Jump to content
Isabel R9

HJELP! Har ikke peil på hva som er bra/dårlig

Recommended Posts

:)

Jeg skal endelig begynne å trene, men jeg trenger litt hjelp.

Jeg er 170 høy og veier 61 kg. Jeg er muskuløs pga gener og gjør ikke en dritt for å få muskler så det skal LITE trening til før det popper ut her og der. Nå skal jeg begynne å trene, fløtta te Vadsø og må gjøre noe for å ikke kjede meg ihjæl. Tenkte å trene noe styrke, men også kondisjon. Jeg tar vitaminer og mineraler osv. fra før av så DEN delen er 100% dekket.

Hva er best å bruke tror dere?

Proteinpulver, aminosyrer osv. er jo kjekt for jeg eier ikke matlyst, hakke sjangs te å ete kjøtt hele dagen:stop:

Veeeldig rotete det her, men er jo mitt første innlegg så det må da være lov ;)

Takk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Først og fremst- proteinpulver er et supplement. Spis først og fremst mat, du trenger ikke å spise kjøtt hele dagen. Cottage cheese, kesam, egg osv er flotte valg også.

Ellers er omega 3 å anbefale, og spis gjerne fisk ellers og:) Kreatin er også et greit tilskudd å bruke, men ikke en nødvendighet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...