Gå til innhold

Slanke seg med styrketrening?


ReBella88

Anbefalte innlegg

M1: 40g proteinpulver, 150g bær, 20-30g nøtter nøtter

M2: 30g ris eller 250g potet, 2 egg, 30g kyllingskinke

M3: 50g ris eller 250g potet, 170g kyllingfilet, halv avocado

M4: 40g proteinpulver, 100g havregryn, 1ss fiskeolje (ja, kjøp et omega-3 tilskudd)

Skal JEG spise alt det på EN dag?? :eek:

Jeg tror du er sinnsyk! :p

Det er er ikke mye.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Var på den siden nå,har tatt sånn grovt på hva jeg har spist de siste dagene.husker ikke alt til punkt å prikke,meeen..har et snitt på 700-900 kcal..Blæ..Må bli bedre..

Og hvordan er energinivået ditt? Masse energi, sover som en sten og har masse energi til både husarbeid, unger OG trening? Prøv deg frem og finn de matvarene jeg har skrevet. Står masse bra på denne siden. Det jeg har skrevet der er ikke mye mat. Alt av proteinene blir jo omtrent drukket, som gjør det lettere å spise mer av karbohydrater (noe jeg også sliter med). Før spise jeg 400g karbonadedeig 2 ganger til dagen, i dag deler jeg det opp i 200g og spiser dobbelt så mye karbohydrater. Forhåpentligvis vil du øke i styrke og samtidig gå ned i fettprosent ved å spise slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si du sover 7 timer hver natt, det gir deg 17 timer til resten av dagen. Spiser du 4 måltider til dagen spiser du ca hver 4 time, noe som ikke er vanskelig. Må nok planlegge litt, men det blir mye bedre etterhvert. Det er det samme som lekser, der er ikke kjekt å starte, men når du er midt inni og lever i "flowen" (som forøvrig er et psykologisk kjent uttrykk) vil alt gå bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover greit,litt problemer med å sovne til tider men :p

Har greit med energi,ungen får mer en nok oppmerksomhet,leiligheten er ryddig og ren,typen får sitt,og har overskudd til trening :)

Ser poenget ditt veldig godt,og vet selv hvor dårlig jeg er på å spise,men fra og med imorgen skal eg ta meg selv i nakekskinnet og gi emg selv et spark bak,kanskje det blir no vektnedgang snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover greit,litt problemer med å sovne til tider men :p

Har greit med energi,ungen får mer en nok oppmerksomhet,leiligheten er ryddig og ren,typen får sitt,og har overskudd til trening :)

Ser poenget ditt veldig godt,og vet selv hvor dårlig jeg er på å spise,men fra og med imorgen skal eg ta meg selv i nakekskinnet og gi emg selv et spark bak,kanskje det blir no vektnedgang snart ;)

Du bør øke til iallefall 1300 kcal pr dag. Joda, du kan klare deg på 900 kcal i en periode, men det er alt for mye mat. Plutselig står du der..og lurer på hva i svarte er det du har gjort mot deg selv.

Om du synes det er vanskelig å spise nok må du arbeide med deg selv og finne løsninger på ting. Jeg liker å lage smoothie som et måltid (du kan tilsette mye rart i en smoothie:p) hvis jeg vet at jeg har en dårlig matdag. Når du først spiser så lite som du gjør bør du iallefall få i deg mer næringsrik mat enn brødskiver. Spis cottage cheese/kesam f.eks.

Anbefaler at du tar en titt på Kristine Weber sin blogg, mange gode matforslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegging og viljestyrke er alt som må til, etterhvert løsner ting og du trekker sammen alle trådene. Det er først når du klarer å kombinere et godt treningsprogram med et godt kosthold - begge tilpasset deg selv, at du vil se store og merkbare forbedringer i både kroppskomposisjon og energinivå. Og som sagt tidligere, vi har alle vært som deg, så det er bare og spørre. Vi gjør alle feil, men vi kan rette og hjelpe hverandre mot en bedre fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare dele en lite erfaring her. Jeg synes også det var vanskelig, til en viss grad, å få i meg nok riktig mat i begynnelsen. For min del var periodisk faste en veldig grei løsning, av den grunn av at jeg "slapp" å tenke på at jeg måtte lage mat, nesten før jeg var ferdig med et måltid. Selvfølgelig er det individuelt hvordan en reagerer på dette, men for MIN del er det enklere å få i seg nok, og RIKTIG mat etter jeg spiste etter PF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...