Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

Den tida burde man bruke på goldfarming :)

Snaps, dat farm! Gikk ikke under 170k mens jeg spilte - aner ikke hva dere bruker penger på. Kanskje dere bare dør mye? :D

Fortsetter under...

En annen grunn til å spille HC Diablo 3

Kan man velge å starte på nytt, eller gjøre noe annet. En naturlig slutt! :D

Dette er grunnen til at jeg ikke spiller HC. Jeg kødder ikke, jeg kommer til å tilte så jævlig. Det bare går ikke :D

Dette er grunnen til at jeg ikke spiller HC. Jeg kødder ikke, jeg kommer til å tilte så jævlig. Det bare går ikke :D

No stress! Det der var jo 3. Mars. Har 60 monk og 60 wd oppe på level 60 HC nå. Så back on track! :D

EDIT: Det tar deg maks 15t å bli level 60 - med boost, 5 timer. Så er ikke all verden annet enn 3cm fra penislengden man taper. Men spillet blir så mye artigere når man har en genuin redsel for å dø og miste alt :D

Installerte Diablo igjen igår faktisk. Vi har alt på farm og med 3 buyers per uke raider vi 1-2 dager. Så da har jeg tid til litt mer gaming. Jeg ble Legendary i Hearthstone igår også så var enda en grunn til å finne ett "Nytt" spill.

Problemet mitt var at jeg casha ut rett før jeg slutta for ett år siden(solgte alt gear og alt gull for tilsammen rundt 1400euro). Men har begynt sakte men sikkert å geare opp Wizarden min. Veldig nostalgisk med tanke på at Frozen orb er tilbake :p

Annonse

Halla casuals. King shooes er innom igjen, flasher 21200 achievement points og 13/14 25man heroic i november :( Har nesten ikke spilt på 4 måneder så har ikke garrosh /cry

Halla casuals. King shooes er innom igjen, flasher 21200 achievement points og 13/14 25man heroic i november :( Har nesten ikke spilt på 4 måneder så har ikke garrosh /cry

Nice Job. Hvilket achi er du mest fornøyd med? Hvilket var verdt mest for deg? Class?

Nice Job. Hvilket achi er du mest fornøyd med? Hvilket var verdt mest for deg? Class?

Hmmm, vanskelig :p Er glad i Hand of A'dal og The Immortal. Er mest fornøyd med reputation achievements. Har 76 factions på exalted nå (alle obtainable ingame atm, including MC, ZG, AQ). Vet ikke hvilken som er mest verdt, men største achievementen er når vi cleara BT i tbc før sunwell og alt, når Illidan var siste bossen i spillet enn så lenge.

Har alle classes på 90, men mage som er mainen med 571 (som sagt ikke raidet siden november), også har jeg en pala på 561 og masse chars på 540-550 ilvl

Hmmm, vanskelig :p Er glad i Hand of A'dal og The Immortal. Er mest fornøyd med reputation achievements. Har 76 factions på exalted nå (alle obtainable ingame atm, including MC, ZG, AQ). Vet ikke hvilken som er mest verdt, men største achievementen er når vi cleara BT i tbc før sunwell og alt, når Illidan var siste bossen i spillet enn så lenge.

Har alle classes på 90, men mage som er mainen med 571 (som sagt ikke raidet siden november), også har jeg en pala på 561 og masse chars på 540-550 ilvl

Ser de to,Holy crap det må ha tatt tid å grinde så mange reps,ser for meg hydraxian waterlords,shen'dralar og ravenholdt må ha vært et helvete :p

Ser de to,Holy crap det må ha tatt tid å grinde så mange reps,ser for meg hydraxian waterlords,shen'dralar og ravenholdt må ha vært et helvete :p

Yea, har faktisk ikke The Insane :p Har bloodsail admiral på roguen, og alle exalted factions på magen, også gidder jeg ikke bli hated med alle goblinsa, også farme exalted enda en gang :( Skulle tatt bloodsail rep på magen før jeg farma exalted :p

High warlord på warrioren (yes i know...) fra vanilla... faktisk så er det mest urettferdige blizzard har gjort er å åpne tittelen for RBG. mistet all mening. for å ikke engang snakke om all den brutale tiden man brukte på å skaffe den.

