Gå til innhold

Naturens kaloribomber


Gamla

Anbefalte innlegg

S

Ananas ser til opplysning slik ut:

Ananas_heel_half.jpg

ikke slik:

14%20ananas.jpg

Det tar 1 minutt å skrelle en ananas og 1 minutt til å kutte den opp i biter. Veldig ofte selger de ananas til 10 eller 15 kr stykket også og da blir det faktisk billigere enn ananas på boks. Har man det i kjøleskapet kan det stå i flere dager, men smaker best når den er romtemperert og nyoppkuttet.

Ananas i sukkerlake er langt ifra like sunt og det bør man ikke spise hver dag nei.

Smaker ikke like godt heller:P Har slutta å kjøpe ananas på boks selv!

Fikk to gratis etter en fest, men så forsvannt matlysten...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bacon er best stekt på rist syns jeg, og da er det jo mindre fett og bedre samvittighet:D

Jeg har ikke noe imot at baconet svømmer i sitt eget fett^^

Det blir jo sprøtt og fantastisk uansett, og fettet ligger jo igjen på bakepapiret når en tar baconet over på en tallerken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot at baconet svømmer i sitt eget fett^^

Det blir jo sprøtt og fantastisk uansett, og fettet ligger jo igjen på bakepapiret når en tar baconet over på en tallerken.

Da liker jeg det nok sprøere, for fettet er i veien syns jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at skaperverket bør ta kritikk for å ha gjort bacon usunt.

Når det gjelder naturens kaloribomber, så er faktisk nøtter helt håpløst! Jeg trodde det var sunt og bra, så tygget gjerne en full pose med dette... inntil jeg fant ut at det er latterlige 645 kcal pr 100g :eek:

Yeah, 1400kcal på den lusne lille boksen med valnøtter:sour:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...