Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Guest

Fant ut at jeg er den 19. høyeste rated warlock i verden. Nummer 2 på serveren. Morsomt!

Fant ut at jeg er den 19. høyeste rated warlock i verden. Nummer 2 på serveren. Morsomt!

Kan jeg ta på deg?

Trenger Autografen din :D

Rated, altså arena da?

Guest
Kan jeg ta på deg?

Trenger Autografen din :D

Rated, altså arena da?

Ja, det kan du. Kan skrive den utover hele brystkassa hvis du vil. Arena ja :) 3085 rating <3

Fant masse gammelt videorask på en ekstern disk jeg fant i bunn av en kasse;

https://drive.google.com/folderview?id=0BzyMJ81n0hvPcFdTX2FBOWdiQzQ&usp=sharing

For mimringens skyld :)

Første gang jeg opplevde Ragnaros, for en boss, for en animasjon! (Så akkurat videoene du hadde der og manns-tårene triller). Neste gang jeg ble skikkelig begeistret rundt animasjonene var the four horsemenn i Naxx-Vanilla. <3

Annonse

Sitter med en 90-boost på hånden og lurer på hvor folk flest her hører til. Er keen på å finne noen nordmenn å spille PvP med etter utallige forsøk med et tilfeldig utvalg andre folk. "Det er typisk norsk å være god" sa Gro en gang, så det må være noe i det. Rogue, 2k xp, men vet jeg sitter inne med potensialet for mer hvis jeg finner noen faste, gode nordmenn å spille med. Any takers?

Fred ut.

200 min vente tid for å komme inn.... :S 1616 i kø. var på 300 tidligere..... come on..

At det er såpass patchloginfuckup gjør meg nesten litt fornøyd, da blir jeg ikke like fristet til å reinstallere og kjøpe nyeste og spille bort vinteren:)

At det er såpass patchloginfuckup gjør meg nesten litt fornøyd, da blir jeg ikke like fristet til å reinstallere og kjøpe nyeste og spille bort vinteren:)

hehe sant:P nesten æ vurdere å legge i fra mæ shiten i noen uker....