Har lagt WOW på hylla for godt tror jeg. Levlet opp til 90 i pandaria, men det ble for barnslig. Pandaer og pokemon mini games liksom.

Har testet D3 litt igjen i helga. Det ser ut til å endelig være slik det burde vært ved launch, men jeg er ikke helt sikker på om jeg gidder å kjøpe exp enda. Ble så sinnsykt skuffa av D3 når det kom ut at jeg vurderer ikke gi min støtte denne gangen.

Elder scrolls online er rett rundt hjørnet så kan heller fokusere på det.

Annonse

For min del ble det slutt med WoW i Cata. Rett og slett fordi det har mistet mye av det jeg likte med spillet. Nå har jeg funnet www.worldofcorecraft.com og venter i spenning på lansering. Om det blir nok folk som spiller blir en slik "blizzlike" TBC server fantastisk!

For min del ble det slutt med WoW i Cata. Rett og slett fordi det har mistet mye av det jeg likte med spillet. Nå har jeg funnet www.worldofcorecraft.com og venter i spenning på lansering. Om det blir nok folk som spiller blir en slik "blizzlike" TBC server fantastisk!

Har et par kompiser som har snakket om det der òg. For lat til å lese selv, finnes det noen ETA på launch?

De satser på iløpet av året. Går rykter om en liten beta i april, men ingenting er fastsatt. Det eneste som er sikkert er at alle heroics er blitt testet, og at de er i gang med game/class mechanics. Går ann å følge utviklingen på www.twitter.com/breadnb

High warlord på warrioren (yes i know...) fra vanilla... faktisk så er det mest urettferdige blizzard har gjort er å åpne tittelen for RBG. mistet all mening. for å ikke engang snakke om all den brutale tiden man brukte på å skaffe den.

Jesus fucking holy christ! Når jeg i min tid "sykmeldte" meg fra jobben etterhvert i flere uker strekk *hoste hoste* i å nå warlord. (Stoppet på 67% rank 12/general) og fikk aldri de jævla flammeskuldrene til magen) så kan man spekulere i hvor mye tid du brukte, men personlig supplerte jeg med MC-gear. Nå varierte det avhengig av når man prøvde (før/etter crossed BGS) og populariteten men på stormscale så var det 16timer om du prøvde rank 14.

Verste var jo at jeg var med i en pvp guild og før crossed BG gjorde vi oss mektige upopulære blant vår egen faction (som gjorde at vi ikke ofte fikk joine andre pre-teams) og selvsagt hos alliance da vi NEKTET å avtale annenhver tap (i den hensikt å farme mest honor.) Vi derimot tok opp kampen mot alliance og det var så latterlig mange episke kamper for på det tidspunket så var jo nr 1 og nr 2 alliance guild i verden (pve og pvp) akkurat på stormscale og det var helt utrolig intense kamper. http://www.wowwiki.com/Guild:Glamour_(Stormscale_EU) (blant annet) På horde siden så var jo Curse så stormscale var jo en av de aller første hardcore serverne.

Faktisk så føler jeg meg privilegert å ha vært med på den tiden og det var utmerket trening for når arena etterhvert ble introdusert og som jeg har nevnt så var jeg som aktiv top 10 i alle forskjellige bracketene, med den samme guilden fra battlegrounds-vanilla-tiden. Uansett! Det du har gjort er så innmari hardcore at mange som har gamet wow i ettertid ikke klarer å sette seg inn hvor helt latterlig usaklig mye spilletid man av og til måtte investere. Husker du når det først ble introdusert og man mistet gearet om man ikke oppretthold ranken? Det ble fort forandret på ..

Husker du når det først ble introdusert og man mistet gearet om man ikke oppretthold ranken? Det ble fort forandret på ..

Oh yes. Husker de krokodilletårene på ventrilo/TS :D

Etter at wow hadde vært ute ett år, hadde jeg 137 days played. FML :D Ønsker ikke å se de akkumulerte verdiene av alle karakterer jeg har spilt på oppigjennom tidene. Var artig å ta en titt innom panda, men føler alt er skikkelig "dumbed down" nå. Koselig spill, kanskje ikkeno for meg mer.

Men, skal ikke se bortifra at jeg levler til 100 for å ha gjort det :D