Gå til innhold

Er nyskjerrig på Eqology. Noen som har erfaring? :)


Nabcake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sykt dyrt. Hold deg unna. Produkter som selges via MLM har gjennomgående dårligere kvalitet (spesielt proteinkvalitet) enn produkter som selges på vanlig vis.

Ikke for å lage tidenes største diskusjon om MLM, men hvordan kan du dra alle over en kan og si at alle produkter som selges gjennom forhandlere er dårligere kvalitet? Har du testet alle MLM selskaper? Det er selvfølgelig 90% dritt der ute, men det er ting som faktisk fungerer.

Men er enig i et Equology kanskje ikke var det jeg ville valgt først, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis 90% er dritt, er ikke "å dra alle over en kam", helt bak mål....... Om ikke de er gjennomgående dårligere, så er de iallefall stort sett vesentlige dyrere enn tilsvarende produkter solgt på vanlig måte.

Okei, skikkelig teit ordvalg fra min side, greit. Poenget er at mye er dyrt og overpriset, men det er jo noe som faktisk funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dette tilfellet var det måltidserstatter/proteinpulver. Men kom gjerne med gode eksempler på produkter fra MLM-selskaper du mener "funker" bedre enn tilsvarende billigere produkter?

www.foreverliving.com

Ja, det skjønner jeg godt, at det var proteinpulveret som var issuet. Men det ble også snakket om at ting var dyrt og at det var av dårligere kvalitet. Og det kommer helt an på hvor du kjøper/hva du skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.foreverliving.com

Ja, det skjønner jeg godt, at det var proteinpulveret som var issuet. Men det ble også snakket om at ting var dyrt og at det var av dårligere kvalitet. Og det kommer helt an på hvor du kjøper/hva du skal ha.

Nope, det er faktisk akkurat det samme. Produkt uten dokumentert effekt (hva godt det skal ha for seg å drikke Aloe Vera er jeg fortsatt usikker på, men de har jo sett at det virker kreftfremkallende på en del så det er da noe) og selges ved å pushe det på venner og bekjente, og vekkelsesmøter og hele MLM-pakka. Har et par bekjente som driver med det der og "suksess" eller "lønnsomt" er ikke ord som jeg umiddelbart assosirer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, det er faktisk akkurat det samme. Produkt uten dokumentert effekt (hva godt det skal ha for seg å drikke Aloe Vera er jeg fortsatt usikker på, men de har jo sett at det virker kreftfremkallende på en del så det er da noe) og selges ved å pushe det på venner og bekjente, og vekkelsesmøter og hele MLM-pakka. Har et par bekjente som driver med det der og "suksess" eller "lønnsomt" er ikke ord som jeg umiddelbart assosirer med.

Jeg utfordrer deg til å finne en aloe vera gele/drikk som er renere enn denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på siden under bildet står det et merke som står for produktets renhet. Den må gjennom en rekke tester for å kunne få et slikt merke, som går på renhet, måten det er fremstilt på og i forhold til allergier. Det er en ikke veldig mange som har dette merket, deriblandt disse produktene, og for eks Jason som du får på Vita.

Kan enda ikke se at noen har funnet et renere produkt enn dette.

Kan forresten lese her.

http://www.foreverliving.no/om-forever/kvalitet-milj-ansvar

Jeg er ikke ute etter å lage noe oppstyr, så sier meg ferdig med diskusjonen. Jeg er kunde av selskapet og er meget fornøyd, uten at jeg har blitt presset på noen som helst av produkter eller business. Valget, som alle har, er helt og holdent ens eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordrer deg til å finne et annet "helsekost"-produkt som kan gjøre noe av dette:

Let aloe surprise you as it:

* Cleanses and supports your digestive system

* Infuses you with energy

* Hydrates your skin

* Soothes and promotes skin renewal

* Supports your immune system

* And so much more

Kan bekrefte dette. Sist gang jeg tok dette produktet begynte jeg å fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfordrer deg til å finne et annet "helsekost"-produkt som kan gjøre noe av dette:

Let aloe surprise you as it:

* Cleanses and supports your digestive system

* Infuses you with energy

* Hydrates your skin

* Soothes and promotes skin renewal

* Supports your immune system

* And so much more

Lett :

Nuskin - Lifepakk Nano

BENEFITS

  • Nourishes and protects cells, tissues, and organs in the body with the specific purpose to guard against the ravages of aging each day of your lifespan*
  • Superior bioavailability with CR-6 LipoNutrients™ enhances uptake from the gut into the bloodstream and body for maximum anti-aging benefits*
  • Advanced anti-aging formula helps protect the body with key nutrients such as NanoCoQ10™ and nano carotenoids*
  • Helps maintain normal inflammatory responses in the body*
  • Feeds and helps protect the brain with DHA and EPA (two CR-6 LipoNutrient™ softgels contain the same amount of EPA and DHA as two MarineOmega softgels)*
  • Offers superior DNA protection against damaging free radical attacks by providing the body with important antioxidants and phytonutrients such as alpha-lipoic acid and catechins*
  • Protects cell health with an antioxidant defense network*
  • Helps protect cardiovascular health with a comprehensive blend of omega-3 fatty acids and other nutrients
  • Provides comprehensive bone nutrition support*
  • Promotes healthy immune function*
  • Supports normal blood sugar metabolism*
  • Corrects nutritional deficiencies*
  • SCS certified

Kombinert med NuSkin - Ageloc :

Nu Skin’s exclusive anti-aging science targets these arSuperMarkers—the ultimate sources of aging that can influence how we age

Based on this discovery, Nu Skin is able to identify critical arSuperMarkers called Youth Gene Clusters, which are functional groups of genes that regulate how we appear to age. Only our proprietary science understands how to reset these Youth Gene Clusters to their youthful patterns of activity. This revolutionary discovery is based upon Nu Skin’s exclusive collaborations with leading scientists around the globe, millions of dollars in development, and years of combined anti-aging and genetic research

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forsøk på ironi. Burde vel kanskje skrevet: Finn ett helsekostprodukt, som ikke gir en eller flere av følgende........

Jajo, ville bare vise til at NuSkin fakisk er "værre" enn eqology :-p De lover til og med å endre måten genene fungerer på o_O ... thats insane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...