Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

Jeg har horde på Zenedar og alliance på Ravencrest og Sylvanas atm, har også noen kamerater på Zenedar som helt garantert er med på raiding guild. Vi har pleid å ordne en guild i hver expansion

Hakke peil hvor mine er.

Tror de er på Draenor og Silvermoon. (horde)

Fortsetter under...

Ahh... Får abstinenser her og hver gang tråden her dukker opp i loggen :p

Mistenker det blir reaktivering når jeg får lønn 12. september. Og da blir det vel å levle shamanen min siste biten opp til 90 så jeg er klar med den til WoD.

omg. Like før jeg låner meg en Char og joiner .

Let's rave! :D

Edit:

PS: jeg tanker. Jeg tanker alt. WTB MD 1g plz.

Annonse

Yo bro's and sistahz, skal vi bestemme en realm/faction for <Fitnessbloggen> guild? :D

[ATTACH]149306[/ATTACH]

Signere denne! og evt: pve?pvp?casual?hardcore?semi? 10m/25m?

Signere denne! og evt: pve?pvp?casual?hardcore?semi? 10m/25m?

De endrer raidarkitekturen helt. Det blir kun 20 man.

Jeg foretrekker casual, PvE (bryr meg ikke om faction). Bare et sted hvor vi kan logge på, ta en random 5man hc eller bare ha litt lols.

Jeg raider gjerne, men jeg kan liksom ikke comitte helt pga turnusjobb fra 1okt, trening osv.

PVP server Hardcore 25m Raids. Oblig oppmøte og treninger.

Mål å slå tid.

må geares opp først!

"Must have 5600 GS. /w me" :D

Først og fremst må guilden hete: do you even lift, eller bare kort dyel. Så kjører vi raid invites i kalendern hver dag, og de dagene vi har nok folk så raides det, oblig trening på dagen, oblig raid på kvelden. Vi sikter oss inn som #1 på wowprogress og world ranking :D Resten av tiden går til RBG's og arena.

Annonse

Først og fremst må guilden hete: do you even lift, eller bare kort dyel. Så kjører vi raid invites i kalendern hver dag, og de dagene vi har nok folk så raides det, oblig trening på dagen, oblig raid på kvelden. Vi sikter oss inn som #1 på wowprogress og world ranking :D Resten av tiden går til RBG's og arena.

Du har min stemme. Og jeg er moderator ++ så den teller minst som 3. I tillegg løfter jeg og illegges derfor en ekstrastemme.!

Sponser du da? trenger penger til leilight og alt som medfølger samt levekostnader+++ siden jeg skal gå hardcore med bare trening+wow!

Sponser du da? trenger penger til leilight og alt som medfølger samt levekostnader+++ siden jeg skal gå hardcore med bare trening+wow!

Gi meg noen onsdager til så jeg kan vinne på lotton, så fikser vi det :)

Yo bro's and sistahz, skal vi bestemme en realm/faction for <Fitnessbloggen> guild? :D

[ATTACH]149306[/ATTACH]

Kom på Silvermoon, her skjer det litt. Betalte i underkant av 300kr for transfer hit og. SÅ.

Guest
Kom på Silvermoon, her skjer det litt. Betalte i underkant av 300kr for transfer hit og. SÅ.

I´ll transfer ! :D Med min awesome gladiator warlock :love: