si noe om presset på ørekanalene? Finnes sikkert et ord for det. Jeg har slitt med ørene hele livet, og kan vanligvis ikke bruke propper som går dypt inn i ørene pga presset som lages i ørekanalen pga proppene. Apples ørepropper fungerer veldig fint, men sånne gummipropper har vanligvis ikke fungert for min del