Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

NohIxdd.png

savner vanilla runescape, idag er det bare så mye tull. og man må jo ha så høy skilltotal for å kunne gjøre alle membersquest.

Fortsetter under...

savner vanilla runescape, idag er det bare så mye tull. og man må jo ha så høy skilltotal for å kunne gjøre alle membersquest.
Var total nerd back in the days for Dragon Chain var det mest awesome du kunne ha. Old times!

Utrolig fet trailer... altid likt de trailerene!

noen som vet når filmen er due launch?

Utrolig fet trailer... altid likt de trailerene!

noen som vet når filmen er due launch?

Mars 2016 ifølge wikipedia. Og de er visst ferdig med filmingen allerede.

Annonse

Mars 2016 ifølge wikipedia. Og de er visst ferdig med filmingen allerede.

Jepp, de perser i post-production med et halvt år. Ingen annen film har hatt mer enn et år i post-production (tror Hobbiten-filmene har persen fra før).

Jepp, de perser i post-production med et halvt år. Ingen annen film har hatt mer enn et år i post-production (tror Hobbiten-filmene har persen fra før).

I tillegg ble det bare brukt latterlige 123 dager å filme hele greia. Incoooomiiing.

I tillegg skal den vist bare hete "Warcraft". Dølle greier.

Bare dumper denne her jeg.

Flyttet disse til WoW-tråden så kan nerdetråden handle om andre ting.

-mod

... men fy faen, det må være den desidert beste cinematicen jeg har sett fra Blizzard hittil. Frysninger!

Flyttet disse til WoW-tråden så kan nerdetråden handle om andre ting.

-mod

... men fy faen, det må være den desidert beste cinematicen jeg har sett fra Blizzard hittil. Frysninger!

Det finnes en Wow-tråd også? Skal si meg enig i at det er den beste cinematicen dems så langt :)

Annonse

Det med battlegroups husker jeg godt, det kom vel i WotLK? Eller cata for den saks skyld, iaf når jeg fortsatt spilte. Husker også cross-realm i dungeons. Var bare fjernt å se at det hadde utviklet seg såpass.

Battlegroups har vært helt siden Vanilla, Cross-realm PvP kom også så tidlig som i slutten av vanilla/starten av TBC

Cross-realm PvP kom helt riktig mot slutten mot Vanilla, rundt når AQ ble lansert. Likte det ikke helt grunnet at det var skikkelig konkurranse mellom alliance vs horde rundt den tiden. (Stormscale) Det positive var jo at det ble flere spillere slik at muligheten for å utvikle seg videre lot seg gjøre. Hadde jo for lengst tatt den ranken jeg ville (General) men fortsatte etterkant for det var moro.

Cross-realm PvP kom helt riktig mot slutten mot Vanilla, rundt når AQ ble lansert. Likte det ikke helt grunnet at det var skikkelig konkurranse mellom alliance vs horde rundt den tiden. (Stormscale) Det positive var jo at det ble flere spillere slik at muligheten for å utvikle seg videre lot seg gjøre. Hadde jo for lengst tatt den ranken jeg ville (General) men fortsatte etterkant for det var moro.

Ja, det morsomste var jo når man hadde PvP-oppgjør i WSG og AB på serveren, for man møtte jo stort sett de samme folka om og om igjen. Problemet før Cross-realm PvP kom var jo at det var jo flere timer que, husker godt i Vanilla, så var hver lørdag satt av til Alterac Valley, opp tidlig om morningen, vente 6 timer i AV-que, for så å spille seg gjennom en 9-timer lang AV. Det var selvfølgelig gøy i AV, men ventetia på BG's var ekstremt kjedelig.

Spilte på Shadowsong i Vanilla, og det var enormt kjedelig når man møtte premades fra guilden Wrath, da var det bare å gjemme seg. Men så var det greit igjen når jeg bytta til Horde og fikk være med på Wrath-premades :D

HEL-HVETE, det klør i fingra etter å åpne opp kontoen og fyre opp warrior tanken min. Need some shit to fuck up :D

HEL-HVETE, det klør i fingra etter å åpne opp kontoen og fyre opp warrior tanken min. Need some shit to fuck up :D

Fyr på! Nå er det snart WoD, bare å geare opp å gjøre seg klar til levling. Så kan vi mekke fitnessbloggen raiding guild og bli world first :p

Fyr på! Nå er det snart WoD, bare å geare opp å gjøre seg klar til levling. Så kan vi mekke fitnessbloggen raiding guild og bli world first :p

Trenger i så fall å finne ut av Realm/faction.

Trenger i så fall å finne ut av Realm/faction.

Jeg har horde på Zenedar og alliance på Ravencrest og Sylvanas atm, har også noen kamerater på Zenedar som helt garantert er med på raiding guild. Vi har pleid å ordne en guild i hver expansion