Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

Guest Slettet

Hatt en ganske lang pause siden jeg var syk og på sykehus og sånn, så joina nettopp ny guild, så burde hatt bedre gear enn jeg har :p typ blandt de dårligste i guilden

Men 11/16 hc nå, et par bosser til og litt flaks med coins og sånn så blir det bra :D

Ja noen som har det.. er i LFR med palaen atm.. forrige uke 1 loot av alle bossene.. hittil 1 loot.. og har bare terrasse igjen... -_- og forrige uke brukte jeg 6coins også...EDIT: Tier chest på empress! woho!-_-

Fortsetter under...

Ja noen som har det.. er i LFR med palaen atm.. forrige uke 1 loot av alle bossene.. hittil 1 loot.. og har bare terrasse igjen... -_- og forrige uke brukte jeg 6coins også...EDIT: Tier chest på empress! woho!-_-

Noen ganger vill det bare ikke drope no:( har ikke brukt så mange coins (liker ikke daylis) men har hatt flakt fått noe alle gangene jeg har brukt de:D

Guest Slettet
Noen ganger vill det bare ikke drope no:( har ikke brukt så mange coins (liker ikke daylis) men har hatt flakt fått noe alle gangene jeg har brukt de:D

Heldig du, må neste gjøre dailys hvis man skal få noe bra gear før man har alt med LFR xD hehe!

Heldig du, må neste gjøre dailys hvis man skal få noe bra gear før man har alt med LFR xD hehe!

Mhm riktig det asså. men gir oss en større glede når du ser noe annet en de dumme 28g da:p

Guest Slettet
Mhm riktig det asså. men gir oss en større glede når du ser noe annet en de dumme 28g da:p

Sant det. Har vunnet 1 gang med coins av 9 ganger... haha.. Ga nesten bare opp dailys etter det, og lvlet heller monken xD men er 87 nå. Så nærmer mer samme helvette med dailys osv-_-

startet med rogue, og en av grunnene er denne xD

så bytta jeg til warlock fult t2 og seduce - pyroball (elr hva det hett xD) one shot kill ;)

savne vanilla <3

siste mainsa mine var warrior og mage. aldri noe pro gamer men artig hva det :p

spilte hovedsaklig på azjol-nerub (ally) og frostmane (horde)

har ikke spilt siden tidlig cath. men har vurdert lenge på å prøve en mnd:P men må bli en stund til enda, alt for dårlig pc xD

Annonse

startet med rogue, og en av grunnene er denne xD

så bytta jeg til warlock fult t2 og seduce - pyroball (elr hva det hett xD) one shot kill ;)

savne vanilla <3

siste mainsa mine var warrior og mage. aldri noe pro gamer men artig hva det :p

spilte hovedsaklig på azjol-nerub (ally) og frostmane (horde)

har ikke spilt siden tidlig cath. men har vurdert lenge på å prøve en mnd:p men må bli en stund til enda, alt for dårlig pc xD

Good times husker den filmen der:D gir meg god stemning

Guest

Har ikke spilt WOW på år og dag nå. Kanskje til det beste for meg selv :giggle: Ble litt ekstremt med 11-18 timer WOW hver dag.... Ga meg på topp med spons av steel series og flere gladiator rank 1 titler :dry:

Resto shaman ftw

Har ikke spilt WOW på år og dag nå. Kanskje til det beste for meg selv :giggle: Ble litt ekstremt med 11-18 timer WOW hver dag.... Ga meg på topp med spons av steel series og flere gladiator rank 1 titler :dry:

Resto shaman ftw

Ja kan si meg enig om at 18 timer om dagen er i overkant mye:p

Guest
Shooesfly @ Tarren Mill - Community - World of Warcraft

halladamer :(

6 90s, alle battleground achievements, masse andre achievements, masse raiding, osv osv :p

tror jeg slår alle i nerding

mage fordi de er best såklart :love:

Du spiller mage av en enkelt grunn

1. Rulle ansiktet rundt på tastaturet --> vinner uansett

2. Mage er en blanding av ALLE klasser når det kommer til abilities og survivability

Guest Slettet

2. Mage er en blanding av ALLE klasser når det kommer til abilities og survivability

Hjelper tho ikke, hvis du ikke kan classen.. Som med alle andre classer, så må du kunne du (gjelder både pve og pvp)! for å hevde deg!

Guest
Hjelper tho ikke, hvis du ikke kan classen.. Som med alle andre classer, så må du kunne du (gjelder både pve og pvp)! for å hevde deg!

men noen klasser krever MYE mer enn andre, spesielt pvp

Guest Slettet
men noen klasser krever MYE mer enn andre, spesielt pvp

Det gjør det nok, typ rogue synes jeg personlig krever mye mer skills enn de fleste. Mye mer å tenke på og situasjonsavhengig! Men men!De fleste "with brains" klarer jo å lese litt osv!

Annonse

Guest
Det gjør det nok, typ rogue synes jeg personlig krever mye mer skills enn de fleste. Mye mer å tenke på og situasjonsavhengig! Men men!De fleste "with brains" klarer jo å lese litt osv!

Joda, enig i at rogue er en klasse som krever ganske mye skills :) Morsomt å se skikkelig skilla rogues

Haha, la oss starte "OMG mages are faceroll in pvp"- og "nerf resto shamans!!1"-diskusjoner på Fitnessbloggen! Priceless! :D

Tror jeg må slutte å følge denne tråden, får lyst til å stikke nesa inn i Azeroth hver gang jeg er innom. :p

Guest Slettet
Haha, la oss starte "OMG mages are faceroll in pvp"- og "nerf resto shamans!!1"-diskusjoner på Fitnessbloggen! Priceless! :D

Tror jeg må slutte å følge denne tråden, får lyst til å stikke nesa inn i Azeroth hver gang jeg er innom. :p

Akkurat nå må de nerfe BM hunters og warriors -_- altfoooor OP

Har dog 90 warrior, hunter, dk, lock og monk også :D (bare op classer, neida :D)Resten er 85.

Men har 405 dager played på magen nå, og jeg spiller mest pve, får trøste deg med at vi blir nerfa stadig vekk der :(

Hva er det jeg ikke har, hmm... Mainen er Priest hvertfall, selvom den bare er 87 ellernoe, jeg stoppet å spille rett før eksamen.. vurderer å spille igjen snart.. men er alltid tilltak å aktivere gametid igjen! :) Noen som gamer på Earthen Ring?? :D