Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

Forsto ikke en drit når jeg logga inn i dag haha, mye har forandra seg på bare 3 år. Plutselig ser jeg folk fra andre servere? Både i diverse chats og rundt omkring.

Er det noe jeg burde vite, eller få med meg nå? Ting som skjedde siden WoP kom ut. Er så forvirra at jeg vet hvor jeg skal begynne in-game nå, hadde vært greit om noen la meg til på battleID f.eks. Jeg har innsett at jeg må bruke tid på å lese forums for å skjønne og forstå talents, classes, specs, rotations osv nå.. igjen. :p

Crossrealm.

Det finnes forskjellige "battlegroups" som servere er en del av (tror Blizz har en oversikt på sine sider et sted. Kanskje forums?). Folk som er en del av samme battlegroup kan se hverandre på sine realms :)

Fortsetter under...

Crossrealm.

Det finnes forskjellige "battlegroups" som servere er en del av (tror Blizz har en oversikt på sine sider et sted. Kanskje forums?). Folk som er en del av samme battlegroup kan se hverandre på sine realms :)

Det med battlegroups husker jeg godt, det kom vel i WotLK? Eller cata for den saks skyld, iaf når jeg fortsatt spilte. Husker også cross-realm i dungeons. Var bare fjernt å se at det hadde utviklet seg såpass.

Forsto ikke en drit når jeg logga inn i dag haha, mye har forandra seg på bare 3 år. Plutselig ser jeg folk fra andre servere? Både i diverse chats og rundt omkring.

Er det noe jeg burde vite, eller få med meg nå? Ting som skjedde siden WoP kom ut. Er så forvirra at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne in-game nå, hadde vært greit om noen la meg til på battleID f.eks. Jeg har innsett at jeg må bruke tid på å lese forums for å skjønne og forstå talents, classes, specs, rotations osv nå.. igjen. :p

Startet for en liten stund siden selv, vert litt av og på, men sliter selv med og forstå en del av tinga, tror jeg forstår "nok" nå:p Crossrealm er ganske bra syns jeg, mange fordeler, en som jeg fant ut for ikke så lenge siden: Jeg har noen kamerater som er på hver sin server (vi er på 3 forskjellige servere) Vi skulle grinde sammen, så når det var for mange der vi var så prøvde vi en av deres realm osv osv, det funka dritbra, blei sein kveld da ja.

Så kan du få deg legendary cloak, ikke vanskelig bare tidkrevende (blackprince) Og oppgradere utstyret er jo og genialt om du spør meg. Det var hva jeg kom på i farten, spiller en del Hearthstone for tiden så er ikke så mye på WoW om dagen.

De holder vel på å slå sammen realms fortsatt? Med wowhead og diverse så kommer du nok fort inni det igjen;P

Er det noe jeg burde vite, eller få med meg nå? Ting som skjedde siden WoP kom ut. Er så forvirra at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne in-game nå, hadde vært greit om noen la meg til på battleID f.eks. Jeg har innsett at jeg må bruke tid på å lese forums for å skjønne og forstå talents, classes, specs, rotations osv nå.. igjen. :p

er oga de fleste servere er "døde" så de har sammenslått flere servere og auction houses :)

er ikke dumt å pre-ordre WOD, da en får en lvl 90 char inkl.

til alle som vurderer å starte og ikke har spillt før, bruk "referr a friend".. 300% xp bonus i 7 dager.. dvs du kan levle fra 1-90 på ca 24-25 timer.

Litt annerledes enn før ja :p haha

Annonse

er oga de fleste servere er "døde" så de har sammenslått flere servere og auction houses :)
Ble bare overrasket, men for min del så er det bare ypperlig. Var en skeiv horde og alliance fordeling på serveren min før jeg sluttet, og den store andelen av Horde besto av tyrkere. Godt å se litt liv på gamle serveren igjen.

Ble bare overrasket, men for min del så er det bare ypperlig. Var en skeiv horde og alliance fordeling på serveren min før jeg sluttet, og den store andelen av Horde besto av tyrkere. Godt å se litt liv på gamle serveren igjen.

spørs vel om det faktisk er spillere fra din server og ikke fra en hel haug andre:p

Glad jeg er på Kazzak, er vel den siste Europeiske serveren sammen Stormscale som har mulighet til å "Dø" ut med over 300.000 horde:p

spørs vel om det faktisk er spillere fra din server og ikke fra en hel haug andre:p

Glad jeg er på Kazzak, er vel den siste Europeiske serveren sammen Stormscale som har mulighet til å "Dø" ut med over 300.000 horde:p

Haha ja, er faktisk en veldig liten bestandel fra min egen server, dét er kjedelig. Spiller Alliance, var ikke gøy å bli ganket så fort jeg var PvP-tagga. Spørs om jeg gidder å migrate etterhvert, mange flyktet tross alt fra serveren min (med god grunn).

Haha ja, er faktisk en veldig liten bestandel fra min egen server, dét er kjedelig. Spiller Alliance, var ikke gøy å bli ganket så fort jeg var PvP-tagga. Spørs om jeg gidder å migrate etterhvert, mange flyktet tross alt fra serveren min (med god grunn).

Alt er jo X-realm nå så å være på en død server når EXP kommer er ingen dårlig ting, så lenge du ikke vil raide "Mythic", da det er det eneste som ikke blir X-realm i WOD

Haha har gjort random battlegrounds i går og i dag (dvs alterac valley repeatedly)... og det skjedde flere ganger at vi ble paret med en russisk server... for å si det sånn når match var over hadde den beste alliance (russland) 538 kills (53 killing strikes) og beste horde hadde 50 (5 killing strikes) ... LITT skeivt kan man si, var nesten morsomt håpløst til slutt.

Annonse

Jeg har så jæææææææææææævlig lyst til å tanke med warrioren min igjen, men jeg kan ikke. Jeg kan ikke bli hooked :D

"WoW. Not even once".

Isåfall ;hold deg unna EVE, enda større timesink enn Wow.